en dan stort de plank boven de commode naar beneden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kieke77, Jul 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kieke77

kieke77 Actief lid

Jul 5, 2008
    467
    7
    18
    Wij hebben een mooie bebe jou kamer en bevalt prima.
    Alleen kreeg ik afgelopen dinsdag de schrik van mijn leven, de plank die bij de babykamer hoort en boven de commode hangt viel naar beneden.
    Mijn zoon stond gelukkig op de commode, en kon ik weg trekken en mijn hoofd boven hem houden. Alsnog kreeg hij een flesje olie op zijn hoofd en ik de rest van de flesje op mijn been en hoofd.
    Plank viel met een klap op de commode neer. Wilde echt niet weten wat er gebeurd was als hij er had gelegen dan had ik hem niet op tijd weg kunnen trekken.
    Ergste is, de schroeven aan de plank die waren afgebroken en de schroeven waaraan die aan de muur hangt die zaten nog in de muur.
    De plank is ondertussen weer terug bij de winkel waar we hem vandaan hebben en wordt doorgestuurd naar de bebe jou.
    Op het eerste gezicht lijkt het zo dat de schroeven die er in zaten veel te klein waren voor het gewicht, dus hoogstwaarschijnlijk een fabrikagefout.
    Dus een waarschuwing voor mensen met een bebe jou kamer kijk goed naar de plank.

2. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    :$:$:$ Wat moet jij geschrokken zijn zeg! Dikke knuf en gelukkig had je snel reactievermogen!

Pfff, dan proberen ze alles tegenwoordig 10 keer zo veilig te maken voor baby's, en dan gebeurt je zoiets!

3. MiSe

MiSe Niet meer actief

Heel eng zeg!! Je moet er niet aan denken als jij niet zo snel had ingegrepen! Ik ben er zelf ook altijd zo bang voor dat dat gebeurd!

4. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Heb precies hetzelfde gehad toen mijn dochter net geboren was. Ze was net een seconde van de commode af en toen raasde die ook naar beneden en precies dezelfde oorzaak als bij jou, alleen hebben wij geen bebe jou kamer. Dus blijf oppassen, wat voor kamer je ook hebt!!
    Heb die plank overigens niet meer opgehangen...

5. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Jeetje, zeg, dat is schrikken!! :$
    Zeker gelukkig dat je kindje niet lag, inderdaad...
    Daar wil je toch ook niet aan denken! Bah!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Getsie, wat schrikken!!

Ben nu blij dat wij geen plank boven de commode hebben zeg, brrr, wat een eng verhaal

7. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Jeetje! Ik ga morgenvroeg gelijk aan ons plankje voelen of die wel stevig vast zit nog!

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Brrr doodeng, en precies de reden waarom ik geen kast of plank boven de commode wil..

Ben benieuwd of je er nog wat van hoort!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,232
    7,278
    113
    Female
    Brabant
    Ik vind dat ook altijd doodeng, daarom wil ik ook geen kastjes en plankjes boven bed en commode. Had heel leuk gestaan, maar het zal je maar gebeuren dat het naar beneden komt.

Onze ervaring is dat de schroeven en pluggen die bij meubels geleverd worden om ze op te hangen, vaak van te slechte kwaliteit zijn en de schroeven vaak net te kort. Wij gebruiken dus altijd onze eigen (goede) schroeven en pluggen. Belachelijk natuurlijk, zeker als het om meubels voor in een babykamer gaat, het moet gewoon goed zijn. Wat zal het de fabrikant extra kosten, een paar cent?

10. s1m0ne

s1m0ne Lid

Dec 17, 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de plank niet boven de commode gehangen maar boven het ladekastje dat ernaast staat! Blij toe als ik dit zo lees

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    bij mijn ouders ook gebeurd, die hadden een plank van glas scheef boven het ledikant te hangen.... die is dus ook naar beneden gedonderd en een dikke deuk achtergelaten in het ledikant!! gelukkig was Jelmar toen niet uit logeren bij hen, maar mijn moeder jankte erover als ze nadacht dat het jochie wel in het ledikant had gelegen!!! eng hoor!!

12. lob

lob Fanatiek lid

Nov 27, 2007
    2,646
    0
    0
    brabant
    Vreselijk!
    Dat is mijn grootste angst dat hier ook zal gebeuren.

Share This Page