en dan?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Calimero, Oct 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0
    goedenmorgen alemaal!

wij hebben sinds gisteren een heel mooi gedichtje gevonden op het internet en die willen we grag op het kaartje neerzetten
    maar dan zet je dus het gedichtje boven aan en dan?
    doe je dan de naam van het kindje of eerst nog iets anders had pas een geboortje kaartje in handen daar stond op

''bij deze geven wij kennis van de geboorte van ons derde kindje''

maar ik vind dat persoonlijk niet mooi!
    zoiets staat vaak ook op een overlijdens advertentie bij deze geven wij kennis van het overlijden bla bla bla bla

dus het gedichtje en wat zetten jullie er dan neer?

alvast bedankt!

2. linnepin

linnepin Fanatiek lid

Aug 25, 2006
    1,030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Dan de naam en geboortedatum. Dan het gewicht en lengte. Dan je adres. Dan de tijd waarop je rust. Dat is volgens mij het meest standaard. Zo hadden wij het ook.
    Groetjes,
    Linda

3. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    je kan ook kijken naar voorbeelden op sites van geboortekaartjes. er zijn verschillende manieren om het neer te zetten.

4. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Gewicht en lengte vind ik zelf altijd onzin evenals het tijdstip waarop je rust. Dan kun je toch niet van te voren inschatten? Daarbij, mensen bellen toch wel eerst als ze langs willen komen?

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik denk dat ik links het gedichtje wil en dan rechts het 'dolgelukkig zijn we met de geboorte van..' en dan de namen en wanneer ze geboren zijn.
    En dan rechts onderaan over kraambezoek oid.

Maar goed, das puur hoe ik er nu over denk hoor, we hebben nog niet officieel rondgekeken ;)

Share This Page