Morgen eerste keer HA (deel II)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Timon, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Omdat de topic is gesloten maak ik deel II maar aan.;)

2. Crepe

Crepe Actief lid

Sep 3, 2008
    297
    0
    0
    Dan maak ik gelijk hiervan gebruik om Esther te feliciteren. Wat een goed nieuws. Ik hoop van harte dat alles goed blijft gaan.

En alle anderen succes! Wat gebeurt er veel momenteel! Da's in ieder geval beter dan moeten wachten :)

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik was het wachten best zat na 3 maanden.;) Maar te horen dat we bovenaan de lijst staan en dan nog niet kunnen starten ivm het gesprek wat nu maandag volgt was echt zwaar balen. Gelukkig heeft die lieve dame ons direct ingepland. Dat scheelt vast wachten. :D

Hebben de andere dames deel 2 nog niet gevonden?

4. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Even omhoog halen zodat anderen deze topic ook weer kunnen vinden.;)

5. mariska14

mariska14 Actief lid

Jun 5, 2008
    165
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb jullie weer gevonden. Ben aantal daagjes niet op het forum geweest. Maar ben er weer.

groetjes Mariska

6. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hai! Fijn dat je er weer bent. ;)
    Ik zag in je onderschrift dat je over enkele weken weer aan de slag mag in de mmm.

7. mariska14

mariska14 Actief lid

Jun 5, 2008
    165
    0
    0
    @Timon: Ja ik mag zondag beginnen met spuiten en dan is in maart de punctie. Spannend. Wat fijn dat je bovenaan de wachtlijst staat. Dat wachten is inderdaad niks.

groetjes Mariska

8. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nog sneller dan ik dacht. Heel veel succes!!!

9. mariska14

mariska14 Actief lid

Jun 5, 2008
    165
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het spuiten valt me erg mee. Ik voelde de naald niet eens, pas erna zo'n zeurderig gevoel. En in de tussentijd dat ik moest wachten om te kunnen beginnen met spuiten, ben ik bijna 4 kilo afgevallen. Ik pas weer in een aantal oude broeken. Geeft echt een goed gevoel. :)

groetjes Mariska

10. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Da's positief dat je de naald niet voelt. Waar spuit je?

11. mariska14

mariska14 Actief lid

Jun 5, 2008
    165
    0
    0
    @Timon: Ja, maar vandaag voelde ik het wel en ik bloedde een klein beetje. Ik spuit in mijn buik, rechts of links onder mijn navel. Hopelijk voel ik morgen weer niks zoals de eerste 2 dagen.

groetjes Mariska

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Zou wel fijn zijn. Steeds op een andere plek?

13. mariska14

mariska14 Actief lid

Jun 5, 2008
    165
    0
    0
    @Timon: Ja, de ene keer links en de andere keer rechts. Vandaag ging het weer prima.
    En weet jij al precies wanneer je mag starten?

groetjes Mariska

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Helaas niet. Ik ga proberen morgen naar het zh te bellen. Misschien hoor ik meer.

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Joehoe!!!! Waar is iedereen en hoe is het met jullie?

Ik heb gebeld, maar eigenlijk geen antwoord gekregen. De dame aldaar was ziek en niemand houdt zich in de tussentijd met de oproepen bezig. :( Hopelijk is ze deze week weer beter en krijgen we eindelijk onze oproep. Woensdag weer even bellen.:D

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    2,397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hallo meiden,
    Ik ben nieuw hier... mag ik bij jullie om info vragen?? Zo te zien zijn jullie al veel verder dan ik, maar ik heb geen idee wat ik kan verwachten... Donderdag voor het eerst naar de ha voor een doorverwijzing naar de gyn. Wat kan ik verwachten??
    Liefs Serendipity

17. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom! Mag ik vragen naar welk zh jullie gaan?
    Wij lopen in het UMCU en bij de intake hebben we het formulier ingevuld met de gyn. en ik kreeg een inwendig onderzoek. Mijn man kreeg een afspraak om een semenonderzoek te doen, waarvan de uitslag pas een maand later werd verteld. Op CD 3 moest ik bloed laten prikken en deze onderzoeken bleken geheel in orde te zijn.

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Mariska, de dame in kwestie is weer beter en blijkt deze week weer nieuwe mensen op te roepen. Ik ga morgen proberen te bellen of wij daarbij zitten.

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

Feb 15, 2009
    2,397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hoi timon,
    Ik heb geen idee welk zh?? Ik ga morgen voor het eerst naar de ha, en heb verder er helemaal niet over nagedacht dat je daarna zelf een zh mag kiezen ofzo?? En verder ook totaal nog niet bekend in de afkortingen enzo haha... ik denk dat het een gooi in het diepe wordt ;)... we zien morgen wel wat de ha gaat zeggen

20. mariska14

mariska14 Actief lid

Jun 5, 2008
    165
    0
    0
    @Serendipity: Welkom meid. Inderdaad wat Timon zei, een inwendig onderzoek en semenonderzoek. Dan kunnen ze kijken waar eventueel de oorzaak ligt.
    Ik ben zelf na 1,5 jaar na de ha gegaan. En in maart loop ik al een jaar in het zh.
    @Timon: En weet je al iets?

Heb morgen de startecho, het begint op te schieten.

groetjes Mariska

Share This Page