Ik ben superblij met onze kleine druktemakster maar soms kan ze me best pijn doen. Ze schopt de hele dag door wat helemaal niet erg is maar ze heeft het idee dat mijn buik veel te klein is en dat alles daarbuiten veel interessanter is Draaien en dergelijke gaat gepaard met een ver uitrekken van de buik waardoor ik opeens ontzettende pijn aan mijn spieren krijg en waardoor ik soms ook een pijnlijke harde buik krijg. Dit vind ik natuurlijk helemaal niet erg (de harde buik wel) want het is ontzettend grappig om te zien dus ik lig steeds dubbel (wat mijn vriend overigens nog steeds vreemd vind) Nu heeft de kleine meid echter uitgevonden dat je ook een voet? in de "uitgang" kan steken. Dit doet dus wel Heel veel pijn. En wat ik ook probeer krijg haar dan niet zomaar gedraaid, als ik het probeer begint ze weer te schoppen Heeft iemand anders hier ook ervaring mee en weten jullie hoe je de kleine dan het best kan draaien? Alvast bedankt, grz Han[/b]
De kleine van ons ligt dwars maar zijn/haar billen zitten links onder. Daar aan zitten twee sterke benen waarmee de beeb zich de hele tijd omhoog probeert te duuwen. Ik heb veel last van mijn blaas en mijn darmen zo en het kan idd erg pijnlijk zijn. Ik weet niet wat jij bedoeld met uitgang, daar zitten ze echt niet bij. Misschien lijkt het zo, er lopen daar veel zenuwen. Draaien gaat niet, doet ze vanzelf als het goed is. Ik pak altijd mijn buik onder vast en duuw het iets omhoog zodat de regste duk eraf is. Of ik ga op mijn linkerzij liggen. Groetjes, Mirelle.
Ik denk dat ze bedoelt dat ze af en toe een trap in d'r kruis krijgt! Dat heb ik wel gehad en dat deed inderdaad Heel maar dan ook Heel veel pijn! Ik vroeg meestal mijn vriend (die heeft altijd warme handen) om zijn hand ergens boven mijn buik te leggen en dan kroop/zwom/gleed ze meestal naar die plek. De laatste 2 weken heeft ons meisje me niet meer in mijn kruis getrapt en dat is een verademing!
Hahahaha ik bedoelde idd in mijn kruis. Daar moet ze in de buurt kunnen komen want dat zal haar uitgang worden. Ze reageerd idd ook wel op handen (of iets anders) dat op de buik gelegd word maar daar slaat ze dan gewoon naar Als ik geen 4 echo's had gehad was ik er zeker van geweest dat ik een tweeling kreeg want ik wordt aan 2 kanten geschopt/ geslagen. Het enige verschil met het boksen is dat het iets zachter voelt. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die zo'n klein eigenwijsje heeft