Nou daar zit ik dan, doodmoe en huilend van de pijn op de bank beneden. Dit is nacht nummer 4 die vreselijk is, langer dan 5 minuten op een kant liggen gaat niet, op rug liggen gaat niet op buik liggen ook niet. Paracetamol werkt niet. En ondertussen tikt er wel een bommetje in me buik die elk moment af kan gaan en dan ga ik opnieuw doodmoe de bevalling in. Vorige keer besproken (daarna weer een paar goede nachten gehad.) met de verloskundige voor eventuele slaapmedicatie maar dit wil ik liever niet aangezien het niet goed is voor de baby maar ook stel dat het die nacht begint ben ik zo duf als een konijn. Ook zware pijnstilling heb ik liever niet. Bekkenfysio zegt uitzingen, dus daar heb ik geen zak aan. Jullie nog tips ?
Helaas geen tips, zit in zelfde schuitje. Ik slaap wel rond de 1,5/2 uur aan 1 stuk op 1 zij maar dan word ik wakker, moet ik plassen en drinken en verga van de pijn om op te staan en de draaien. Ik hoop dat de kleine zich snel meld en t lichaam weer snel hersteld!
Hier t zelfde verhaal... Pijn pijn pijn ... Niks aan te doen, uitzingen, moest ik bij zoontje ook. Kreeg wel toen ( lag in het ziekenhuis ivm hoge vluesscheur de laatste 8 weken) van de gyn temazepam twee stuk voor t slapen gaan. Kan ook een ander pammetje geweest zijn, k weet t niet meer precies. Dan sliep ik nog iets..
Ik ben een leek hoor...eerste zwangerschap, maar kunnen ze je niet inleiden? Mijn zus heeft ernstige bekkenklachten gehad 2 zwangerschappen en de baby's zijn op een gegeven moment gehaald. Sterkte!
Nog niet echt over gehad maar wil t zelf ook niet. Heb de wens voor een bad bevalling en ben de vorige keer ingeleid vanwege zelfde klachten en dat heb ik als vreselijk ervaren dus liever niet alleen uit nood. Heb net de verloskundige gebeld wordt straks teruggebeld en ga haar vragen wat de minst schadelijke optie is. Waarom denkt de baby nu niet gewoon mama kan t niet meer aan laat ik me maar aandienen pfff, ook al 2 dagen geen harde buik helemaal niks meer ..
Ja, snap het. Heel vervelend zeg! Hoop dat vk je kan helpen en dat baby heeel snel komt...op eigen initiatief.
Ik heb gisteren in een waterbed gelegen. Heb je een goede vriend/vriendin/familielid met een waterbed? Misschien een nachtje logeren en bijtanken? Tis een rare oplossing misschien maar hé, elke oplossing is er een!
Wou dat ik ook wat tips had, maar helaas! Heb er zelf ook veel last van. Alleen al omdraaien in bed is drama! Sterkte nog even de laatste (weken)
Wat grappig dat je t zegt, vorige week een middagdutje gedaan bij me vader op het waterbed want hij zei dat het misschien wel eens fijner kon liggen maar helaas geen verschil
ik ben bijna 37 weken en ik had ook bekkenpijn, ik denk zeker niet zo erg als jou, maar ik loop voor mijn hoge bloeddruk naast dat ik naar de gyn ga ook bij een acupuncturist die heeft ook geprikt op bekkenpijn en nu is de pijn weer helemaal weg, en ik slaap er ook erg goed van. Als ik 37 weken ben aanstaande dinsdag gaat hij ook prikken om te kijken of de bevalling in gang gezet kan worden, anders gaat de gyn volgende week ergens inleiden vanwege de bloeddruk, misschien voor jou ook een optie om naar acupunctuur te gaan voor een meer natuurlijke inleiding, heel veel sterkte in elk geval!
Ja dat is ook nog wel iets om te proberen. Net gebeld door de vk, moet de huisarts bellen voor slaap pil max 2 x dus om de dag zijn toch weer 4 dagen, dan is het maandag en weer controle en dan kijken hoe we verder gaan. Mocht de huisarts geen slaappil willen geven, dat schijnt vaker voor te komen dan moet ik vanmiddag nog naar een gyn..
Ik heb er nu al last van.... en ook fysio... Heb op zo'n "skippy" bal gezeten met oefeningen.. helpt al wel wat.... Zijn niet duur om te kopen had ik al gehoord.... Wie weet helpt het, ik ga het in ieder geval aanschaffen..