hihi tisch was nog netjes met vleermuisjeslulletje kling daarin tegen........houd wel van groot blijkbaar
@ Cin: Wow, spannend dat je met IVF begint en wat goed dat je er mee mag beginnen! @ Remmar: Misschien heb ik het al eerder gevraagd, maar wat heeft Nikki voor medicijnen gekregen tegen de reflux? Ze beginnen meestal met vrij onschuldige medicijnen Heeft ze ook een ph-meting gehad? @ Klingel: Ik vraag me steeds af hoeveel vruchtzakjes je gaat zien op de echo. Voor jullie zal dat nog veel spannender zijn Vannacht zijn de duivels gekomen, met voorafgaand enorme buikkrampen. Gelukkig had ik iets te doen........kijken naar een ijsbaan met ijsmachines
@cin: wauw wat goed (en eng) om te starten met IVF!! En dat van dat BMI gaat dus helemaal niet op als regel. Hoe komt zo'n arts er dan toch bij om het als waarheid te verkondigen! Maar goed, is nu ook niet meer belangrijk! Ben heel benieuwd hoe je de nieuwe stap ervaart... Blij, eng, bang, super? Of allemaal? Ik duim in elk geval voor BEEB!!!! @gieg: wat raar zo'n lange cyclus.. ben je inmiddels al ongesteld of nog niet? en wat als het uitblijft..? EDIT: ow, in volle hevigheid los gebarsten Maar gelukkig afleiding, wat een gedoe was dat hè! Vind het niet echt kunnen hoor, op een OS. @pix: ach arme eva! dikke knuf voor jullie @kling: wacht je op je klachtjes? kan het me wel een beetje voorstellen.. je wil gewoon dubbel dik bevestiging dat het echt is (o nee dubbel dik komt pas later ) @rem: je zult het al vast wel allemaal hebben gedaan maar voor de zekerheid toch even: ik kreeg vroeger alle voeding dik, ook omdat maagklepje niet zo goed sloot. vaak kwam alles terug en alle andere narigheid. de dikke voeding hielp bij mij genoeg, klepje is vanzelf herstelt. maar goed, dit is misschien wel een tip die al geprobeerd is, of niet van toepassing, in dat geval heb ik niks gezegd @rest: heel dikke knuf! @bus: wil iemand mijn afspraak in de bus zetten? maandag 22-02 FM
Debs, bewaar je wel iets van de kleding? Ik bewaar bijna alles mocht 2 kindje weer meisje zijn. En ik hoop dat als 2e kindje komt deze kleertjes nog leuk zijn. Maar heb in speciale doos voor Leo-meisje van elke maat 1 setje bewaard. Die krijgt ook een eventueel zusje nooit aan, speciaal van Leo-meisje
Wat een leuk idee Leo! @Gieg: Toch ongi? Ik hoop dat de nieuwe cyclus wel normaal verloopt met een klein groot wonder als resultaat. En blij, eng, spannend... van alles een beetje. Op het moment vooral blij en opgelucht. Maar moet eerst even denken aan de iui van nú. Of dat heb ik me tenminste voorgenomen, onder tussen ben ik aan het googelen op andere dingen :/
Haha, ja de mooiste stunt zou natuurlijk zijn dat het hele IVF-circus nu niet meer nodig is! Maar mooi dat het achter de hand is zullen we maar zeggen....!
hihi dat hebben wij dus ook...alleen bewaren wij kleertjes die "speciaal" zijn voor ons zeg maar..haar eerste pakje en schoentjes, het eerste jurkje dat daaf alleen voor haar gekocht heeft,het eerste bloesje wat ik voor haar alleen gekocht heb \ haar eerste kerstpakje en schoentjes...mochten we nog voor een tweede gaan en het wordt een meisje...dan blijven de bovenstaande kleertjes idd van emily...en meisje twee krijgt haar eigen "speciale" kleertjesdoos maar de rest...ja de rest verkopen we..het is zoveel dat ik gewoon in de knoei kom anders straks met opbergen ben nu alweer twee kisten met kleertjes aan het wassen met de nieuwe maat van emily
Hey debs, wat ik zat te denken hè... En alleen antwoorden als je wil, want is erg privé al zeg ik het zelf .. maar over emily hebben jullie zo lang gedaan. jullie hebben een wens voor een tweede. ga je dan na de bevalling wel aan de pil? of denk je dan we zien het wel, hoe het loopt? zou ik me namelijk ook best voor kunnen stellen.
