Wat vinden jullie van de jongensnaam Ferren ? Kent iemand een Ferren ? Een vriendin van me heeft een meisje Fenna lijt dat niet teveel op elkaar ? Andere Niet veel voorkomende/ aparte jongensnamen zijn welkom !
Ik vind Ferren een heel leuke naam. Ik ken niemand die zo heet. Ik werk in het onderwijs dus heb al veel namen langs zien gaan Ferren en Fenna vind ik niet te veel op elkaar lijken hoor!
Tis niet mijn smaak, maar apart is het zeker wel! En niet 'raar' Vind ook Fenna en Ferren niet op elkaar lijken.
Ik vind die namen ook niet teveel op elkaar lijken hoor. En origineel is het zeker, ik ken niemand die zo heet. Zelf vind ik het wel een leuke naam, maar ik zou er niet voor kiezen, iets te apart voor mij.
Leuk ! Ken ook geen Ferren, alleen ene Ferry en een Ferro. Vind het ook niet veel op de dochter van je vriendin lijken dus gewoon doen !
kvind het niet op fenna lijken, maar ferren vind ik ook niet zo. Een collegaatje heet 'Ferdi' net weer wat anders dan het bekendere Ferry . Maarja die 'IE' klank maakt het weer heel anders. Ferran, vind ik om de 1 of andere reden weer wel mooi, terwijl dat verschil eigenlijk maar heel klein is...
Apart, simpel en leuk! Heb de naam ooit ergens zien staan en ook onthouden. Vind namen met een F iets hebben... En Ferren en Fenna.. Klinkt niet hetzelfde, hoor!
Vind het een aparte naam. Nog niet tegen gekomen. Alleen zonder N vind ik het geschreven mooier, dus Ferre