En dan toch plots

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by Kaala, Aug 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Niet je dochter achterlaten meid! Vecht voor haar! Je kunt wel een andere man vinden maar je dochter blijft altijd je dochter.

2. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    helemaal mee eens

3. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

Apr 4, 2013
    1,173
    0
    36
    Ik denk dat het probleem is dat TS in een land zit waar ze niks kent.

Maar meid echt je dochter NIET achterlaten!!!!
    De rechter gaat dan kijken bij wie ze woont en als er maanden over heen gaan dan gaat een rechter het kind laten in zijn vertrouwde omgeving!!

Vecht voor haar. Al moest ik met mijn dochter op 10m2 wonen, ze ging met mij mee.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Hoe is het nu??

5. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Haar idd niet achterlaten! Hij heeft geen job, kan niet voor haar onderhoud instaan en woont bij zijn familie........ Zoek zo snel mogelijk uit wat je rechten zijn als alleenstaande mama. Is er op je werk geen personeelsdienst ofzo waar je advies kan krijgen of een dienst bij de gemeente? Sterkte! Laat je niets wijsmaken door hem!!!!!!

6. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Oh nee hoor meis ik weet niet wat die vent voor larie koek aan je verkocht heeft maar als hij jou het huis uitzet ben jij 'dakloos' krijg je voorrang voor een council huis en omdat je werkt krijg je working tax credits e.d. hij heeft helemaal niet meer recht op de voogdij en de rechter heeft altijd liever de kinderen bij de moeder dus naar die onzinnige bangmakerij moet je echt niet luisteren hoor! laat ons weten hoe het nu gaat! xx

7. Ambidextrous

Aug 17, 2013
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Lieve TS,

Wat moet dit een hel zijn voor je. Allereerst heel veel sterkte met alles.
    Mijn familie komt uit Engeland (woont daar nog steeds) en ik kan je zeggen dat je in Engeland meer dan genoeg rechten hebt. Ik heb zelfs altijd de indruk gehad dat je in Engeland meer rechten hebt dan hier in dergelijke gevallen, maar hard maken kan ik dat niet.
    Wel heb ik het een en ander voor je opgezocht en ik denk dat je aan deze website wellicht iets hebt: Gingerbread - Factsheet detail

Ga langs bij je gemeente, leg je verhaal op tafel en ik weet zeker dat je niet zomaar op straat komt te staan met je dochter. Je man heeft bovendien geen inkomen zeg je, dus lijkt het me stug dat hij überhaupt een rechtzaak kan betalen. Tevens hebben, ook in Engeland, de moeders de meeste rechten. Het kind wordt echt niet zomaar bij vader geplaatst en ik denk in jullie situatie zeker niet.
    Heel veel sterkte meid.

8. Madre

Madre Actief lid

Nov 17, 2009
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid, wat heftig zeg.
    Mijn verhaal is anders maar de jouwe is ook heel heftig maar een ding is zeker, laat je kind NIET bij hem achter. Als je dat doet, sta je niet zo sterk als jullie eventueel een rechtzaak van maken.
    Jij bent de moeder en je baby hoort bij jou, vecht ervoor.
    Heel veel sterk en laat ons weten hoe het verder gaat.

M

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hoe is het nu TS?

10. Kaala

Kaala Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is eigenlijk heel goed..

Veel gepraat, hulp etc. En we zijn samen voor een maand nu zonder ook maar een woordenwisseling.

Share This Page