Mijn dochtertje is nu ruim 7,5 maand en is sinds twee weken regelmatig nogal mopperig. Sinds een paar dagen is ze echter ook vaak erg 'mat', minder actief dan anders: als ik haar op haar buik leg, ligt ze vaak maar wat te liggen en ze kletst haast niet meer (wat ze wel veel heeft gedaan). Ik vind het een beetje naar om te zien, vooral dat 'matte'. Ik ga me dan toch een beetje zorgen maken. Ze lijkt echter niet ziek. Is dit herkenbaar voor iemand? Ik weet dat het volgende sprongetje met 8,5 maand komt, maar wellicht is ze daar nu al mee bezig?
Misschien gaat ze iets nieuws doen binnenkort. Mijn dochter stopte met kletsen toen ze ging lopen, ze heeft wel 2 maanden bijna niks gezegd. Komt wel weer goed denk ik
Dat matte herken ik niet, zou mij ook niet lekker zitten denk ik. Misschien even met het CB overleggen?
Ze is niet mat in de zin van 'niet alert'. Want dat is ze wel, ze reageert prima. Ze doet alleen zelf minder. Nou ja, het zal wel een fase zijn, wellicht toch een sprong? In Oei, ik groei las ik ook dat ze dan wat stiller en rustiger kunnen worden.