@leo ik heb ze twee keer op visite gehad.. 1e keer gelijk servies gekregen. maar jah miskraam... en de afgelopen keer het boek ook gelijk gekregen..
@bowen dat is een wonderdrankje!! Ik heb sinds 2 dagen Quinn rond 7/8 uur in zijn bed liggen ipv 23.00/24.00 en dat vind ik al een hele prestatie!! Aangezien hij dan ook nog tot 9 uur blijft slapen
Oh ja Nai jij hebt miskraam gehad. Sorry ff niet aan gedacht. Natjes, oh spannend misschien willen verhuizen! Enig idee waar naar toe?
Bow, wat fijn dat drankje echt werkt! Fem, weet je al welke hekjes je gaat doen? Wij gaan morgen op zoek. Hier ook een klimmer en inderdaad dan zo achteruit laten vallen!
@verhuizen: noord-flevoland of noordoostpolder.. Ivm meer ruimte en voor minder geld grotere huizen.. (ruimtegebrek nU)
@natjes op de foto's dacht ik dat het nog wel een redelijk groot huis is waar je nu woont.. Je hebt nog niet echt een plaats in gedachten dus
Nai, hoe bevalt het jou nu met een werkende man? Is denk ik ook weer wennen/aanpassen voor jou? (ik heb toch goed onthouden dat hij weer begonnen is?)
Natjes, ja ik zit ook weleens rond te kijken in andere streken en daar krijg je echt veel meer huis voor je geld! Maar wij blijven nog lekker zitten waar we nu wonen, wonen er nog niet zo heel lang. En is nieuwbouwhuis dus hebben alles kunnen maken zoals wij het fijn vonden/vinden
@leo neej hij moet 1 maart beginnen.. dus nu nog thuis.. @sokken welke sokken hebben jullie voor de kleintjes.. de sokken die quinn heeft knellen zijn beentjes af.. heb ook al een maat groter geprobeerd maar werkt ook niet.. en die waar helemaal geen rek in zitten zijn in 2 tellen al weer uit..
Hé lieverds, Kling, gij onruststoker. Ik moet vandaag niet naar gyn! ******** 101 vragen voor 'straks' zijn voor straks straks straks. Ná NOD, als we er heen moeten voor verder uitleg over IVF. Maar lief dat jullie me allemaal alvast succes wensen
Whahaha Cin, mijn hoofdje begon al te ratelen want ik vond het stom van mezelf dat ik het niet wist. hihi Kling, tsk!!!
Hihi, ik dacht ook al vandaag??? Nai, ah 1 maart had ik het niet helemaal goed onthouden! Zal het nu proberen wel goed te onthouden Leo-meisje heeft sokken aan van bambino, die knellen niet af bij haar
Misschien de grotere maat dan? Je hebt die van ook vanaf 6 maanden. Heb je die al weleens geprobeerd?
Ik heb via marktplaats een Kiddy Guard gekocht, voor beneden. Een rol-traphekje zeg maar. Voor op zolder hebben we er al een tijdje eentje, en als wij kantoor gaan nemen dat ga ik de zolder omdopen tot kiddy playground Op de eerste verdieping doen we nog even niks, want daar kruipt ze nooit rond. Tegen de tijd dat ze zelf uit bed kan klimmen moeten daar wel hekjes, maar nu nog lang niet. Beneden kunnen wij pas op de tweede trede het hekje plaatsen vanwege de hoek in de trap enzo. Maar goed, dan moet ze maar 2 tredes oefenen ofzo. Niks aan te doen. Leert ze vanzelf af en 2 tredes vind ik niet levensgevaarlijk...
Nai: aangezien ik GEK werd van die stomme sokken heb ik een hele zooi maillots! Je hebt ze ook in blauw enzo dus kan best! Bovendien is het lekker voor de kou HAHA Klingellll....je kan nóg een klachtje op je lijstje schrijven: zwangerschapsdementie
He liefies, Bedankt voor jullie medeleven...lieff! Vannacht is er gewaakt bij hem....eerst schoonzus en zwager en om 3 uur waren man en andere schoonzus aan de beurt. Vanmorgen was hij om half 9 thuis. Na even klein tukkie op de bank weer aan het werk gegaan. Vannacht was mijn schoonvader vrij rustig, misschien onder invloed van de morfine van gisteravond. Vanmorgen even wat onrust door de pegsonde, mijn schoonmoeder kreeg de medicijnen er niet in....dus stress, want dan gaat er ook geen voeding en vloeistof meer doorheen. Gelukkig ging het later wel weer. Toen ik later vanmorgen belde lag hij rustig te slapen, dus voor nu even rust en eigenlijk wachten op wat er komen gaat. Aankomende nacht komt er een nachtzuster, dus hoeft de familie niet te waken (als er tenminste geen directe aanleiding voor is). Wel bijgelezen...alles vergeten, dus dikke knuf!