En dan vraag je je ineens af....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raspberry, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Bedoel je mijn stukje uitprinten? :D Die moet je echt niet aan een arts laten zien joh! Ik kakel ook maar wat na wat ik ergens heb gelezen, heb zelf totaal geen medische achtergrond (heb biologie in HAVO 4 laten vallen :D)

2. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    waarom verkopen ze in nederland speelgoed waarbij kindjes kunnen leren tellen bijv, (dacht van vtech) met een zwaar Belgische accent?..

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik kan me een behoorlijk aantal dingen herinneren, zelfs dingen uit mijn babytijd, al bestaan die dingen vaak uit korte beelden. Was geen bijzonder snelle prater, gewoon gemiddeld.
    Heb al vaak te horen gekregen dat dat helemaal niet kan, maar het kan dus echt wel. Ik heb sowieso een geheugen als een olifant. Mijn vader herinnert zich ook veel dingen nog van toen hij heel klein was. Ik ben me er dus wel van bewust dat mijn kinderen dit misschien ook zullen hebben.

Wat ik me nog altijd afvraag, waarom moet mijn zoontje altijd net in zijn luier poepen als ik hem 5 minuten daarvoor net verschoond heb. En het is al zo'n drama met verschonen, want hij kan geen seconde stil liggen.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Haha, ja dat vraag ik me ook af!:D Sta je helemaal klaar; jas aan, schoenen aan, brrrrrrrttttt, oh nee he!!!:$

En ik vraag me af of ik de enige ben die niet weet wat V-tech is en die geen speelgoed met muziekjes en geluidjes heeft? Ik zou er horendoel van worden!

5. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0

dat is speelgoed met geluidjes, het irritante ervan is, dat je die liedjes in je hoofd blijft houden, en bijv tijdens et schoonmaken spontaan begint te zingen..

deze heb ik al dagen in mijn hoofd..

lekker, lekker, lekker ik vind appeltjes zo lekker

of

ABC kom we spelen met de ABC

of 1 appel hap, 2 appels hap hap, 3 appels hap hap hap;)

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Wees blij, wij krijgen steeds van dat soort dingen cadeau. Ik heb er zelf een pesthekel aan en daarom koop ik het niet.
    Als het kan, plak ik het luidsprekertje af met tape, zodat je het geluid maar heel zacht hoort en als de batterijen op zijn, vervang ik ze niet.
    Kreeg ook eens een c.d. met klassieke muziek met babygeluiden er doorheen, maar die babygeluiden kwamen echt van een volwassene die gewoon heel overdreven 'aaaah, giegiegoegoe, dadaaa' enzo er doorheen zei. Echt, mijn man en ik konden het niet aanhoren, na 3 minuten afgezet en nooit meer naar geluisterd.

Oh ja, mijn dochtertje gooide haar luier het liefst altijd vol in de maxicosi. Je was de straat nog niet uit of het begon al. Soms wachtte ze wel even tot ik in de file stond ofzo en nog extra lang kon genieten van haar geurtjes.

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wij hebben mila dus een keer een echte afstandsbediening gegeven, van een oude tv, batterijen uit gehaald. zelfs die was niet zo interressant als degene die het wel gewoon doet, ook al was het precies dezelfde. tv stond uit, hoe wist ze dat?;)

wat ik me ook af vraag, toen mila nog kleiner was het altijd een drama was om in de box te zitten, maar nu de box voor fenne is ze het geweldig vind om daar in te spelen?

8. zogelukkig

Ja, hoe weten ze dat he! Mijn zoontje heeft de beschikking over 3 oude mobieltjes, allemaal anders, maar nee, hij gooit ze boos weg en loopt naar de plank waar de "echte" telefoon staat en roept die, die, die!!! Ik zeg dan: nee, nee, nee!:D

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

De echte is zwaarder door de batterijen...
    ;)

10. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    ... en de echte mogen ze niet hebben ...

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat ook ja... :D

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee Chicco bedoel je denk ik. Het Nederlands is zwaar belgisch en dan kun je hem ook nog overzetten naar het Frans...Ja leuk! Vooral als de kindjes in de winkel alle knopjes tegelijk aan zetten...aaaaahh!

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    waarom staat op de babyparacetamol van 120 en 240 mg ook te gebruiken bij menstruatie pijn (oké ik heb een jongetje, maar mis ik iets?!?).

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij is kinder pcm voor kinderen tot 12 jaar en ik was op mijn 11e voor het eerst ongesteld :).

15. tulip

tulip Niet meer actief

ha door dit topic vraag ik mij nog meer dingen af dan hiervoor, bedankt he???;)

chicco is een belgische merk toch? In belgie verkopen ze alles van chicco.

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja ik was toen ook al ongesteld. Maar dan gebruik je toch al 500 mg? En geen zetpil van 120 of 240 mg. Ik vond het vooral shocking toen er op het doosje babyparacetamol stond...

17. Barocky

Barocky Actief lid

27 apr 2009
    160
    0
    0
    Ik snap niet dat er geen speentjes met pootjes zijn uitgevonden!
    Net zulke pootjes als er aan een bril zitten, dan kan het speentje er nooit meer uitvallen. Speciale exemplaren voor de nacht, ik ben een voorstander!

18. miffy11

miffy11 Niet meer actief

sprongetje of gewoon PMS? t zou een hoop verklaren ;)

19. adi

adi Niet meer actief

:D
    Hiermee moet je naar de 'beste idee van nederland' !!

20. zogelukkig

Omdat er geen kinderparacetamol bestaat. Pcm is pcm. Je hebt wel een kinderdosering. Bij menstruatiepijn werkt 4 x 120 mg ook natuurlijk!

Deel Deze Pagina