Voor de 2e keer in een week tijd wordt mn duur betaald pakket bij mijn zijdeur gedumpt in de regen! Afgelopen vrijdag heeft het me ontzettend veel tijd gekost om zowel bol.com, als de afzender, als de koerier te bereiken omdat mn pakket niet geleverd was. Koerier zegt van wel dus via bol en de externe verzender een nieuw pakket ontvangen. Maar na 4 dagen in regen en wind te hebben gelegen zag mijn man een zeiknat vies pakket op het terras liggen. Vanuit raam niet te zien en enkel alleen als je van buiten naar binnen gaat via de zijdeur die echt zelde gebruikt wordt. Geen briefje niks. Zit dus nu met 2 dezelfde pakketten, één vies, één schoon kan ik daar weer achteraan. Vanochtend krijg ik bericht van mijn man dat hij een grote doos weer buiten zag staan bij de zijdeur en binnen heeft gezet. Ben zo pissed dit was ntb zijn verjaardagscadeau! Is het normaal dat je duur betaalde pakketten doordrenkt buiten mag aantreffen waarbij er niet eens melding door je brievenbus gedaan wordt? Eerste keer was via DHL 2e GLS Overigens vind ik het vrij opvallend bij levering 2 dat bij track en trace staat handtekening nodig en ik die dus zeer zeker niet geplaatst heb.
Eh, dat vind ik wel erg slecht!! Hier nog nooit zoiets gehad gelukkig, het wordt of hier afgeleverd, of een keer bij een van de buren en dan een briefje in de bus. En onze "vaste" pakketbezorger komt vaak nog een tweede keer langs als we bijvoorbeeld tussen de middag niet thuis zijn. Dan komt ie aan het eind van de middag nog een keer, terwijl er bij de eerste poging een briefje in de bus zit. Ik zou zeker een klacht indienen iedere keer dat ze dat doen.
Laatst ook eens gehad. Pakketje stond gewoon buiten op de oprit. Handtekening bekeken via afleverbewijs (online, DHL) bleek dat die malloot van een chauffeur gewoon namens mij had getekend! Mijn achternaam stond er maar dat was echt niet mijn handtekening!! Heb een klacht ingediend. Moet niet kunnen zoiets.
Sowieso ben ik geen fan van de Gls. Erg slecht zeg.. Klacht indienen en hopen dat er wat mee gedaan wordt. Dit kan niet..
Nee, dat is niet normaal. Hier zetten ze een enkele keer het pakket bij de buren achter het huis onder het afdak. Wij hebben geen afdak. Maar dan zit er wel netjes een briefje in de brievenbus en staat het pakket zeker niet de in de regen. Op die manier vind ik het geen probleem. Wij wonen in een klein dorpje en delen de oprit met de buren. Zij nemen sowieso vaak pakketjes van ons aan. Dat weten de bezorgers. Zeker een klacht indienen! Echt niet leuk zo!
Heb ik nog nooit gehad. Als ik niet thuis ben wordt het gewoon bij de buren afgeleverd. Ik zou zeker een klacht indienen. Het zal wel aan jullie bezorger liggen, hier komt meestal dezelfde.
