ik kan je helaas niet adviseren, maar ik denk andere meisjes hier wel? wat zou het zijn.. alleen vandaag? je zou het ook even aan een van de verloskundigen kunnen vragen op ZP? bij zorgen maken misschien gewoon je eigen VK bellen hoor en een geruststel-echo maken! *knuffel*
Miranke, ik denk als ik je goed begrijp dat het bandenpijn is. Je baarmoeder is nu flink aan het groeien en gaat meer hangen in je banden, dat kan echt onzettend pijn doen. Klingel, tssss ja maakt het nog maar duurder voor de mmmeisjes! Het is al klote zat dat je de mmm in moet en zo moet je ook nog onwijs veel betalen! Grrrrr!!!! Stomme mensen achter het bureau die zoiets steeds weer bedenken!
Miranke ik zou gewoon je vk bellen, die kan je vast vertellen wat het is en je gerust stellen. Altijd doen hoor, bij twijfel. klingel, wat idioot zeg, zomaar even vergoedingen bijstellen??? Vind het sowieso waardeloos dat je dit niet gewoon vergoed krijgt.
haai meiden sorry dat ik er niet zoveel ben maar lig momenteel onder mijn hondendeken (deken met foto van 2 tackels op) de sleutel van de bus ligt in de bovenste schuif van het kleine kastje tussen de koekjes
Miranke, ik denk ook aan bandenpijn. Maar wat Bow zegt is heel terecht: bel je VK - altijd doen, bij twijfel en/of angst. Kling: WTF? Hoe kunnen ze nou weer die beslissing terugdraaien?! Je had die afspraak toch al gemaakt met die ene pipo aan de telefoon...weer dezelfde man bellen? PITTBULL en maar flink op los, want dit zijn echt maffiapraktijken.
Zuurtje, onder dekentje omdat je niet lekker voelt of vanwege ongi en gevoel daarbij/daarna? In ieder geval knuff voor jou!
He meisjes, Ik kom jullie even een gedag zeggen......haaaai! Kling...knuf op ongerustheid!! Miranke....klinkt idd als bandenpijn, maar bij ongerustheid gewoon even vk bellen! Small; wat een schrik zeg! Gelukkig goed afgelopen! Hier allemaal beetje hectisch...gaat ineens wel heel erg slecht met schoonvader.... Tot gauw!!
pippa veel sterkte leo ik heb deze keer een hele harde klap gekregen toen ik ongi werd vandaar even wat minder hier ik lees wel bij paar keer per dag maar daar blijft het dan ook bij (behalve dan antwoorden op vragen aan mij gesteld)
pippa dikke knuff voor schoonpapa zuurtje dikke knuff lekker warm onder dekentje miranke klinkt bij mij ook als bandenpijn
@zuurtje: knuf! @we (MMMeisjes) zijn de krachten al aan t bundelen. opzich heb ik er minder last van wegens zwart op wit afspraken in 2009 over 2010, en omdat ik zwanger ben, maar het gaat me puur om t principe en de solidariteit. 1500, daar kan je amper de meds en de stimulatie/echos van betalen. klootzakken. blijkbaar heeft menzis (nee het is erger, want landelijk!!!) besloten dat er genoeg babys geboren zijn voor t komende jaar. :x hoest met je hoofdpijn trouwens? helpt mol? @bow: ha, ik dacht dat niels zat te typen @pip: oh nee gaat het zo slecht? heel veel sterkte dan voor jullie allemaal.. @yinthe: ja ik zag ook ergens een bericht van haar. @oude busbabes/oude NOD-meisjes: ik heb een aantal heel oude namen voorbij zien komen die me feliciteerden in t babyrinth. grappig wel! sommige zijn al bijna uitgerekend van hun 2e anders nog iets? nee, lekker naar bed. moe en hoe eerder 19.2.10 09:30 hoe beter. smakjes op allemaaltjes!
