frambozenblad capsules

Discussie in 'De bevalling' gestart door Muisje88, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hallo dames,

Wie heeft hier ervaring mee en wat heeft het gedaan???
    Heb net de eerste pil genomen ben erg benieuwd.

Heb zo nu en dan wat menstruatiekrampjes en wat last van mn rug zo nu en dan..

2. MLkids

MLkids Niet meer actief

Framboos(blad) - Rubus idaeus:

Tijdens het laatste zwangerschapstrimester werkt het kruid als een baarmoedertonicum (versterkt de baarmoeder), en versterkt het ook de bekkenbodemspieren. Het voorkomt premature contracties en bereid de baarmoeder op de bevalling voor. Framboosblad werkt ontspannend en rustgevend en vermindert beenkrampen,
    en bevat veel nuttige voedingsstoffen.
    Tijdens de bevalling zorgt het kruid voor meer efficiënte contracties met minder pijn, versnelt en vergemakkelijkt daardoor de bevalling en zorgt tevens voor een meer ontspannen bevalling.
    Door de versterkende invloed op de baarmoeder zal het kruid na de bevalling het bloedverlies kunnen verminderen. Het bevordert het herstel van baarmoeder en vagina na de geboorte en zorgt voor het herstel van een normale omvang van spanning in de baarmoeder.

Het wekt geen weeen op maar gaat ze tegen.

Maar zoals met de meeste homeopathie; baat het niet dan schaadt niet!

3. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Mmmm ok hihi thnx!

4. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Als je de thee drinkt, hoeveel kopjes drink je dan per dag?

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het wekt inderdaad geen weeën op, frambozenblad.

Ik dronk 2 kopjes thee op een dag.

6. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Heeft het bij jou wat gedaan arual83?

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hier bij beide zwangerschappen gebruikt. Bij de eerste ben ik pas met de 36 weken bij begonnen, en bij de tweede met 32 weken zwangerschap. Ze adviseren hier om er pas met 37 weken mee te beginnen icm vrouwenworteltabletjes van VSM. Bij de eerste ben ik met 39+4 bevallen met met de tweede precies 39 weken.
    Heb na de bevallingen wel weinig gevloeid en de bm was ook weer snel in vorm.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    ik slik 6 capsules per dag icm vsm d6 (6 tabletjes) al een week.
    Nog niks van gemerkt geen harde buiken en geen voorweeen (op ctg was het wel te zien maar ik voelde niks en dat zorgt ook niet voor ontsluiting).

die vsm maakt je baarmoeder soepeler en wordt vooral aangeraden net vlak of tijdens ween te gebruiken dan komen ween sneller en gaat ontsluiting sneller. als je die gebruikt ervoor dan zorgt het juist voor vermindering van de voorween (voor vrouwen die daar erg last van hebben dan).

framboosblad heeft in principe hetzelfde werking: maakt barmoeder wat soepeler en zorgt dat je niet te veel bloed verliest.
    het wekt geen bevalling op maar zorg wel dat het wat klaar daar beneden is - stel je heb voorween maar je baarmoederhals nog niet klaar, dan zorgt die framboosblad dat je hals beter wordt klaar voor bevalling.

ik doe ook perineum massage

dus over paar weken kan ik zeggen of het gewerkt heeft...

Deel Deze Pagina