Hallo dames, Ik heb gisteren een tablet cadeau gekregen. Heel erg blij mee. Ben een enorme digibeet, maar vastbesloten dit te veranderen. Nu wil ik graag wat leuke apps installeren. ( en als die gratis zijn, is dit helemaal mooi meegenomen.) ik heb: Spotify Facebook Pinnterest Netflix Hebben jullie nog een goeie app qua callorieen tellen? Of iets anders wat helpt bij het afvallen? Boeken die jullie aanraden? Leuke spelletjes of gewoon handige apps die zeer goed van pas kunnen komen? Laat maar weten wat jullie aanraden. Vergeten te melden. Ik heb geen apple, of i-ding. Gewoon een lenovo. Volgens mij maakt dit qua downloaden ook nog verschil, of niet? ( ik zei toch dat ik een digibeet was.)
Ik heb instagram, snapseed, pixlr, ereader apps voor calorieen tellen heb ik niet. Vreselijk vind ik die. Mijn man heeft ook Lenovo. Dit is android.
Aldiko voor het lezen van ebooks, internet bankieren app van je bank, TuneIn Radio, PayPal app (als je dat hebt), Weather Pro, Buienradar HD, VLC-player, Google Drive
H&m, marktplaats, spotta, candy crush, cam scanner, easy mp3 downloader, tele2, mijn kalender, skype, oei ik groei, clean master, cm security & dagelijkse trainingen app Voor dochtertje: babyphone (spelletje), babytv & baby sleep
Myfitnesspal is ideaal voor afvallen Verder gebruik ik veel: - Instagram - TV Gids - Facebook - Facebook Messenger - 9GAG
Ik gebruik: Programma's: Netflix Pinterest Skype Twitter Rabobank app Facebook Kalender Google Chrome Spelletjes: Candy Crush Candy Crush Soda
Sonos en deezer, of spotify. Wij hebben een jaar gratis deezer. Facebook Magisto Ziggo Netflix Jurassic park builder