mission completed: 1e verjaardag en vakantie!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miffy77, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Moet even melden dat ik toch wel opgelucht ben dat alles achter de rug is, en er heel blij en tevreden op terugkijk allemaal.

Julie werd op 7 juli 1 jaar, wat we die dag klein gevierd hebben bij ons thuis met opa's en oma's en onze broer en zus. Ik had een prachtige taart laten maken door een bevriende cake-designer, helemaal roze met bloemen en vlindertjes van suiker. Julie was er in het begin een beetje bang voor ;)... maar ze vond 'm wel lekker (was mierzoet natuurlijk). Lekker cadeautjes uitgepakt en een leuke dag gehad.

Ik moest nog een paar dagen werken voor mijn vakantie, in die paar dagen nog megadruk gehad, ook nog beoordelingsgesprekken voor mijn opleiding die week.... En in het weekend, 11 juli, hebben we een groter feest gegeven voor zo'n man of 50. Mijn man en ik waren ook allebei jarig geweest, dus we hadden het erg gezellig gemaakt met biertap en een zelfgemaakt buffel. Was wel veel werk, maar met veel hulp van mijn moeder een geslaagd feest!

Twee dagen later onze allereerste echte vakantie met Julie naar Portugal (incl schoonouders een schoonbroer). Spannend vond ik het, echt wel! Ik had de kriebels voor de vlucht... als ze dat maar vol zou houden! Julie is nogal een beweeglijk en eigenzinnig kind, ik zag de gilscenario's al voor me. Maar het viel allemaal reuze mee en ze heeft het grootste deel van de vlucht tegen me aan liggen tukken. Ook op vakantie heeft ze het zo goed gedaan, ik ben zo trots op haar! Heerlijk in het zwembad gespeeld, totaal niet bang (denk toch wel dat babyzwemmen nut heeft in deze), achter de bal van veel oudere kindjes aan, heerlijk mee-eten en goed slapen (beter dan thuis!).

Nou, dat wilde ik even met jullie delen! Met de bijbehorende foto-spam natuurlijk (ben bang dat het niet bij een foto blijft, sorry!)

Julie showt haar net gekregen sambabal:

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Julie krijgt babypaws van haar peettante (mijn zusje):
    (Juul heeft helaas haar officiele superleuke verjaardagsjurk haast niet aangehad, het was veel te heet....8). Hier zit ze dus in een Hema-rompertje in plaats van haar dure jurkje,najaa!)

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Juultje in Portugal, errug druk met haar gietertje:

4. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Heerlijk die vakantiefoto!
    En fijn dat alles goed is gegaan en dat het is meegevallen!

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Leuke foto's! Fijn dat jullie een leuke verjaardag én een leuke vakantie hebben gehad. Wij willen met Nadine over een paar maanden ook gaan vliegen naar de zon, en zij is ook nogal beweeglijk en eigenzinnig.. maar zo te lezen kan dat heel goed gaan!

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oh wat leuk om te lezen allemaal, geweldig! Ik woon bij je in de buurt en heb voor de eerste verjaardag ook een taart laten maken (titatovertaartjes) dus wie weet van bij dezelfde mevrouw.
    Ook hier hierzelfde gietertje en gaan we ook bijna op vakantie, hopelijk gaan we net zo genieten als jullie, verheug me er al op!

Deel Deze Pagina