ik heb al eens een klacht ingediend bij postnl omdat ik het niet eens was met de manier van bezorgen. de bezorger heeft er voor op zn kop gekregen en nu wordt het afgeleverd zoals het hoort. nu moet ik bij dhl nog even een klacht indienen want die bezorger doet hetzelfde als die van postnl deed. verwacht vandaag een pakketje wat met dhl bezorgt word dus dan kunnen ze ook zien wie en wat zeg maar. over zomaar buiten zetten in de regen zou ik dus ook zeker een klacht indienen. post en pakketjes horen schoon en droog afgeleverd te worden en niet zo in de regen zonder notificatie neer gepleurt te worden. voor hetzelfde geld heb je iets besteld wat absoluut niet nat mag worden en wordt het vernield door vochtschade. ze moeten een x aantal pakketten per uur afleveren dus hebben ze vaak veel haast maar dan kunnen ze het alsnog op de nette manier doen. even netjes een briefje schrijven vinden ze blijkbaar dus teveel tijd in beslag nemen
Klacht nog niet bij DHL gelegd bij GLS wel. Mijn man werd binnen het uur gebeld door de regiomanager (dit nummer had ik niet doorgegeven dus die hebben ze via de afzender aangevraagd) echter kon de regiomanager alleen mij hierover spreken want mijn naam stond onder de klacht dus is mijn nummer doorgegeven en belde hij mij. De regiomanager vond het een verdachte zaak want hij had de koerier er op aangesproken die vertelde dat er een oude man op mijn oprit stond en dat die het aangenomen had en zelfs had ondertekend! Fout van de koerier dat hij niet om de naam vroeg enkel zelf onze firma naam zei en vroeg of dit juist was. Bizar genoeg zou deze (nog voor mij onbekende oude man) het pakket bij ons aan de zijkant geplaatst hebben. Vanmiddag zag ik toch nog, op zn kop bij mn voordeur, een klein afgescheurd kartonnetje liggen met daarop pakketje aan de zijkant. Manager zou heel graag willen weten wie deze man zou kunnen zijn zodat het verhaal van de koerier geverifieerd kan worden. Ik ga dus dit weekend maar wat huizen in de straat aflopen, al kan ik me haast niet voorstellen dat één van mn buren zo idioot kan zijn om iets aan te nemen en te ondertekenen om het vervolgens in de regen te dumpen bij mijn huis. Normaal neem je het in je huis tot het opgehaald wordt of breng je het af als je thuis bent maar alleen met pakketjes waar niet voor getekend hoeft te worden. Ben ook heel benieuwd of dan hetzelfde gebeurd is bij de levering van DHL. Tot nu toe wel tevreden hoe GLS mijn klacht heeft opgepakt, de snelheid hiervan en het iig erkennen van de fout door het niet vragen naar de naam door de koerier.
Echt weer wat voor GLS hier 2 week teug ook een pakket in de zeikende regen naast het huis. Beetje jammer dat dit ook niet nat mocht worden. ..... werd niets mee gedaan verder. Ik vindt het echt een waardeloos bedrijf veel vaker al dit soort akkefietjes gehad. Ik baal altijd als iets via hun verzonden wordt. ...
Normaal is t zeer zeker niet, maar kan t me wel voorstellen met al die mensen die maar wat bestellen maar nooit thuis zijn. Ik heb echt al te vaak (lees een paar keer per week) pakketjes van anderen aangenomen omdat die bezorger anders wellicht niet betaald wordt. Fijn dat ze je klacht in behandeling hebben genomen!
Als je het mij vraagt is dit een verzonnen verhaal van de bezorger. Om zijn eigen hachje te redden. Lekker makkelijk....een oude man. En zolang het jullie woord tegen het zijne is kunnen ze er niet veel aan doen. Echt heel erg slecht hoor!
Hier is overdag vaak ook niemand thuis, of ik ben net even weg de kinderen van/naar school brengen. Het is bijna standaard dat een pakket daardoor niet geleverd kan worden. Regelmatig kan ik dan weer naar een service point, die alleen op kantoortijden open zijn. Terwijl na 17.30 uur is er wel altijd iemand thuis. Dan denk ik dat het voor zo'n koeriersdienst toch efficiënter is om bv ook tussen 18.00-21.00 uur pakketten te gaan bezorgen. Denk dat ze dit veel tijd en geld kan besparen.
Hier komen ze meestal tussen 17:00 - 20:00. Alleen ze kunnen niet overal op de tijden rijden omdat ze vaak 40 uur werken, en dus ook overdag.
