Wat erg meid! Vooral omdat het lijkt alsof het best wel heel plotseling is gekomen. Je kunt toch niet zomaar je vrouw en kind laten stikken.. Hopelijk is hij snel thuis, dan kun je in ieder geval met elkaar praten. Sterkte!!
Mijn advies . Hoe moeilijk ook bel hem niet sms hem niet negeer hem ook even een paar dagen je moet je zelf even beschermen. Probeer te gaan slapen oook al zal dat nu niet makkelijk gaan toch even ru even rusten. Je kleintje heeft je straks nog nodig laat hem maar even in zijn eigen sop gaar koken. Sterkte er mee in elk geval.
Wat zal jij een rotnacht hebben zeg. Er zal veel tussen jullie gepraat moeten worden. Er verandert natuurlijk ook veel wanneer er een kleine bijkomt in het gezin, zal voor hem ook wel wennen zijn geweest. De kleine bepaald natuurlijk je ritme. Dit mag natuurlijk geen excuus zijn! Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen als gezinnetje.... Veel sterkte
Jeetje meid wat heftig. Ik zou ook ontzettend verdrietig en boos zijn. Toch niet gelijk opgeven hoor, jullie zijn niet voor niets getrouwd en hebben een prachtig kindje. Heel veel sterkte.
Jeetje meissie, wat een zooitje waar je nu in zit. Wil je vanaf hier een dikke dikke knuffel geven! Liefs en veel sterkte!
Ik wil t niet erger maken dan t al is.. Maar is er misschien een ander? Dat hij nu daar is en dat ze hem voor het blok zet.. Jou of haar? Dat zou ook verklaren waarom hij niet naar huis komt en z'n berichten niet beantwoord .. Ik kan me niet voorstellen waarom een man ( en vader ) anders zo doet uit het niets...
Wat erg!! Sterkte! Kga wel even zeggen wat ik er van vind. Hij had aan mij echt een verkeerde gehad!!! Btje weglopen bij je gezin ben je nou bedonderd zo makkelijk gaat dat niet! En 'gezeik' ja uh dat hoort er soms bij en met een kind veranderen er dingen en eenmaal vader moet je je aanpassen Snap dat jij erg verdrietig ben, hoop dat hij vandaag contact met je opneemt (Anders zou ik maar even bij die vriend langs gaan)
O meid, wwat erg voor je. Kan me voorstellen dat voor je gevoel je hele leven nu op losse schroeven staat. Ik snap niet dat een man zijn kindje ook zo kan achterlaten. Maar kon hij niet eerst met je praten voordat hij wegging? Want dit slaat natuurlijk nergens op. Zeggen dat hij komt om te praten en vervolgens doet alsof hij niet heeft gehad en niet op komt dagen. Klinkt een beetje als aan het lijntje houden. En inderdaad, heeft hij geen ander, dat hij daar nu is en dat die hem tegen houd om met je te gaan praten? Heel veel sterkte meid. Ga niet aan hem trekken en hangen dat is hij niet waard. Maar hopelijk kunnen jullie toch nog even goed praten. Al is het alleen voor jullie kind.
Jeetje meid wat heftig. Dus omdat het even niet meer gaat zoals hij wil loopt hij maar weg. Sterkte en denk vooral aan jezelf. Ik hoop dat jullie ondertussen gepraat hebben.
Sorry, maar wat een lamlul zeg. Had hem mooi voor een nachtje buitengesloten als hij me zo had laten wachten. En dat hij niet alles mag is toch maar ff logisch. Jij kan toch ook niet zomaar vertrekken als jij daar zin in heb. Je heb samen een kind, kom nou. Vader zijn is meer dan elke keer de hort op gaan hoor. Dus je zeikt niet. Je heb groot gelijk ook. En als hij zo makkelijk alles achter zich laat omdat hij het niet "leuk" meer vind. Waarom is hij dan in hemelsnaam ooit getrouwd??? Sommige mannen snappen hun verantwoordelijkheid niet....
bedankt voor jullie berichten.. hij is om half 1 thuis gekomen, en er valt geen gesprek mee te voeren... hij weet het niet, moet nadenken, en dat is het wel zo'n beetje.. Had ik eerder nog het gevoel dat hij dit echt niet zou doorzetten, begin ik nu te beseffen dat het hem serieus is.. hij kijkt me aan met zo'n koude blik in zijn ogen, en ik heb hem wel 10 keer gevraagd of hij echt overweegt om er mee te stoppen zonder een fatsoenlijk gesprek gevoerd te hebben, of hij alsjeblieft aan zijn zoon wil denken, maar hij geeft nauwelijks reactie en er is geen spoortje emotie bij hem te ontdekken.. bizar... werd net wakker na een uurtje slapen en ik kan nog steeds niet geloven dat dit echt gebeurd..
Jeetje meid wat verschrikkelijk! Ik hoop dat jullie alsnog de kans hebben gehad om er over te praten. Wel vind ik het zwak van hem dat hij direct wegloopt om met een vriend te praten. Hij hoor met jou te praten en niet later op de avond maar gelijk! Heel veel sterkte!
Meid wat heftig! Sorry dat ik het zeg maar wat is hij een klein kind zeg hoe hij ermee omgaat. Meneer krijgt het niet zoals hij wil en gaat weg? Ook zonder met jou te praten? Ik denk dat ik hem bij die vriend zou laten slapen tot hij fatsoenlijk en volwassen een gesprek zou willen hebben hoe nu verder. Dit is ook niet goed voor jullie zoontje. Meid heel veel sterkte! Dikke knuffel.
Kan me voorstellen dat dit een klap in je gezicht is maar als een vader hart ineens zo koel kam reageren en alleen maar antwoorden kan geven als "ik weet het niet" dan moet je misschien ook sterk overwegen of je niet beter af bent zo. Dat neemt niet weg dat hoe dan ook hij wel voor zijn kleintje klaar moet staan.. Of wiltie dat ook niet meer?
Jeetje meid dit vind ik echt heel erg Hij kan het toch niet maken om zonder uit leg te zeggen ik stop er mee? Ik vind hem nu erg kinderachtig en zoals mijn voorganger al zei hij krijgt zijn zin niet dus dan maar zo!
Wat een zak is die man. Sorry hoor, hij is getrouwd en heeft een kind. Daar vecht je gewoon voor. Stoppen is wel de makkelijkste weg. Wat een slappe zak. Zijn gezin hoort op nummer 1 te staan. Als hij lekker de hort op wil en geen verantwoordelijkheden had hij niet moeten trouwen en geen kind moeten krijgen.