De titel zegt het al... In een half jaar tijd hebben we drie ICSI pogingen er doorheen gewerkt. Poging 1: geen overgebleven embryo's Poging 2: twee terugplaatsingen (1x miskraam) Poging 3: één terugplaatsing En dat was het dan... Waren we twee weken geleden nog zo blij met de 15 eicellen die zijn weggehaald bij de punctie, blijft er maar eentje over... En deze is dus ook niet aangeslagen. Onvoorstelbaar.. En nu is de toekomst een groot vraagteken. Onze droom van een (groot) gezin lijkt steeds meer in duigen te vallen. Nu zullen we toch echt moeten doen wat we al die tijd voor ons uit hebben geschoven: verder kijken wat de opties nu zijn... Sorry, ik moet even mijn 'ei' kwijt...
Ach meisje.. dat is eigenlijk je grootste nachtmerrie.. Wij staan nog aan het begin, maar ik denk ook wel eens.. hierna houdt het op.. en dat doet pijn.. heel veel pijn.. Probeer er met zn twee goed over te praten en misschien is er nog een andere adoptie als een donor? Of eventueel pleegzorg of adoptie? Zie het geluk wel in jullie relatie, in wat jullie wel hebben. Wij de liefde die je hebt voor je partner is het allerbelangrijkste!! En dat moet je altijd blijven waarderen. Hele dikke knuffel
Hey meis, wat erg voor jullie.. Hier is t ook voorlopig game over.. Waar zitten jullie?? Wij gaan wel voor een 4e maar dan pas in sept.. Even rust
Jeetje dat is inderdaad snel gegaan. Heel erg veel sterkte, beslissingen moeten nemen in zo'n situatie is echt zo klote.... Een dikke virtuele knuffel vanaf hier!
Bedankt voor jullie lieve reacties. Wij hebben deze pogingen gedaan in Dusseldorf. Nu zijn we aan het overwegen om naar Gent te gaan. We hebben het idee dat zij meer kunnen onderzoeken etc. Geen idee of dat kan, aangezien het tese materiaal van mijn man in Dusseldorf ligt. Bovendien moeten we even informeren of PNO de vierde poging vergoedt.
Ahh meis, wat verdrietig. Ik weet eigenlijk niet goed wat te schrijven. Wens jullie veel kracht toe en hoop dat jullie grootste wens toch nog in vervulling mag gaan!