Lieve meiden, ik heb ineens een euforisch gevoel over me. ( soms heb ik dat weleens en dan kan ik wel een gil geven van blijdschap) ik heb dus net m'n 4 maanden oude kind van het KDV gehaald en nu ben ik dus weer totaal in mijn nopjes dat ik hem zo lekker live ga voeden. Ik hou van borstvoeding en ik vind 1 van de mooiste dingen die bestaan. Zo. Dat is eruit
Hahaha Dat gevoel dat ken ik! Zo fijn om die kleine te voeden na een dag kdv. Bij ons is het zelfs vaak zo dat hij dan net gedronken heeft, maar zodra hij mama ziet heeft hij ineens een gaatje over! Gelukkig maar...
Jeuj! Had ik ook met mijn dochter toen ze nog flesjes kreeg op het KDV. Kwam ik daar aan, kreeg ze net een (afgekolfde BV) fles, zag mama, en wilde prompt alleen nog maar booby Niks geen fles als je het vers kunt krijgen!
Haha ja! Hij was net aan een flesje begonnen maar die wilde hij inderdaad niet meer. En hoe hij dan naar me lacht echt serieus ik bezwijk dan helemaal van de liefde
Of net een flesje opheeft en dan tóch bij mama wil drinken. Ik krijg dan ook kriebels in mijn buik hoor
Jaaaa heerlijk!! Ik herken je euforische gevoel, heb ik ook zeer regelmatig!! En het gekke is dat ik nooit had verwacht het zo geweldig te vinden!
En ik vind het ook al 3 maanden heeeeeerlijk!!! Had ook nooit gedacht dat bv geven zo fijn kon zijn... !!! Als ik er soms aan denk dat het ooit een keer over is met bv geven dan maakt me dat toch wel een beetje verdrietig hoor!!!