haaj meiden weet niet wat ik met dit bericht wil bereiken denk gewoon me ei kwijt,. de laatste jaren zijn niet makkelijk geweest.. na 5 jaar knokken om de dokters te overtuigen dat er iets niet goed met me zit iig met me maag eindelijk had ik het voor elkaar, om doorgestuurd te worden eerst dachten ze dat het iets psychisch was,, nu net 1 jaar weten ze wat er is me maag verteerd me eten niet dus het is een emmer die overloopt. 2002 me neef en een hele goeie kennis van ons allebij overleden een dag verschil.... zelfde centrum lagen ze waar ze opgebaard waren.... nog naast elkaar ook,,, smiddags komen condoleren voor die kennis s,avonds stonden we er weer alleen dan van me neef van 25,,, vreselijke tijd ,, 2004 onze oom overleden aorta geklpat,, 46 jaar. paps heeft ms gekregen,, 2006 begin februari kregen wij te horen dat me oma nog een weekje te leven had,, en een dag voor mijn verjaardag 12 februari is ze overleden en de 13e ben ik jarig .. leek wel of ik door een hel ging. en in november was me moeder bijna overleden door een fout van de ha die nam het niet zo serieus haar klachten de eerste hulp zei al als jullie 3 minuten later waren dan had ze er niet meer geweest en nu heeft ze dus copd. 2009 me lieve tante van 52 jaar aan een melanoom overleden .. huid kanker.. 2010 heb ik en me nicht en me vader me opa dood gevonden .. in zn voortuin op zijn bankje met de hond naast hem vastgebonden de verdriet van zn vrouw en zn dochter is hij nooit meer overheen gekomen 2012 begin mei een positieve test in me handen het was een schok maar zeker gewenst helaas is het met 7 weken mis gegaan na al die jaren met deze verhalen ben k vandaag opeens geklapt met emoties en voel ik me echt klote... sorry voor het lange verhaal moest het kwijt XxX
"Gewoon"van je proberen af te praten/typen etc. Bedoel het niet zo gemakkelijk als het klinkt hoor, want je hebt echt veel op je bordje gekregen de afgelopen jaren als ik dit zo lees. Probeer het van je af te praten of schrijf in een schrift, maar misschien is hulp van een psycholoog of maatschappelijk werk ook wel goed voor je. Zij hebben een objectieve kijk en kunnen je misschien de dingen in een bepaald perspectief laten zien en dat je je zelf ook het verdriet "gunt". Ik bedoel daarmee te zeggen dat je verdriet mag hebben en dat ook mag tonen. Heel veel sterkte meid en een heel dikke knuffel. Weet helaas alles van kl*teperioden
Jeetje dat is ook allemaal niks.. En dat je het dan een keer zat word is ook begrijpelijk.. Gooi het eruit, dat lucht ook lekker op
mja heb er een tijdje hulp voor gehad om het te verwerken is goed gegaan destijds loop er ook niet elke dag mee rond maar zo nu en dan komt alles er weer uit en nu ik zeker allemaal bekenden zien die net bevallen zijn
Dit is idd heel veel. Heel veel sterkte meid en probeer er idd met iemand erover te praten. Dikke knuff..