Als ik er aan denk krijg ik het al benauwd! Dinsdag gaan mijn vriend en ik om 16.00uur naar de toppers en zal onze kleine meid van 10,5 maand bij mijn ouders blijven tot snachts. Ik moet er niet te diep over nadenken want dan blijf ik thuis haha vind het echt helemaal niks! Niemand weet beter hoe je voor je kind moet zorgen dan de ouders zelf, gewoon een gevoel maar ik blijf het eng vinden...kan het gevoel niet omschrijven eigenlijk! Nu is ze daar een hele poos en dus ook erg lang wakken...natuurlijk heeft ze ook wel eens een humeur en ben ik bang dat het te druk voor ze zal zijn en moe van haar worden ofzo of niet opletten of niet precies doen wat ik wil of ..... kan nog wel even doorgaan ben ik bang hoe kom ik van dit gevoel af ik moet ze toch een keer ergens laten maar ja makkelijk is anders....terwijl ik goed weet dat het allemaal goed komt natuurlijk maar toch
Ik denk dat je niet helemaal van het gevoel afkomt. Dat gevoel is iets van de natuur wat ervoor zorgt dat je bij je kind wil zijn. Het zal misschien iets minder worden, iets draaglijker Gewoon gaan en ontspannen! Het komt vast goed, en daarna kan je ook weer keihard een leuke moeder zijn (die je nu ook vast bent, maar ontspanning doet een mens erg goed )
Ik snap je hoor. Ruben gaat volgende week voor het eerst een hele dag naar opa en oma, en ook echt alleen omdat papa en mama echt toe zijn aan een dagje uit met z'n tweetjes. Ik maak me er nu niet zo druk meer over maar toen hij nog wat kleiner was moest ik er helemaal niet aan denken! Hij heeft nu de leeftijd dat ik weet dat hij zich wel red, ook als het allemaal niet zo lekker loopt, en de dag erna plannen we maar even helemaal niets voor het geval hij erg moe is. Geniet van je avondje uit morgen! komt echt wel goed joh
Over een paar weken gaan wij een weekendje weg zonder onze kleine man. Opa en oma komen hier bij ons thuis oppassen. Vind het superspannend en eng, hele dubbele gevoelens. Van vrijdag tot zondag, dus twee hele nachten (!), zonder hem, dat zal héél gek zijn! Ik ga een volledig draaiboek maken wat er wanneer precies moet gebeuren, ben namelijk enorm van de Rust en Regelmaat en de kleine doet het er ook fantastisch op. Ben als de dood dat dit weekendje roet in het eten gaat gooien wat dat betreft... Maar ja, soms heb je ook even tijd voor jezelf nodig. Dilemma dus!
Onze kleine was al best vroeg bij opa en oma wezen slapen al toen ze 4 maanden was, en nu is het zelf zo als ze een dagje bij oma en opa heeft gezeten dat ze gaat huilen als we haar ophalen, dat is dan maar eventje en dan is ze weer vrolijk . liefst gina
Mijn ouders passen de woensdag en de vrijdag de hele dag op Dominique het gaat hardstikke goed, met uitzondering van de eerste keer! Ik denk maar zo, ze hebben mij en mijn broer ook opgevoed en groot gekregen, dus dan zal dit ook wel lukken, en wie zegt dat ik het allemaal zo goed doe ! gewoon lekker ontspannen en genieten van het concert, en ook al doen je ouders het anders als dat jij het doet, daar zijn het toch ook de opa en oma voor! Komt allemaal wel goed joh! groetjes Henriette