@ Cin, wow wat spannend, 1 ronde pil en dan direct IVF, wat een verschil van artsen dan heh, nu gelukkig een goede *knuf* @ Klingel, zie babyrinth *knuf* tegen onzekerheid @ Pix, tjee zeg das toch eng heh zo met je kindje *Knuf* Hier gisteravond, Marioje bijna gestikt in hap hutspot, tjeee dat was ook super eng, wij maar kloppen op rug, armen omhoog, Job meteen klaar voor Heimlich, gelukkig kwam het toen terug: wij spuug maar uit lieverd... Marije: geschrokken, maar goe gegeten (betkend: hoef niet meer) Heb der lang een dikke knuffelt.
small wat eng zeg!!! huil!! super dat smallman haar kon heimlichen, de held! pixje had het ook al, het lijkt me een van de allerengste schrik-dingen die je kan hebben, als je kindje zich verslikt. *danksmak* voor kalmeerberichtje trouwens. lieverd!
Hey meisjes, ik voel me blégh...net paracetamol genomen - hopelijk helpt het. Cin, wat fijn dat er eindelijk een arts zegt "BMI? GELUL!". HA! Wel heel spannend dat je doorgaat voor IVF. Maar, eerst nog de IUI afwachten toch?! KNUF Pix: eng hé, als ze half in de kots stikken knuf Small; jeetje, jullie ook al eng stikverhaal! Lau: hoe bevalt werk? En hoe gaat het met finn? Kleertjes; ik bewaar voorlopig nog alles. Behalve dan kleine dingetjes die ik zo nu en dan doorschuif aan vriendinnetje. Kling; ik vind het niet gek dat je die angsten hebt. Dat is tot nu jouw enige ervaring in het zwanger zijn. Eng, angst, voelen, niet voelen.... Zou je het voor jezelf rustiger kunnen maken door bijvoorbeeld niet iedere dag te tempen en testen? Jouw bloeduitslag gaat je morgen gewoon gerust stellen! Dat moet! KNUF
Goeiemorgen Hihi Smallie, die foto Klingel, ja moeilijke tijd is dit he. Zo onzeker allemaal, maar ik zeg ook temp en test verbod. Je maakt jezelf echt gek. Als je uitslag van bloed hebt dan hoop ik dat je jezelf kunt overtuigen vertrouwen te hebben in je lichaam. Kan wel van alles zeggen maar uiteindelijk moet je toch zelf tot die gedacht komen. Ik hoop dat het je lukt en dat je dan kan genieten en hopelijk word je hartstikke misselijk Az\]['21
Goeiemiddag! Kling: idd is moeilijk nu en weet nog van mezelf de enige aanwijzing dat het zo is en nog steeds goed is...was de testen...heb er geloof ik wel 25 door heen gejast toen hihi. hopelijk geeft de bloedtest je wat meer vertrouwen Smallie...DIE FOTO!!!! HIHI GAAF wil ook zo'n rokje Kling: uum ja zelfs die burberry kleding gaat weg...alle burberry dingen die te klein zijn gaan zelfs weg. Fem...je bleghh voelen...getsie ...hopelijk werkt paramolletje snel meis!..beterschap!
segt se???? schatjes, jullie zijn allemaal slimme kalmerende goed en (mag) streng (er!) toesprekende liefjes. ik heb inderdaad een testverbod, tempverbod weet ik nog niet en als HCG goed dan klim ik op wolk. so!!! @small: geweldige foto!! enne, wanneer was dat, niet gezien! vind kunstschaatsen altijd erg mooi om te zien en spannend met die driedubbele rietbergersopdebekklappers. @debs: zelfs burberry?? dat kan toch nie! dat was volgens mij een van eerste aankopen? @fem: wek, jij bleuhh? wat heb je? toch geen aanstormend griepje? doe je sigtig? knuffel!! @milk, mil (gieg? gaab?): knuffel op het dekentje waar jullie onder liggen!!! (stenen doen we niet meer aan) en ik leg er even een nieuw dekentje op. View attachment 52220 so. @nadine: nadine vandaag 1e prik gehad, moest erg huilen (elke ook dus) verder is ze, nu ze meer zelf moet doen, 30 gram afgevallen. maar dat is niet erg zegt de arts. het kan nu wel eens rap gaan; eerst terug verhuizen naar UMCG voor liesbreuk-ingreep en dan....... naar huis. knetterspannend! @thee: JA kus
gaat vandaag beter dan gisteren. Nog geen een keer overgegeven heel voorzichtig (licht verteerbaar)eten aanbieden. fles wil ze alsnog niet, maar gelukkig wel de ORS via spuitje.. wat is ze moe!
