Weet niet wat er verder allemaal is voorgevallen, maar als het alleen om het later uitbetaald krijgen van je salaris zou gaan, zou ik het echt heel raar vinden als je niet kwam werken. Geef ze even de tijd om het administratief allemaal te regelen. Netjes is het natuurlijk niet, maar ik zou echt een paar dagen geduld hebben!
Wie zegt dat er eventueel geen fout is gemaakt bij het overmaken? Er kunnen tig redenen zijn. Daarnaast geef ik je man gelijk. Ik zou maandag gewoon gaan werken. Hoe niet leuk het ook is houd de eer aan jezelf. Hopelijk vind je snel een ander baan.
Ik weet niet wat er verder nog voorgevallen is maar puur op basis van je verhaal vind ik dat je geweldig overdrijft.
Ik zou gewoon gaan werken....beetje raar om zo snel al er de brui aan te geven...ik bedoel misschien komt het net 2 dagen later op joue rekening. Of mieten ze idd nog administratief wat in orde makennl bij je..je werkt er net pas een maand...ik zou even geduldig afwachten en kijk als het dan volgende week er nog niet op staat zou ik het gewoon even netjes aankaarten(ipv de voicemail met het dreigement dat je maandag niet komt werken inspreken) ...voor jou hebben ze ook zo weer een ander gevonden, en zie dat je ook zwanger bent dus zo makkelijk kom je nu ook niet aan een baan... Succes
Je overdrijft! Het is nu weekend dus voor maandag ga jij je geld niet krijgen. Als je baas het heeft overgemaakt staat het op z'n vroegst maandag op je rekening! Daarnaast als je maandag niet komt is dat werkweigering en daarmee kan je echt problemen van krijgen. Ik weet niet waarom je als enige niet je loon hebt gehad, maar is het omdat er een fout is gemaakt of omdat er iets is voorgevallen. Heb het gevoel dat je wat belangrijke dingen achterwege laat in dit boze bericht
Je hebt in deze situatie niet goed gehandeld. En nu staat t ook nog op voicemail dus hebben ze bewijs dat je t hebt gezegd. Zit je nog in je proeftijd? Vraag me wel af wat er al gebeurd is in 1 maand want dat kan mijn mening natuurlijk veranderen maar zoals ik t nu lees moet je gewoon geduld hebben. Misschien is er iets fout gegaan met je rekening nummer of de administratie daar. Je kan niet zomaar gaan dreigen om niet te komen werken...voor jou 10 andere.