He Meiden, Ben 5,5 weken zwanger en ontzetten beroerd. Verkouden, koorts en spierpijn. Kan dat kwaad voor de baby? Dankjewel voor het meedenken! Groetjes, een snotterende Elke
voor zover ik weet kan dat geen kwaad voor de baby. zou me er dus niet druk over maken. een vriendin van me had ook griep in het begin van haar zw.schap en dat kon volgens de dokter geen kwaad. ik zou zeggen: beterschap en geniet van je zw.schap.
he meis.... maak je geen zorgen... ik had dat ook... was een dikke week flink ziek.... ontstoken zenuw in tand erbij en 2 kuren antibiotica en dat meteen vanaf de 1e dag na posi test... m,n huisarts vertelde dat het absoluut geen invloed heeft... dus maak je maar geen zorgen.. kruip lekker onder de wol en zorg goed voor jezelf... ik vond het ziek zijn vreselijk vermoeiend... was helemaal buiten adem als ik de trap op moest en dacht nog jemig... komt dit nu omdat ik zwanger ben en zoja hoe ga ik dat die resterende 8 maanden doen? ( paniek) ... maar het bleek toch echt door de griep te komen xxxx jose