Met gla dhl nooit porblemen gehad, post nl ook niet Maar extra@home. Bah bah 4 x nu al een pakket dat ze bij ons zouden hebben aangeboden maar niet dus. En steeds komt het retour bij de leverancier... Laatste keer kreeg ik sms, wij hebben verzocht uw pakket aan te bieden u was niet thuis. U ongvangt een link om nieuwe afspraak te maken. Volgende ochtend 07:00 zoem zoem. Chauffeur is onderweg naar u, volg hier uw pakket... Uh? Nooit nieuwe afspraak gemaakt. Chauffeur komt 07:30, niemand 07:45 dus ik kijk op de link. Verwachte tijd 10:30 zucht... 10:30 niemand, dus ik kijk weer, status: probleem, aflevertijd 10:27 niemand gezien! Extra@home gebeld. Het pakket zat niet in de vrachtwagen... Maar waar dan? Het is 2 dagen gelede voor laatst gescand in het retour depot. Uh? Ze zouden gisteren hier zijn geweest... Vaaag allemaal
Hier is het al een paar x mis gegaan met GLS. er zou een pakket gebracht worden. niemand geweest terwijl ik gewoon thuis was. in de buitenbrievenbus vond ik een briefje dat ze geweest waren het pakket op nummer 5 hadden gebracht. ik woon op 9. ik een paar x gebeld, niemand thuis. volgende dag weer lang gegaan met de mededeling dat er een pakket van mij moest liggen. er lag niks voor mij zei hij ik gebeld met de leverancier, die ging het onderzoeken en leverde me ook een nieuw pakket. bij navraag stond er vermeld dat het gewoon afgegeven was, er was ook een handtekening geplaatst niet door mij dus. na 1,5 week werd ik gebeld, na onderzoek bleek dat het pakket bij een buur verderop lag. op nummer 13. deze had een briefje in de bus gekregen dat er een pakket voor hem lag op nummer 5. hij heeft hem mee naar hius genomen en kwam er thuis achter dat het niet voor hem was. buur van nr 5 heeft hem zonder nadenken en hem mee gegeven terwijl toch echt duidelijk MIJN adres erop staat en buur van nr 13 kijkt niet even of het echt wel van hem is, laat het 1,5 week staan terwijl eduidelijk MIJN adres erop stond.
nog 1 van post.nl: pakket bestond uit 2 delen. er lag een briefje door de bus dat deel 1 die ochtend bij de buren van nr 3 was afgeleverd. was niet zo, pakket was voor de garagedeur gezet. (buurman was opvakantie). en toen het raadsel, waar is deel 2 vervolgens smiddags een briefje in de bus dat het pakket op nr 13A afgeleverd was want er was niemand thuis. wel dus. en het leuke, 13a bestaat helemaal niet. dus mn vader is op onderzoek uit gegaan en vond deel 2 van het pakket verderop in de straat.
Met post nl nooit problemen, aardige kerels en heel netjes. Met DHL en GLS echter wel. Regelmatig een briefje in de bus dat wij niet thuis waren terwijl ik de hele dag thuis was, juist voor dat pakketje. Ik spreek ze er ook altijd op aan maar daar halen ze hun schouders voor op.
Heb zelf nog nooit problemen gehad. In onze straat is een pakketbezorger, die als hij iets moet afleveren in de straat, al direct kijkt of evt. een van de buren thuis is (en hij gooit ook netjes een briefje in de deur bij wie hij het heeft afgegeven). Een keer had een postbode, die al lang post in onze straat bezorgd, een pakketje in onze schuur neergelegd en een briefje in onze bus gedaan waar het lag. Ik vind pakketje buiten achterlaten, ongeacht de waarde, echt niet kunnen.
Niet getekend, niet geleverd.. Iedereen kan het dan meenemen.. Geen genoegen meenemen en dat je wil dat ervoor getekend wordt.. Als ze het hier niet bij de buren droppen dan kan ik het altijd de dag erna bij het postkantoor ophalen..