heee das voor een hekkie geen lellek hekkie! maar eh, kan beebdreumes er niet ' doorheen scheuren ' omdat het stof is? *domme vraag* denk alleen dat t hier in huis, op 2 trappen na, niet te doen is, mok naja, first things first.
lau! Jaaaaaa...achteruit daar begint het mee Rete frustrerend voor die kleine, maar soms mega grappig voor jou Wat sneu dat ie (weer) zo ziek is Al wel een iets beter nachtje slaap gehad?
O,ja nai heel veel succes bij solli!!!! Kling, was leuk, gezellig en lijken leuke collega's. Alles is heel flexibel qua tijden en er werd heel lief na een uurtje gevraagd of ik eerst even wilde gaan lopen of thee halen ofzo of dat ik gelijk door wilde. En heb geroggeld dat ik bestuursvergaderingen niet hoef t notuleren dat vind ik altijd zo'n rotkarwei. Heb nu alleen wel 1x per 2 maanden s avonds een vergadering en 1x per maand, soms 2x per maand moet ik 1 middag ipv ocht. werken voor projectvergaderingen. Maar dat moet met oppas te regelen zijn. Binnenkort hoor ik wanneer ik moet starten met opleiding.
nachten zijn weer dramatisch maar we zijn samen dit keer gelukkig! Moet wel zeggen dat lau-man vannacht plots mega bloedneus had... vermoeidheid? Kling, heb je kluun en claudia al uit?
solliciteren gaat wel goed. Ben nu aangenomen voor 8,5 uur bij een bedrijf om kantoren schoon te maken. Niet de baan waar ik van droom, maar ik pak wat ik pakken kan. Daarnaast heb ik 2 maart een sollicitatiegesprek bij de thuiszorg om te kijken of ik er nog een paar uur bij kan schnabbelen. Wat ik zeg, je moet wat! Papieren en dergelijke maken in deze tijd (van crisis) blijkbaar geen indruk. Ben blij dat ik wat heb anders helemaal geen inkomen van mijn kant.
neej, tis geen stof. Het is een soort...tja...nylon ofzo? Daar kom IK nog geeneens doorheen Wat ik zo fijn vind is dat je niet zo'n stom deurtje hebt die in de weg zit. Je rolt het gewoon aan de kant. Waarom niet te doen? Geen steun aan beide kanten? Deze is echt een ultra-mooi-divers-bevestig ding. Kan zelfs schuin gemonteerd worden. Maar hey, voorlopig nog niet nodig! Pas als ze gaan kruipen/klimmen.
@lau: klinkt goed daar! en welja, de directiesecretaresse regelt even dat ZIJ niet de bestuursvergaderingen notuleert! wie wel dan eigenlijk? kluun leest klingman en ik hoor m vaak lachen heb zelf alleen t begin nog gelezen; vond t 1e hoofdstuk zelf trouwens niet zo heel erg leuk voor MMMannen; ' u hebt superzaad, u hebt uw vrouw bezwangerd, u hebt bewezen dat u een echte man bent met uw vruchtbaarheid ' .. maar denk dat dat een typisch vrouwending is om dat gevoelig te vinden dan claudia heb ik niet, misschien durf ik die volgende week te kopen. trouwens wat nu durven, ik heb gisteren 2 boeken en 1 dvd bij bol besteld
Goeiemorgen Hihaaaaaa Klingel kan op roze wolluk!!!! Gieg, gefeliciteerd!! Lau, fijn dat werk leuk is!!! En Finn achteruit tijgeren?? Hihi, kan niet wachten. En nu toch ook weer ziekjes??? Knufff Fem, dat is een schier traphekje!!! Ik zou eigenlijk niet weten hoe we dat hier moeten doen, wij hebben nog een smal strokje naast de trap en dan komt het voordeurkozijn?? Nou ja mag Bowman zijn hoofd over breken Ikke vandaag lekker uitgeslapen tot 10.00 uur!!!!! Heeeeerlijk
Heej Kling je hoeft niet alles te kopen, of je moet per se willen natuurlijk. Maar ik heb ook nog wel wat boekjes liggen, mag je lenen!!
kling: debsmannetje gaat mee als opoffering zou eigenlijk met schoonzusje en debbelsmeisje gaan maar schoonzusje kreeg geen vrij...toen zou ik met vriendin gaan maar die moet onverwachts werken dus kon ook niet mee...dus zou ik niet meer gaan en kwam mannetje...dan ga ik wel met je mee want vind het niet leuk voor je dat je nu niet kan LIEF HE!!! dus gaan we strakkies gezellie met z'n drieen beurzen hihihihi. maar ga me nu maar us aankleden en kijken of kleine meid al wakker is toedels!