Lieve milla. ookal was/is er een wens voor een tweede ben ik op 1 juli gelijk weer aan de pil gegaan...ik kon het niet aan toen om eventueel weer zwanger te zijn of snel te worden. ik moet er gewoon nog even niet aan denken nu voor een tweede te gaan...graag wil ik van emily genieten en niet bezig hoeven zijn met het krijgen van een tweede ookal zijn we 5 jaar voor emily bezig geweest...ik hoop dat als we voor een tweede zouden gaan..het dit keer niet zo lang op zich laat wachten...mocht dit echter wel het geval zijn dan zeg ik op een gegeven moment ho..we hebben emily mogen krijgen daar zijn we gezegend mee en helaas mocht het dan een tweede keer niet lukken binnen afzienbare tijd...dan ben ik al blij dat we emily hebben mogen krijgen...had alle hoop al bijna opgegeven voor ik ineens zwanger was van haar dat we nooit kindjes zouden krijgen ...dus voorlopig slik ik de pil...en zien we over een tijdje wel verder
helder, debs! maar, nu je meer weet over ' de vruchtbare dagen ' (en standjes op de trap ) mag je er hopelijk wel op vertrouwen dat, indien je er nog een keer voor wilt gaan, het niet zo lang zal duren.. maar niets is gegarandeerd door die ontzettende moeder natuur he bewaar je dat burberry pakje wel dat ik me nog zo goed herinner? @allemaal: lekker slapen, ik ga ook via douche tegen klingman aan snurken. morgen bloedprik, toch weer even spannend. hoewel ,fuck it, t zit gewoon goed. SO! SMAK
goedemorg... @gieg: ongi dus, hm, ben benieuwd wat lijfje nu precies doet/denkt allemaal. en ook gieg! @hier: ben me kapot geschrokken. echt zon koude kille schrik-angst die ik ook in mvk week in oktober had. temp was wat lager, en de test kwam heel langzaam op nu is hij knalknal, maar hij moest wel langer nadenken leek het. kortom, ben weer helemaal stressy. zo meteen bloedprik, boehoehoeh hou me vast aan de knaltest (hoewel die niet alles zegt), meer heb ik eigenlijk, op hier en daar duizelmoe, niet om me aan vast te houden. tieten zijn ook soortvan normaal. sorry voor gepruttel hoor. (maar ja, het mochtmoest he ) knuf
kling probeer je geen zorgen te maken meis geloof erin dat het goed zit hoe moeilijk dat misschien ook is soms de klahten kunnen op en aan gaan zoals zere borsten zegt niks over een vmk. dikke knuff
het geloven is gewoon heel erg moeilijk.. was tot vanmorgen best zorgeloos, en ik realiseer me dat dat, indien HCG goed, ook gewoon terug komt. maar heb wel even een waarschuwing gekregen- de herinnering aan de angst van toen was heftig. en ik heb juist geen zere tieten (net als oktober) hetgeen juist op ' verdwijnende ' kwalen kan wijzen. dus als je pessimistisch bent een mk. maar ik weet wel dat ik het zelf die kant op praat/vrees nu en dat moet ik ook niet doen. lijdzaam afwachten maar weer, daar ben ik toch wel ongewild olympisch kampioen in geworden (en met mij meerdere) smak
ik snap je heel goed kling zou ik zelf ook wel hebben die angst het is ook niet makkelijk. vandaag bloedprikken toch ? kun je niet meteen uitslag krijgen ?
nee uitslag is pas vrijdag, morgen als ik geluk heb. nou ja ik moet maar gewoon vertrouwen hebben zolang het tegendeel niet bewezen is. kwestie van maar weer ' mentaal programmeren ' maar er zeurt wel zon stemmetje wat ik dan herken van oktober.. terwijl ie, wegens knaltesten, minder te zeggen zou moeten hebben. nou ik ga maar lekker douchen en niet teveel miepen en mokken hier. knufff! enne, jij goed broeden, ei is weer voorbij
we hebben het ei goed benut. rustig aan en sterkte met wachten op de uitslag, Die gaat gewoon goed zijn !
goeso van eibenutterei we doen rustig aan inderdaad, kalmte zal ons redden!! *kijkt alsof ze het zelf ook gelooft*