En dan....

Discussion in 'Zwanger worden' started by RoGiJuLi, Jul 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,975
    15,607
    113
    Nabij Utrecht
    ... nadat ik al een tijd riep dat een 3e best wel gewenst was en me man zeker wist van niet... verteld hij me vanmiddag ineens dat hij best wel zit te denken aan een 3e en het niet erg zou vinden als er nog 1 bij komt ....:$

Zoals in mijn onderschrift te lezen zijn mijn zwschappen niet van een leien dakje gegaan... Zowel het zwanger worden als het zwanger blijven niet.

Ik heb juist sinds vorige maand mijn contracturen verhoogt van 30 upw naar 36 upw.
    Nu is dat geen groot probleem, maar dan weer verlagen zou ook zo raar zijn (niet dat dat perse nodig is hoor, mijn man is zowieso 2 dgn pw thuis).
    En ik ben juist nu aan het proberen op te klimmen binnen het bedrijf (wil een leiding gevende functie hebben).

Wie heeft raad... wijsheid... voor en tegens??
    2 dicht bijstaande familieleden zijn ook zwanger, dus het kriebelt nog steeds wel bij mij.

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik zou zeggen wat fijn dat je man nu in jouw verlangen mee gaat! Ga ervoor, werk kan altijd nog! Hopelijk blijft jullie wel nog meer verdriet bespaard! Succes!

Off topic: Insecure was ik, in het topic ben ik zwanger of toch niet? Had nog op je gereageerd :)

Share This Page