Voor de geinterreseerden: Er komt een extra najaarseditie van de negenmaandenbeurs! 5-6-7 okt 2012 in Amsterdam Rai Als ik tegen die tijd zwanger mag zijn ga ik er zeker heen, lijkt me leuk! Gaan jullie?
Ik ben dan 8 maanden zwanger dus dan wil ik even kijken hoe ik eraan toe ben whahahaha... maar als ik zou kunnen gaan wil ik het wel gaan doen ja.
Leuk!!! Als alles goed gaat met m'n zwangerschap ben ik zeker van de partij! *Alleen neem ik m'n aanstaande dan niet meer mee hihi lol.. *
Oh leuk! Ik zou net bevallen zijn als de 9maandenbeurs weer was dus dit vind ik wel heel leuk. Ik ga er denk ik wel heen. Ik ben dan zo'n 7 maanden.
Ik ben een aantal jaar geleden daar geweest, ik vond het niks. Misschien is het wel veranderd dat weet ik niet. Maar ik ga niet
ja denk het wel als mijn zwangerschap het toe laat... de voorjaarseditie vond ik voor mijn zwangerschap eigenlijk net wat te vroeg... ben wel benieuwd, mag graag even neuzen en manlief ook
Het lijkt me wel leuk... Ik vind het leuk om al die ditjes en datjes mee te krijgen rondom de zwangerschap. Maar helaas ben ik vaker naar een grote beurs geweest en was de drukte gewoon een ramp! Superwarm binnen, hutjemutje en als je er tussendoor een hapje wil eten of iets wil drinken, dan betaal je de hoofdprijs. Ik ben tegen die tijd een maand of 6 zwanger... Ik kijk wel!
Aaaargh, verdorie, ik ben uitgerekend voor dat weekend :x Zucht, echt stom dat ik alle babybeurzen heb gemist. Maar waarom zijn die eigenlijk maar twee keer op een jaar? De voorjaarseditie was te vroeg, en de najaars is te laat...
@ syrse ik ken je probleem. Ben 2 oktober uitgerekend dus of de kleine is er al en ik ben thuis. Of ik ben overtijd en ga daar dan dus al helemaal niet heen. Had ook erg graag willen gaan!
Lijkt me enorm leuk, maar ben dan heel erg zwanger. Ik ben 18 oktober uitgerekend en een week voor die datum krijg ik een keizersnede. Dus ik denk dat het niks word. Wel jammer
ooooooh wat leuk!! ik ga denk ik wel weer heen, met een vriendin die zwanger probeert te worden, gezellig
Zo mijn zusje (14weken zwanger) heb ik al enthousiast..... Nu me kerel nog haha enige voordeel is dat er geen HHB is dus ook niet allemaal opdringerige dames die voor de hapjes komen en er dus een veel ontspannendere zweer zal hangen...