*geeft Fem nog een morgen-niet-meer-blehgevoel-pilletje en stopt lekker onder dekentje* *stopt zuurtje wat verder onder haar hondjesdekentje* *Legt voet van bowen nog even lekker neer en warme kruik bij haar voetjes, en dekentje weer even recht* *legt kingsize glitterdekentje van Cin,Milk, Gieg, Juud,Lim, NRG, Pix, Vero en surv weer even helemaal goed. Achterin bij de voetjes ook even extra ingestopt, jullie woelen wel een beetje hoor met zijn allen* * stopt Yadi, Miranke en Klingel ook even goed in onder zwangerschaps-bling/bling-deken* *stopt Small ook nog even lekker onder* *Legt Lautje en Debs ook weer lekker onder het ikvindhetzogezelligindebusdekentje.* *Stopt Rem ook nog even goed toe, zo'n ik vind cb-irri-dekentje ligt niet lekker dus pakt snel een fijndatdebusmeedenktdekentje. Lekker warm!* *Elke krijgt ook lekker warm fijndathetzogoedmetNadinegaatdekentje* *spirit ook ff goed onderstoppen, je bent al even niet lekker dus nu ook niet nog een koudje pakken* *Pippa, ff beetje recht schuiven door al die zorgen blijf jij ook steeds beetje woelen dus leg op jouw lekker een veelminderzorgendekentje* *ssttttt Tisch, heel zachtjes de bus weer inkomen na je wc avontuur. Ik stop je even onder onder je *moederzijnisoverweldigendmaarookzovermoeienddekentje* *zet de bus even in de parkeerstand en de broodbakmachine op de timer, morgen lekker vers warm brood als we weer verder rijden* En dan kruip ik zelf ook maar even lekker onder mijn dekentje, ikvindjullieliefdekentje-enbenblijmetdebusdekentje *Pakt stiekum nog even de thermometer bij Kling's hoofd weg* Trusten!
Kling lekker slapen voor straks, ik hoop dat je goed kan slapen, ik snap je angst heel erg goed maar probeer er ook van te genieten! Pix fijn dat het iets beter gaat met met Eva, beterschap! Pippa een hele dikke knuffel voor jou na het nieuws van de schoonvader. Miranke klinkt idd als bandenpijn. Alles wel gelezen maar weet het allemaal niet meer, sorry! Vorige week zagen we het eerste tandje bij Marissa, vanavond zagen we de 2e er ook al een beetje door komen onderin. Keek ik ook even boven komt er daar ook al eentje door!!! Gaat ineens supersnel! Zelf nog behoorlijk verkouden, ben begonnen met stomen want het gaat vastzitten hoop niet dat ik een bijholteontsteking ga krijgen.
*kijkt nog even extra bij alle lieve busbabes en beebs. ja iedereen ligt lekker. Hoop op een rustige nacht!*
Leo...wat ben je toch een lieffie!!! Had ik echt even nodig, een lekker dekentje. Helaas zorgen alleen nog maar groter....een uur geleden is manlief naar huis geroepen.
Leo wat lieffffffff *Smak* durf bijna niks te zeggen, iederen ligt er zo relaxed rustig bij. Ga lekker slapen, trusten allemaal
*sneakt onder zwangerdekentje vandaan en gaat thee zetten* @pip: wat vreselijk verdrietig en verontrustend.. hoe is de nacht vergaan? en hoe gaat het nu met hem, en met pipman? *kaarsjeknuf* @leo: wat een lief schattig toedekbusmoment was dat, ik werd er helemaal warm van (en dat zonder thermometer ) @thermometer: per ongeluk overheengestruikeld: zie FF *pfieuw* @mil: *milla heb ik ook even onder het kingsize dekentje gestopt. ik kwam haar net tegen in de buskeuken toen ik thee ging zetten, ze zat te piekeren in de vensterbank* @hier: kalmerder dan gister. en: zere tepels. HA!! ik zal de bus eens even tevoorschijn halen straks. maar eerst even busthee en dikke sokken aan. kouwe foeten!! glitterkus voor iedereennnnnnn
@Pip: Dikke knuf meid. Veel sterkte voor jou en Pipman en familie! @Leo: Dank voor je lieve dekentjes! Heb er heerlijk door geslapen @Kling: Woehoe! temp weer op normale hoogte én zere titten. zie trouwens nu pas dat je helemaal geen nesteldip hebt, zou dat door Utro komen? Als je bus ophaalt vergeet dan niet Mil's FM erin te zetten, 22-2 volgens mij? Hier nog wel beetje hyper door gesprekje dinsdag, goed gevoel blijft lekker hangen en heb al 101 vragen voor gyn straks **** (Ook dankzij ons aller kling trouwens, met d'r "vriezen ze ook 2-celligen in" ) @Bow: hoe is 't met Niels? Helpen de meds? @Remmie: Hoe is 't met Nikita? Geeft 'de diagnose' meer rust? @Lau: kom eens vertellen over je eerste werkdag! @Tisch: Meeerrrrrrr foto's van je mooie meisje!!! Die vleermuizen vind ik minder interessant @Debs: Wat veel kleertjes! Had ze iedere dag iets nieuws aan? @Mirank: hier uiteraard ook geen ervaring mee, maar bij twijfel altijd vk bellen lijkt me. @Pix: Gaat het al wat beter met Eva? Hier heerlijk aan de kwaaltjes. Verstopt door de pregnyl en misselijk door de utrogestan, al wordt dat laatste al weer minder. Wat is het toch fijn om een MMMeisje te zijn