Oke dat wordt wennen (bril)

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik had steeds last van hoofdpijn en mooie ogen dus dacht vandaag ga het eens oplaten meten, en ja hoor ik moet een bril (shock)

Ik een bril hahah ja hoor.
    Nou dus wel ik ga vanaf 4 sep (dan is me bril klaar) door het leven met een bril dat wordt wennen denk ik.

moesten jullie lang wennen ?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ben al vrij snel overgestapt op lenzen haha, vind dat een bril mij niet staat. Draag alleen s'avonds mn bril

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook heel snel lenzen...bevalt me veel beter!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik kan geen lenzen gebruiken, maar was snel gewend aan een bril hoor! :)

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik ga eerst maar eens een bril doen en daarna of over naar lenzen of niet

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ja geloof het of niet ik was echt zoooo blij dat ik een bril kreeg. En nog steeds ben ik heel content als ik weer een nieuwe uit ga zoeken :D:D:D

7. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Ik heb nu ruim 2 jaar een bril (ook door o.a. veel hoofdpijn). Ik was heel gauw gewend! Sinds vorige week een nieuwe bril en ook aan deze bril was ik met een dag of twee al weer gewend. Kan niet meer zonder bril!

Mensen zeggen ook dat ik een 'brillenhoofd' heb en vinden het nu raar als ik 'm af doe, haha!

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    nou ik denk dat het voor mij ook echt een verschil is zonder hoofdpijn enz zal echt lekker zijn

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik draag overdag een bril vanaf mn 9e geloof ik en vanaf mn 14e overgestapt op lenzen en nu draag ik savonds mn bril.

10. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 1,5 uur gedaan om mijn eerste montuur uit te zoeken, en nu met mijn nieuwe bril ook weer een uur....
    Iedere bril moet ik wel opnieuw aan wennen, maar het gaat steeds sneller. In het begin steeds als ik in de spiegel keek, dacht ik in een flits iemand anders zag...
    Nu moet ik vooral wennen aan door de glazen heen kijken, ipv er omheen.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Hoe erg waren je ogen eraan toe?

12. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Ha ha ha , als kind zat ik expres met mijn boek vlak voor mijn ogen omdat ik daar 'een bril van zou moeten'. Leek me zó interessant...
    Toen ik op mijn negende inderdaad aan de bril moest was ik alláng van dat idee afgestapt. Drama!

Op mijn zestiende heb ik mijn ouders gek gezeurd voor lenzen, die ik inmddels al meer dan 25 jaar naar volle tevredenheid draag...

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik hoorde iets van -1,25 en -0,25 maar er stond nog meer op iets van cyl enz al die benamingen

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    ik heb sinds ik 13 ben een bril.

Wennen aan nieuwe monturen heb ik niet zo veel last van. Maar ben wel heel snel over gestapt op lenzen.
    Baal er ook echt van als ik mijn bril de hele dag op moet.

15. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik vond het zo gaaf dat ik kwaad was dat niemand er iets van zei ... blijkbaar hoorde het bij me! Damn wat was ik boos :(

16. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

En het zijn waarschijnlijk de weirdos zoals jij en ik die uiteindelijk in Frankrijk gaan wonen... :D Met bril en al!

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik zie dat je een bril moet.. want voor alleen MOOIE ogen hoef je naar mijn weten geen bril.. :p:p:p:p:p:D:D:D:D;);););)

hihi

Hier ook door hoofdpijn, moeie ogen een bril en met 2 dagen al veeeeel minder hoofdpijn. Als ik hem nu eens even niet opzet s ochtends gelijk, met luie dag, badderen van kids, in zon zitten enz. heb ik niet gelijk weer hoofdpijn maar merk wel dat als ik hem de hele dag op heb gehad en zet hem af dat ik dan wel heel snel last kan krijgen.

ik was er met 1,5 a 2 wk. redelijk goed aan gewend, enigste wat ik nog steeds irritant vind , na mnd of 3 a 4, is zoenen (op de wang) met iemand die ook bril dragend is. ;)

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik was acht, maar heb sinds mijn zestiende lenzen (gelukkig) Nu wissel ik af, maar heb liever de lenzen. Ik heb wel harde. Die zitten lekkerder en zijn voor mij scherpen en meer helder.

19. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik heb dezelfde sterkte als jij Flowertje! Heb ook een bril maar heb hem al een paar maanden niet meer op.. gaat eigenlijk op zich wel, alleen met autorijles of tv /bios zet ik hem wel op. Wil graag lenzen maar dat gaat bij mij niet, hele droge ogen en gauw geirriteerd!

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik draag ruim 15 jaar een bril.. Geen lenzen duurt veel te lang..

Deel Deze Pagina