Gieg gefeliciteerd !!!! Goed gedaan! Klingel, jeetje wat is dat omhoog gegaan Geweldig ! Durf je nu meer blij te zijn? Nod, jaja nog 2 dagen, heb toch geen hoop! Peetkind, ow wat is ze mooi !!! Echt een heel mooi beebje, ja alleen een hazelip maar ik schok er niet eens van ofzo het leek al zo heel gewoon..
@gabbel: wat fijn van liefmooipeetekind en lipje valt mee dus? krijgt ze daar nog veel operaties aan? over je NOD: temp doet wel gezellig, maar ja, we weten dat temp ook niet te vertrouwen is he wanneer zou IVF beginnen? misschien een aftelbanner voor jou? @bow: ja leuk wat boekjes neem maar mee voor mij (moet je wel ladder op naar wolk) @bow: wat lekker uitgeslapen! goesoooooooo @debs: veel plezier en lief van daaf! so, en nu gaak heen. smak!!!
Kling, Ja ze krijgt wel een aantal operatie en veel logopedie, de eerste operatie krijgt ze met 3 maanden.. Nou lipje is wel heel erg hoor, maar ik weet niet, lijkt wel of ik er doorheen prik en het niet echt ziet, vind haar gewoon mooi ! Nou als ik nu ongi word word dit me laatste cyclus en als ik dan ongi word dan word de IVF inbehandeling zet met intake gesprekken en bloedprikken.. Dat duurt ongeveer 4 weken voordat we dan ECHT gaan beginnen Mijn temp, spoort al maanden niet, die neemt me elke keer in de zeik Aftel banner, goed idee van je ! Als ik ongi ben , gak er 1 maken! Ga even boodschappen doen, knuff iedereen.
denk dat je er door de liefde die je hebt makkelijker doorheen kijkt idd gabbel. en een aftelbanner, dat geeft frisse moed smakkkkk
Fem, fijn traphekje nu geplaatst. Ik denk dat wij wel zo'n "echt" traphekje kopen maar wil er binnenkort toch nog een deur voor dus dan zie je het niet meer zo goed Small, ideale oplossing dus voor jullie dat albert thuis bezorgd! Fijn dat je dat nu uitgevonden hebt! Lautje, fijn dat eerste werkdag goed beviel en waarschijnlijk leuke collega's. Je schrijft lijken leuke collega's....heb je bij sommige twijfel? Of gewoon nog niet duidelijk na 1 keer werken? Was je 's avonds niet kapot? Was ik wel na eerste werkdag! Vervelend dat jullie nu weer gebroken nachten hebben! Bow, lekker uitslapen! Welke dagen werk jij eigenlijk? Kling, gaat echt goed nu! Ben heel blij, geen keelpijn en voel me goed! Als nu ook nog snel voorjaarszonnetje doorbreekt ben ik helemaal blij, ben al blij dat volgende week niet gaat vriezen! Miranke, fijn dat je toch paar uurtjes bij elkaar hebt weten te sprokkelen. Jammer dat je zwangerschap nog even geheim moet houden maar is inderdaad voor goed doel. Ik hoop wel echt dat jij snel kunt gaan genieten van dat kleine wondertje in je buik! Gabs, leuk dat petekind zo'n mooi schatje is! Hoe vond je het om bij bevalling te zijn? Ik, beetje druk dagje, Vanochtend boodschappen gedaan, vanmiddag auto apk en traphekjes kopen en vanaaf weer sporten! Morgen gaan we met de april-mama's meeten vlakbij Zwolle, vind het toch wel beetje spannend! Kriebels!