Het geen baby met kerst topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Klaproos, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoera hoera alweer de 3e die ik open..Maar wie is er met de feestdagen ook kinderloos? Dit is alweer onze 7e kerst op rij zonder zwangerschap of kindje. Sinds 2008. Pfff. Ik word er zo moedeloos van. Hoe kom ik die dagen door?
    X klaproos

2. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Bah bah, ik wil je een hele dikke knuffel geven! Hopelijk is dit de laatste kerst die je op deze manier viert.

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Hier misschien niet zo lang bezig (2jaar) maar wel dezelfde wens.....

Knuffel!

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Vorig jaar kerst besloten er voor te gaan, helaas na twee miskramen nog steeds geen nieuwe zwangerschap. Ik had nu in het kraambed moeten liggen. Het is niet te vergelijken met jou TS maar ook hier is de kinderwens erg groot en zeer aanwezig!

De 7e kerst lijkt me heel erg pittig! Wat vreselijk voor jullie :(

Ik denk dat het pijn gaat doen als ik de kerstkaarten ga schrijven, daar had naast onze namen nog een naam bij moeten staan of in ieder geval de aankondiging.. :(

Kun je nog van kerst genieten of totaal niet meer?

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Hier is ook de wens groot, maar helaas nog geen succes met zwanger worden... :(
    Dit jaar nog 1 kans om zwanger te raken, hopelijk lukt dat. Maar de kans is klein en waarschijnlijk gaan we in 2015 weer verder. Alleen dan met behulp van iui.

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hey meis, hier ook alweer 3,5 jaar bezig. Elke oud en nieuw spreken we dezeldde woorden uit dat dit maar ons jaar mag worden. weer sinterklaascadeautjes gekocht voor de kids van mn vriendinnen waarbij elke keer gezegd wordt volgend jaar is jullie kindje er ook bij :( sterkte meis.

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Oud en nieuw vond ik mogelijk nog erger dan kerst... Gelukkig nieuwjaar, ik sprong liever van de brug.

Sterkte lieve meiden, dat dit echt het aller, aller laatste jaar mag zijn met deze vreselijke pijn.

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hey Klaproossie! Hier ook zo'n feestdagen-hater ;) Al heeeeeel wat jaartjes zonder mini-ons kerst moeten vieren maar ook nog eens 3 miskramen omstreeks de feestdagen waarvan 1 op kerstavond en 1 op 30-12. Kerstavond eindigt bij mij regelmatig in een tranentrekker met dank aan mijn emoties, mede omdat er tot nu toe bijna ieder jaar ook wel een geboortekaartje naar me staat te lachen vanaf de dressoir kast... Laten we hopen dat we volgend jaar een gezinslid mogen toevoegen aan de feestdagen!

9. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Wij zijn nog helemaal niet lang bezig maar hebben wel al vrij snel het deksel op de neus gekregen. Mijn vriend heeft zo goed als geen zaad. Dus ons staat een lange en pijnlijke weg te wachten, met de vraag of er ooit wel een kindje komt.
    Ik heb dus ook totaal geen zin in de feestdagen

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hier helaas ook weer feestdagen zonder een kindje :(
    Ik ga nu ook niet meer bij oud& nieuw tegen m'n vriend zeggen 'dit wordt ons jaar' ..

Sterkte aan iedereen die in het zelfde schuitje zit.

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Gek genoeg had ik eigenlijk heel veel zin in de feestdagen, maar ik ben nu toch een beetje bang; als de follikels verder groeien zoals ze nu doen, kan ik precies rond Kerst testen. Fantastisch óf ronduit afschuwelijk dus, dit jaar.

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal. Herkenbaar trouwens, ShallY, dat niet meer kunnen zeggen dat komend jaar hét jaar wordt.

12. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Hier na 2 jaar weer lege handen en buik. Ik had zo gehoopt dat het nu met icsi zou lukken een kindje van ons samen. Pffff helaas vorig jaar kreeg ik op oud en nieuw te horen dat ik tante werd. Mijn collega stopte met de pil in 2013 Ze is nu net bevallen van een wolk van een dochter en wij??? Zucht we hebben alleen dat klein beetje geluk nodig

13. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Klaproos ik had zo voor je gehoopt dat de eerst isci succesvol was.
    Na 3 jaar bij kerst en oud nieuw uit te spreken dit wordt ons jaar. De 4de kerst en oud en nieuw niks uit gesproken, want we wisten dat het in 2013 erop of er onder was. En vorig jaar zat ik hoog zwanger aan het kerst diner en hadden een wolk van een zoon met oud en nieuw.

14. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Aha Hyper, dus de truc is om jezelf niks toe te wensen met oud en nieuw :p

Hier de 5e keer feestdagen sinds we zijn begonnen met het maken van een kindje. We gaan weer op wintersport met de hele familie, net als elk jaar. En elk jaar aan tafel denk ik "hoe zal ik hier volgend jaar bij zitten. Zwanger, of misschien met kindje al". En elk jaar zitten wij weer met zijn 2'en terwijl de andere kindjes groeien en er steeds weer ander kindjes bij komen. Blegh :(

15. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wat herkenbaar helaas, al deze verhalen :(

Hier hoop ik stiekem ook elke keer, maar ik moet zeggen na de domper van afgelopen week (icsi1) zie ik ook echt als een berg op tegen de feestdagen... Al die buiken en kindjes in mijn omgeving waar ik dan leuk mee moet doen..

Dikke knuffel voor iedereen!!

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lieve klaproos...hier ook alweer de vijfde kerst zonder kleine, maar met supergrote wens. Elk jaar de verdrietige gevoel...zo herkenbaar..

17. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Met tranen in mijn ogen jullie berichtjes gelezen. Kerst en nieuw doen me meer als ik dacht... Eind 2012 waren we aan het aanmodderen met lange cyclussen en veel onzekerheid. Op 31/12/12 had ik een positieve ovulatietest en werd mijn eerste zwangerschap gemaakt (werd een miskraam). Weet nog dat iedereen ons het allerbeste en alles wat we wilden toewenste en dat we stiekem naar elkaar keken.

Eind 2013 was ik zwanger, stiekem geen alcohol dus voor mij en nog meer stiekeme blikken naar elkaar bij de wensen die we van familie kregen. Helaas werd dit miskraam nummer drie.

Maar dit jaar... Ja dit jaar is eentje voor ons!

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier inmiddels met behulp van ICSI een dochter gekregen. Maar ik kan me nog heel goed herinneren hoe het voelde om elk jaar met je verjaardag, moederdag, vaderdag en in de decembermaand met lege handen te staan. Elk jaar dacht je: Ik hoop dat we volgend jaar een kindje hebben, of in ieder geval zwanger zijn!

En dan was het weer niet zo... Zo confronterend! De onzekerheid en angst dat het misschien nooit zou lukken. Mensen om je heen die wel met een zwangere buik lopen en kinderen hebben. Alle nare onderzoeken, medicijnen en behandelingen, terwijl je niet weet of alle moeite zal worden beloond. Mensen om je heen die je niet snappen. Gewoon ronduit K*T!

Heel veel sterkte en op naar een beter jaar, waarin jullie wensen vervuld worden!

19. Wish2

Wish2 Actief lid

1 mrt 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi klaproos
    Ook hier al de 7e kerst op rij zonder Kindje
    ook gestopt in 2008, vorig jaar eindelijk zwanger maar zie onderschrift onze kindjes verloren met 21 weken zwangerschap....
    Net weer een negatieve test in mijn handen van ivf 4, nou voor ons dus ook geen fijne feestdagen, oneerlijk allemaal he
    Heb helemaal geen zin in de feestdagen bah
    Sterkte ook alle andere meiden
    Liefs wish

20. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    december is echt een rot maand als je ongewenst kinderloos bent! eerst sinterklaas, daarna kerst, en de goede voornemens en wensen voor het nieuwe jaar.
    elk jaar weer hopen dat het komende jaar "ons" jaar wordt, en klap na klap na klap krijgen van elke keer weer een negatieve test.

dikke knuffel voor jou en voor alle andere meiden in dit zware en oneerlijke traject

we blijven hopen op een (medich) wonder voor ons allemaal

Deel Deze Pagina