Hoi, wij hebben een zoontje van 17 maanden die Tibo noemt. En ik ben nu 5 maanden in verwachting van een meisje. Nu zijn we op zoek naar een leuke korte naam die goed bij Tibo past. Voorlopig zijn de namen Lore en Lotte de enige twee namen die mijn man en ik al mooi vinden klinken. Wat vinden jullie hiervan? welk van de twee past het beste bij Tibo? Zijn er onder jullie die misschien nog andere voorstellen hebben? We houden vooral van simpele namen. Niet te moeilijk uitspreekbaar en gemakkelijk te schrijven, zodat onze dochter haar naam niet voortdurend moet spellen. alvast bedankt voor de hulp.
Ik vind Lotte leuker en ook leuker bij Tibo staan. Vind Lore een beetje ja...als of je lorre roept voor een papagaai
Ik vind ze allebei bij Tibo passen. Maar als ik moet kiezen dan kies ik Lotte, vind ik dan misschienn toch iets lekkerder klinken.
Ik vind Lore toch mooier. Tibo heeft vrij korte klanken en samen met Lore klinkt dat toch mooier in evenwicht. Tibo en Lotte vind ik erg kortaf/hard klinken. Ik heb trouwens niet het idee dat het raar klinkt en ook qua spelling is het niet ingewikkeld. Wat dacht je van Lise/Lisa? Misschien ook jullie smaak?
Ik vind Lotte het leukst, maar ik vind Lore beter bij Tibo passen. Maar alletwee prima keuzes dus! Wat vind je van Mare?
Lore klinkt een beetje als Lorre.. En Lora dan? Dat klinkt ook leuk. Lotte vind ik overigens ook leuk maar erg 'gewoon' vergeleken bij Tibo.
Ik zou voor Lore gaan, maarja deze naam stond ook op ons lijstje maar mijn vriend zijn nicht heeft een kindje met deze naam. Maar om eerlijk te zijn past Lotter er ook mooi bij. Liefs Stephanie
Lore. Ik vind Lotte een hele leuke naam maar ik vind Lore beter passen bij Tibo.. is toch ook een beetje bijzonder.. en dat is Lore ook. Lotte is wel gewoontjes
haha ik moest wel lachen om sommige reacties dat lorre meer voor een papagaai is maar ik vond het eingelijk ook wel. ik kies voor lotte
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Al vind ik Lotte ook niet echt geweldig dus ik zou eerder voor Lize/Lise gaan om het makkelijk te maken
Tibo en Lotte. Klinkt ook het leukst vind ik. Lore hoor ik ook vaak voor een dier, zou ik dus niet zo snel voor kiezen...