Hihihi was toetsenbord aan het schoonmaken *zet strengkijkmodus aan* Zeg madammeke, nu stop je die thermometer in de la en die laat je daar liggen totdat je bevallen bent, oke? Oke! Heb vertrouwen, en geeeeeeeeeeeeen stress Is niet goed voor Barbie!! Smak Pix, knuff voor Eva, Fem, he bah, niet lekker?? Hier weer ouderwets met buuf gewinkeld en lekker gelunched in dorp. Heeeerlijk wask ook wel aan toe want was vanochtend knap sjaggie. Ongisjaggie zeg maar. Wat winkelen dan wel niet kan doen
@Bowen, oh gezellig lekker met buuf dorp in geweest! En tja winkelen is echt medicijn! @Pix, gelukkig vandaag al beetje beter! Goeso! @Fem, beetje blehh? Dat is niet fijn! knuff! @Cin, hoe ist vandaag? IVF-gebeuren al beetje gezonken? Dat je op de drempel staat!!! Hoop echt dat je niet over de drempel hoeft te stappen, dat er nu een mooie cinbeeb in jouw bm aan het groeien is! @hup Kling, thermometer en testen weg. Je hebt de fruitkat nu genoeg financieel bijgestaan en die thermometer heeft ook ff rust nodig Maar ff zonder gekheid tot wanneer zou je door willen blijven tempen? Op een gegeven moment (NU!) zegt het niet zoveel meer he Ik, vanochtend weer lekker uurtje gesport. Ben trots op mezelf, blijf goed aan de sport.
Oh nog Nadine, eerste prikje gehad!!!! Ik ook aan het huilen geweest, is niet leuk voor beeb maar ook niet voor de mama! En Elke is toch onze eerste IUI-babe waarbij IUI wel geslaagd is?!! Dus we hebben al wel een voorbeeld! Oh en wat ik me nog afvroeg, je krijgt 3 IVF pogingen vergoed toch? Is dat in totaal of is dat per beeb? Ik bedoel stel na 2 pogingen heb je beeb in buik. Mag je dan bij volgende wens voor beeb weer opnieuw 3 pogingen of is er dan echt nog maar 1 vergoede poging over?
@kling: antistressknuf!!! @Leo: Nee, er worden er 6 vergoed, en hou dat werkt bij een tweede weet ik niet. En lekker gesport, goedzo! @Pix: arme Eva en arme mama. Dikke knuf voor jullie allebei! Zelf nog geen last?
Oké, ga het toch hier maar even vragen. Had het al bij het bevallinglijst forum gedaan, maar krijg niet echt antwoord. Ik heb al de hele dag ontzettende zeurende pijn in mijn buik. Volgens mij is dit niet de plek waar het beebje zit (die zit nu toch nog onder/ op schaambot?), maar meer naar links van de buik. Zeg maar tussen navel en zij en dan weer tussen navel en schaambot (qua hoogte) in. Enig idee wat dan kan zijn? Maak me toch wel ongerust
cin: 6 in belgie?? echt waar!! wat luxe, geweldig, hoewel: 6, en anders minimaal 5 teveel! hypersmak terug voor joe. hier in NL is het: 3 pogingen per beeb, waarbij een poging telt bij een zwangerschap tot 12 (slim he, 12 niet 13... ) weken. trouwens, sowieso weer klootzakken, ze hebben de vergoede tarieven voor icsi van 2700 naar 1600 bijgedraaid, in t kader van ' u kan best nog wel wat faillieter ' :x ik zit te pittbullen, want ik ga hier zeker niet mee akkoord als al-aangenomen-patient in 2009, maar in 2010 moet je dus wel oppassen als je al 2, 3 pogingen hebt gehad. of sowieso, al is het je 1e poging, als je naar t buitenland gaat zoals ik. gelukkig geen probleem voor de bussers, maar wel voor veel andere (buitenland)MMMeisjes hier. u ziet ons weldra terug in een of ander programma, radar enzo! (lekker boeiend trouwens, pardon)