Hallo allemaal, Ik wil jullie om een gunst vragen. Mijn schoonzusje zoekt vrouwen vanaf 30 jaar, die voor haar een enquete willen invullen met betrekking tot borstonderzoek. Zijn 2 enquetes. 1 moet maandag 8 oktober voor 17:00 ingevuld worden en een andere later die week of week erop. Daar krijgen jullie dan nog bericht van. Het zou een pre zijn als je al ooit een mammografie hebt gehad of zelfs in het ergste geval borstkanker. Laten we dit laatste niet hopen. Ik wil jullie allemaal alvast hartelijk bedanken voor jullie medewerking. Heb je zin om de enquete in te vullen duurt ongeveer 5 minuten dan stuur mij even een pbtje met je emailadres. Dan stuur ik dat door aan daniela en dan krijgen jullie vandaag of morgen de enquete via de mail doorgetsuurd. Bedankt. xxx Joyce
Is er nou helemaal niemand die wil meewerken dat had ik echt niet verwacht. Hoop dat ik toch nog een enkele reactie krijg. Alvast bedankt voor diegene die wel gaan reageren. xxx joyce
Dankejwel iedereen voor de medewerking is mijn schoonzusje heel erg blij mee. We zitten al op 7 zo gaat ie goed. xxx Joyce
Kom op dames! Wel allemaal meewerken hoor! Er wordt hier genoeg gereageerd op onzin topics. Laten we nou es met z'n allen reageren op iets wat echt belangrijk is.
Denk dat de meeste dames hier nog geen 30 zijn en zo wel, dan hebben ze nog geen mammogram gehad, ik niet iig.
Nee het is idd niet essentieel. Maar als je die ervaring hebt is het mooi meegenomen voor het onderzoek. In ieder geval degene die al mee hebben gewerkt hartstikke bedankt en ik hoop dat er meerdere zullen volgen. Gisteren waren er 24 mensen die het al ingevuld hadden dat zal nu inmiddels wel omhoog gelopen zijn, maar ze moet in totaal 80 ingevulde lijsten hebben. Dus kom op stuur me een pbtje met je mailadres. xxx Joyce
Alsjeblief zijn er nog meiden die mee willen doen? Stuur dan een pbtje. Je hebt tot morgenavond de tijd om de enquete in te vullen. Hij zal dan ook vandaag of morgen in je mailbox verschijnen. Alvast bedankt. xxx Joyce