En dan nu: wijn!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanjuul, 27 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Man o man... Wat een week!

Wij zitten dus echt al een dikke 3 weken in de ziektekiemen hier! Eerst onze middelste dochter die 3 dagen lang alles onder poepte en spuugde.
    Toen onze oudste die alles onder poepte en de klassieke griep er over heen kreeg. En tegelijk met de jongste kreeg ik overal een beetje last van.

Ziek genoeg om thuis te blijven, net niet ziek genoeg om de jongst uit te laten zieken bij oma.

Man uitgerekend deze week knetterdruk met werken, dus stond er na genoeg alleen voor. Op zich niet erg... Maar met een zieke en aandacht vragende dreumes... Zelf niet fit zijn en een huishouden wat gigantisch achterloopt, zucht! Dan om 14 uur een meisje van 4 en een meisje van 7 die thuis komen van school.... Mij kon je bij elkaar vegen, maar ja, maar door gaan hè!

Sinds vandaag weer wat fitter, dus geprobeerd een achterstand qua huishouden proberen in te lopen. Een snotterende dreumes de hele dag achter me aan waggeld.... Die achter mijn rug mijn net opgevouwde was met een rotgang weer uit de kast trekt, lekker haar snot aan me afveegt, die niet wil slapen....

Enfin.... Lasagne klaargemaakt, met dreumes naast me op het aanrecht die een tomaat opeet, kleuter die tv kijkt en een kind van 6 die uit te spelen is. En daar was mijn redding.... In de vorm van de vader, mijn man!

Astu, (houdt onder de tomaat zittende dreumes onder haar oksels omhoog) hier is een dreumes... Ik heb wijn nodig!!!

Voor iedereen die de moeite nam dit te lezen: fijn weekend :D en proost!

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Beterschap en prettig weekend!

(Moest wel even gniffelen. Leuk geschreven!)

3. Prinsessa

Prinsessa Lid

1 jun 2015
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha heel herkenbaar! Proost 🍷!

4. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Hahaha :D Fijn weekend!

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Je hebt soms van die momenten en weken he, bah bah! En dan proost! Op een wat betere tijd.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha hij smaakt héérlijk!!!

7. MamavC

MamavC Niet meer actief

Leuk verhaal! Zag t helemaal voor me :)
    Geniet van de wijn, kan ik ook wel gebruiken

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Sterkte meid enne... Proost!!

9. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Haha proost! Als het even kan lekker een uurtje terug trekken in de badkuip met een goed glas

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hahaha 😂 proost 🍷

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Neemt cola maat proost je heb het verdienent.

12. mumija

mumija Niet meer actief

Hahahaha..zo herkenbaar! Proost meid, geniet er ff van.

13. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Herkenbaar! Alleen ben ik in dit geval 'de werkende' en mijn vriend de afgepeigerde huisman...

Zit nu dan ook geheel karakteristiek aan een pilsje... Heb het nodig, het was druk op mijn werk :D

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Soms kan je het gewoon écht even "nodig" hebben :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,7 KB
      Weergaven:
      0
  15. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Hahah proost en geniet er van!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha hier staat de wijn me te roepen vanuit de koelkast :D
    Niet ziek, maar knetterdruk (ook als man ineens halverwege de week binnen komt wandelen).
    Kinderen zijn dol door Sinterklaas, zijn beide bijna jarig en de jongste is 3 dagen van de wap geweest en heeft weinig geslapen en hele dag huilen zodra je hem weglegde. Huis was een zooitje, berg was die niet weg leek te gaan, zwemles, consultatiebureau, huisarts etc.

Welkom wijn :D

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh meid....PROOST!

18. Deliana

Deliana Niet meer actief

Haha ik zou er gewoon nog eentje nemen! Proost :D

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Zoooo herkenbaar !!! Wij ook al 4 weken bezig! Eerst de oudste een week buikgriep, mama ook een paar dagen buikgriep. Toen een weekje niks, toen de oudste griep, toen papa griep, mama tegelijk ook maar ja je weet hoe dat gaat (papa doodziek op bed en mama die hard doorrent op cafeïne en PCM) en daarna de jongste ook bronchitis. Ben begin november weer gestart met werken maar heb nog geen normale week gedraaid :( afijn... Vandaag jongste weer naar kdv en ik aan het werk, papa bleef thuis bij de oudste. Zometeen komt mijn beste vriendinnetje gezellig langs! Er staat een heerlijk fles wijn koud in de koelkast! We hebben het verdiend! PROOST! :D

20. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Met een glimlach je verhaal gelezen, onder het genot van een.... juist, een wijntje! Fijn weekend!

Deel Deze Pagina