Als je geen werk hebt of als je het naast je huidige baan kunt doen, is het toch prima. Ook al lig je er na drie maanden uit: die drie maanden he je dan maar weer mooi salaris gehad en ondertussen kun je gewoon verder zoeken naar een betere baan. Of wie weet blijk je wel een topverkoper te zijn die op een goudeerlijke maniet toch aan de quota komt en dan heb je gewoon mooi een baan. Als je er een andere baan voor moet opzegen zou ik het risico denk ik niet durven nemen. Maar als je het kunt combineren? Ik zeg DOEN. Want zo te lezen kun jij het je niet veroorloven om werk te weigeren en heb je het geld hard genoeg nodig.
Ik ben ook eens benaderd op mijn cv voor zon bedrijf, en ik ben daar toen op in gegaan. Gesprek gehad en een meeloopdag, Nou moet je wel echt heel goed kunnen babbelen wil je genoeg verkopen. Je krijgt een basisbedrag van 600 euro ong. per maand als je niks verkoopt (werk je wel fulltime voor). Als je er elke dag een verkoopt dan krijg je weer net wat meer. maar als je echt een goed vol salaris wil krijgen moet je er toch zo rond de 4/5 per dag zien te verkopen, en geloof me dat is echt moeilijk!. Maar ik begrijp dat je het geld wel goed kunt gebruiken, dus misschien kun je er toch eens gaan kijken wat het bij hun precies inhoud. Want ik weet natuurlijk niet hoe het bij dat bedrijf zit Succes
Ladymistique...als je in de wsnp zit, zit je minimaal 3 jaar aan de schuldsanering vast hoor..dus wat voor werk je ook doet...of je moet binnen die 3 jaar ineens je schuld kunnen inlossen...wat meestal niet gaat.. Ik zou t niet doen..sowieso vanwege die targets..en in de wsnp willen ze liever dat je een vaste baan hebt dan een baantje die van targets afhangt... Ik kan t weten, ben sinds december zelf uit de schuldsanering..heb een wao uitkering en ben gaan werken, maar t ging gewoon niet, dus ben gestopt met werken en geen problemen gehad.. En het is geen werkweigering...je werkt namelijk al! Succes hoor, als je twijfelt, gewoon je bewindvoerder bellen!
Dat bedrijfje is niet eens ingeschreven bij de Kamer van Koophandel...geen zuivere koffie dus. Dus ik zie er lekker van af. Heb nu gereageerd op die vacature op de site van het bedrijf waarvoor ik al werk