Hoi allemaal! Heb gisteren terugplaatsing gehad van twee emmy's, nu dus de superspannende ww! Alleen ben ik nu zo verschrikkelijk moe.....Heb daar bij de twee eerdere poging eigenlijk geen last van gehad! En heb deze week echt rustig aan gedaan. Ik heb echt totaal geen fut, dit berichtje typen gaat eigenlijk maar moeizaam, heel mijn lijf is echt loodzwaar en mijn buik is echt mega op gezet! Iemand een idee waar dit vandaan kan komen?
mus, ten eerste gefeliciteerd met weer een terugplaatsing!! toch weer spannend!! ik ben geen arts maar de vermoeidheid kan gewoon door de ingreep komen meid! tis natuurlijk niet niets en elke punctie gaat anders en heeft ander invloed. mijn eerste punctie ging vlekkeloos en na 2dagen stond ik weer fris en fruitig op mn benen maar heb nu deze punctie ook een week plat gelegen en heb eigenlijk pas na ruim week na de punctie weer dat ik me goed voel. alleen ben ook erg moe!! had ook mega bolle en zere buik en was zelfs bang voor overstimulatie! maar genoeg gedronken en veel rust genomen! daarbij heeft t sombere weer ook invloed! en misschien ook je gezondheid! als je net griepig bent geweest of je hangt ertegen aan, ...kan allemaal invloed hebben meid. neem iig goed je rust en luister naar je lichaam!
Vervelend dat je zo moe bent maar wel super dat je een terugplaatsing hebt gehad! Ik ben ook altijd erg moe na de terugplaatsing maar dat komt door de utrogestan, misschien gebruik je dat ook en heb je er ook last van en komt daar die moeheid vandaan? Succes in de wachtweken meis!
Hoi, Dank je wel voor jullie reactie! Ben ook heel blij met terugplaatsing! Van de 12 eitjes waren er uiteindelijk maar 2 bevrucht... Ik vroeg het me af omdat ik er bij de vorige twee pogingen helemaal niet zo'n last van heb gehad. Natuurlijk zijn er spanningen enzo, maar zo extreem moe...dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt, vandaar! En omdat de artsen heel bang waren voor overstimulatie, dacht misschien heeft het daar iets mee te maken... Heb inderdaad ook utrogestan, maar dat was de vorige twee keren ook en toen had ik er geen last van, maar wat je zegt elke keer is anders natuurlijk!
Het kan door de spanning komen, door de punctie of door het hormoongebruik. Zeker Utrogestan heeft moeheid als bijwerking.
Ik was ook zo moe en snel benauwd en opgeblazen gevoel in buik., paar meter lopen en bekaf! Niet vergeten veel te drinken en te rusten hè, das het enige wat helpt tegen overstimulatie! En als je het niet vertrouwd gewoon naar een arts gaan!!! Veel sterkte!!! Hopelijk is het dikke mik! Liefs liev
Hoi meiden, Gisteren ging het aardig, nog wel heel moe, maar verder voelde ik me wel goed, maar vandaag.... ik ben al de hele dag stikberoerd, heb diarree (sorry ) en heb over moeten geven, ben van mijn werk naar huis gekomen (En dat wil wat zeggen hoor! ) en heb de hele middag geslapen. Nog even naar het ziekenhuis gebeld, maar volgens hen kon het zo lang ik geen koorts heb geen kwaad...dat hopen we dan maar! Ik word er echt niet goed van, ben zo bang dat het hierdoor misgaat! Bij mijn eerste zwangerschap had ik een vrij heftige innestelingsbloeding op ongeveer dag 5, daar zit ik nu eigenlijk en beetje op te wachten, gek he, ik wil juist helemaal geen bloed zien!!! O, wat verschrikkelijk dat je jezelf zo gek kunt maken en dan moet ik nog anderhalve week!! Ppppfff, sorry had het even nodig om het van me af te schrijven
Hoi muze, Ik was en ben nog steeds doodmoe na de terugplaatsing van mijn cryo, waar ik nu zwanger van ben. Ik had op di terugplaatsing en vrijdags sloeg de vermoeidheid toe. Normaal loop ik elke vrijdag en maandag 10 km hard, maar ik kon die vrijdag nog geen km rennen. Heerlijke nieuws was dat ik zwanger bleek, jammere is dat ik nog steeds nul energie heb en hele dagen op bed lig. Maaaaar ik heb het er dik voor over! Ik hoop dat je een positief resultaat krijgt!! Groetjes!