ZWANGER 2-3 WEKEN! en heel plotseling, sinds we ontdekt hebben dat ik een trage schildklier heb hadden we er op gerekend dat het nog enkele maanden zou duren. de medicatie zou eerst goed ingesteld moeten worden maar het is al raak.. kan het zelf amper geloven.. maar ben wel super blij! heb nog wel een hoge miskraam kans maar ga me daar hopelijk niet al te druk om maken.. spannend! xxx een mama to be
Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap Ik duim voor je dat de zwangerschap gewoon helemaal goed gaat verlopen. Liefs Vero
Gefeliciteerd! Dat zelfde gevoel had ik inderdaad ook. geniet ervan de komende weken en maanden! x-je
Hey! Jij bent dus de 10e uitgeteld als ik het goed heb? Dan komen we elkaar vast nog wel vaker tegen Je eerste kindje? x-je
ja 10de uitgerekend en ja 1ste kindje... jij de 12de dan toch? leuk joh, hahaha hier weten al 20 mensen die ik "ken" het goede nieuws en in het echt pas 2. echt super dat ik er hier open over kan praten enzo en dat er meer op de zelfde rit zitten.
dankjewel ik zie dat jij ook net zwanger bent gefeliciteerd! ik hoop dat alles goed gaat succes groetjes
Hier ook nog even GEFELICITEERD! Zo zie je maar, ookal ben je er al lang voor bezig, t komt nog als een verrassing. Geniet ervan!
Gefeliciteerd! en laat bij de dokter extra medicijnen voor je schildklier voorschrijven he, want die heb je meer nodig als je zwanger bent, weet je waarschijnlijk al lang hihi
lalalindsay, heb die dag gelijk een spoedafspraak bij de huisarts gemaakt en die heeft me door verwezen naar de gynecoloog en internist. nu even afwachten tot die bellen of schrijven voor een afspraak. ik hoefde nu nog niet omhoog met de medicatie. dat moeten hun bepalen. maar voel me tot nu toe erg goed dus dat scheeld.