Sorry hoor wat een k*topmerking. Dat doe je toch niet, zoiets zeggen over iemand omdat je het niet met haar eens bent?? Ik ben het ook (lang) niet altijd eens met Dirksmama maar je gaat toch niet persoonlijk worden en familieleden erbij betrekken? Dat vind ik ronduit onbeschoft. Doe je dat in het dagelijks leven ook? Dat zou ik jou ook kunnen vragen! Zielig hoor.
.......mijn mening. ik vind dm idd gewoon een zeikerd ja. altijd dat betweterige. en ja als ze zo ook op haar man of familie of wie dan ook zit te doen heel de dag heb ik daar respect voor want ik ren voor zo iemand weg ja. ontopic maar gewoon
ik had het laatst. ik wandelde met onze puppy van 8 weekjes, keurig op de stoep. hoor ik achter mij opeens: Kijk eens uit!!! dus ik draai me om. Een oma op de fiets met een peuter kleindochter achterop de fiets. Ze sjeest langs me, over de stoep dus. ze rijdt bijna onze puppy omver, die kleine pop. ik werd zo boos vanbinnen! Hallo zeg, ik loop dat de stoep met onze pup en zij fietst waar ze niet mag fietsen. dan moet ik van haar uitkijken en ze rijdt ook nog even bijna die kleine pup omver. dus ik heb geschreeuwd: DIT IS EEN STOEP HOOR, U ZIT FOUT EN IK NIET!!! SJONGEJONGE ik kreeg geen reactie, alleen van die peuter achterop die keek me een partij raar aan. grrr
Mensen zijn mensen En we moeten niet vergeten dat wij ook allemaal ouder worden. Dan worden wij precies hetzelfde
hahaha, wat een heerlijke catfight is dit toch weer. Als dat het verkeer zou vertegenwoordigen, hoe zou dat er dan uit zien? Als iemand die geen voorrang verleend misschien? Of die een bejaarde nog net de beenharen niet van zn benen fietst? Of iemand die voorrang neemt 'omdat ie er nou eenmaal recht op heeft' (alsof dat dan wel netjes en beleefd gedrag is)
Mijn dochter van negen is dyslectisch. Maar die weet al hoe ze de spellingscontrole met gebruiken. Ik heb jarenlang als RT-er o.a. dyslecten begeleid. Er is een groot verschil tussen dyslectisch zijn en gewoon slordig zijn. Ben jij op een forum hetzelfde als IRL?
ik erger me vooral aan mensen die echt niet vlot kunnen rijden (en dat zijn vaak de ouderen) 60 of nog trager waar je 70 mag, zo traag op de rotonde dat je bijna stil valt, bijna vanuit stilstand afdraaien in een straat.... Ik weet wel waar de files vandaan komen hoor
Ik kan nou ook iets heel gemeens en sarcastisch gaan schrijven hier. Maar goed, ik vind dit een zielige opmerking. Erg laag van je om mijn gezin erbij te halen. Hoor je mij opmerkingen maken over jouw kind? Dit hele topic hangt aan elkaar van de rotopmerkingen vind ik. Hou gewoon rekening met anderen. Die ouderen mopperden toen ze zo oud waren als wij even hard op alles wat ouder of jonger was. En over 40 jaar zit jij ook waar zij nu zitten. Wat een heerlijk vooruitzicht dat je kleinkinderen dan over jou zo zullen praten. Asociaal gedrag is van alle plaatsen en van alle leeftijden, je hoeft er geen grijs haar voor te hebben. Lees de reacties in dit topic maar - 'graftakken' nou ja zeg! De meeste ongelukken met auto's zijn nog steeds jongeren onder de 24 jaar, niet bejaarden. Voorpiepen bij de supermarkt...doen jonge blommen even hard... Misschien valt het meer op als iemand met grijs haar iets doet, om de simpele reden dat ie grijs haar heeft en daardoor meer opvalt, net zoals sommige mensen lijken te denken dat alle antillianen kabaal maken en alle marokkaanse jongens brutaal zijn. Is even harde onzin, maar sommige mensen springen er door hun uiterlijk gewoon uit, en de daden van een paar in die groep worden meteen op de hele groep gegooid. Ik vind dit gewoon een heel discriminerend topic. Vervang het woord 'bejaarden' eens door 'groningers', 'vrouwen', 'surinamers' 'homo's' of 'turken' ... Dan zie je pas goed waar je mee bezig bent
Ik erger me trouwens ook aan mensen die te vlot zijn hahaha ik erger me eigenlijk in de auto behoorlijk snel merk ik nu ineens hahaha...achja als het enkel daar is Als je bijvoorbeeld op een invoegstrook rijdt laat ik altijd mensen tussen. Als mensen dat dan niet doen vind ik dat behoorlijk egoïstisch en ik laat ze het goed merken ook ...
Ik denk ook dat het in alle groepen voorkomt, maar denk ook dat men er bij ouderen zich eerder aan stoort omdat ouderen altijd een grote mond hebben over de jongeren..... vroeger was alles beter, wist men zich te gedragen etc... de jeugd heeft geen manieren meer etc..... maar ondertussen wat doen ze zelf.... als ze niet zo hoog van de toren zouden blazen stoorde men zich er minder aan denk ik....
Overigens erger ik me dus ook net zo hard aan Marokkanen/turken/antilianen/polen etc. die te pas en te onpas roepen dat iets discriminatie is... Lekker makkelijk..
Ik denk ook dat het bij alle groepen voorkomt maar wat is er mis mee om een keertje te zeuren over één specifieke groep? Daarmee is helemaal niet gezegd dat andere groepen zich niet schuldig maken aan bepaald gedrag... Het een sluit het ander niet uit.
@dirksmama, ik denk dat je de rot opmerkingen die naar jou toe gericht zijn op jezelf afroept. Jij bent 1 van de eerste die reageerde op deze topic en totaal niet over het topic begint, maar gelijk mij een rot opmerking geeft omdat mijn grammatica niet klopt. Nu wou ik mezelf eerst niet verdedigen (vond het de moeite niet waard en er waren er genoeg die dat voor me deden), maar jij weet nog steeds niet van ophouden. Nu is het niet eens dyslectisch maar slordigheid Alsof jij het weet Voor de duidelijkheid, al ben ik wel in Nederland geboren, ik heb mijn jeugd vanaf mijn 1e tot mijn 14e in Australië gewoond en tot dan alleen engels gesproken. Zo heb ik nu nog steeds moeite met de Nederlandse taal en krijg het niet helemaal meer onder de knie. Dat jij dan op hoge poten ongevraagd les gaat geven vind ik (en schijnbaar vele anderen) zeer storend. Dat je deze topic discriminerend vind, ja dat kan. Maar het is niet zo dat het zomaar opvalt dat storend gedrag onder ouderen voorkomt. Het is nml hij editie nl geweest, dat de meeste verkeersongelukken voorkomen bij mannen boven de 45 jaar. Dit omdat ze vaak arrogant worden in het verkeer en denken omdat ze al zo lang deelnemen, ze het ook beter weten. En ja, bij vele ouderen gaat de maatschapij inmiddels te snel voor ze. Dit zie je vaak terug als ze deel nemen in het verkeer. Dit vind ik zeer zorgelijk. Want ze brengen niet alleen zichzelf maar ook anderen in gevaar. Kortom, in ben het in de meeste gevallen niet met je eens en vind vaak dat je een toontje lager mag gaan zingen.