Hoi meiden, Misschien een gekke vraag, maar hoe zit het met jullie menstruatie? Ik kolf nog maar een keertje of vier per dag en het duurt echt heel lang voordat ik ongesteld wordt. Vorige keer een week te laat en nu duurt het ook alweer zo lang. Ik dacht dat het alleen invloed had als je echt om de drie uur borstvoeding geeft of kolft. Hebben jullie dit ook? Groetjes Banjabes
Banjabes... ik ben zowel met zoon als met dochter pas ongi geworden nadat ik compleet met de bv gestopt was..... Zelfs met 1x voeden (of kolven) werd ik nog niet ongi..... werd dus met beiden pas na ruim 9,5-10 maanden na de bevalling ongi... Opzich niet vervelend.... maarja... heb wel wat zw.testen versleten, omdat ik wel elke keer bekende klachten had.... vond het wat dat betreft wel rot...
Ik ben ook al heeeeeel lang niet ongesteld geweest! Vorig jaar september met pil gestopt, en voordat ik echt ongesteld werd (onttrekkingsbloeding van de pil niet meegerekend) was ik al zwanger... Nu met de bv geen menstruatie, maar wel af en toe de klachten die daarbij horen (buikpijn m.n.)
is heel wisselend per vrouw: sommige worden met volledig bv al snel weer normaal ongi. Anderen pas als ze helemaal gestopt zijn.
Hoe lang het duur eer je een cyclus hebt en hoeveel borstvoeding je daar voor moet geven verschilt echt van vrouw tot vrouw. Gemiddeld komt bij voedende of kolvende vrouwen de cyclus ergens tussen de 9 en 14 maanden op gang. Maar je hebt altijd uitschieters naar boven en beneden. Hou je lichaam in de gaten. Vaak voel je het wel.
bij 7,5 maanden voor t eerst en gewoon weer 27 dagen verder weer. Blijkbaar zit t bij mij gelijk snor
Ik ben hier met 9,5 mnd pas weer ongesteld geworden en vervolgens duurde het 7 weken tot de volgende menstruatie en daarna een week of 5-6 geloof ik, (maar niet helemaal bijgehouden). Je cyclus kan nogal veranderen door een zwangerschap, (ik ben nu ook nog maar 3-4 dagen ongesteld, ipv de volle week die het altijd was... (beter!! )
Ik ben na 8wkn vloeien (na de bevalling), netjes weer elke maand ongesteld met een cyclus van 30dagen. Dus ik heb ondanks dat ik bijna een 1jaar bv geeft een regelmatige cyclus.
Grrrrr... als ik dit zo lees vind ik het wel heel irritant dat ik nog steeds geen cyclus heb hoor! Hopelijk komt het snel weer op gang, zou het toch fijn vinden om te weten dat de boel weer werkt
Geef nog steeds borstvoeding en ik ben 5 weken na de bevalling weer ongesteld, dus het zegt allemaal niks
Pas na 1jr bv weer eens ongesteld. Regelmaat is nu met 16mnd bv nog VER te zoeken, dan weer 3 weken, dan weer 2 maanden...