Reed net trouwens weg en liet bij zebrapad oma'tje voor en mama met kinderwagen, zat helemaal te smilen van Klingel's goede nieuws. Die mensen zullen ook wel gedacht hebben, tjee die vrouw is wel heel vrolijk
Dat vind ik dus ook, maar 8 euro En producten zijnn niet duurder, je hebt zelfde bonusvoordeel en kan tegelijk ook shoppen bij Etos Heh, hoe doe je dat, moet toch met een hand kindje vast houden, hoe dan.... ene hand knopje indrukken zodat ie wat losser gaat, tegelijk met andere hand losmaken, uitkijken dat je knopje niet te snel loslaat anders trekt ie weer strak en zit ie nog aan 1 haak vast @ Lau, jij ook ALbert, ja echt super, ja ze leveren hier ook op dinsdag middag bijv. voor 4.95, maar dan is er hier niemand thuis echt een super uitkomst. WOw, klinkt goed je nieuwe baan @ Gabbeltje, verliefd op peetekindje ik zil graag vanaaf foto bewonderen hoor @Me, lunchen
@klingel super uitslag dus!!! @debs veel plezier bij HHbeurs... ik ga ff centrum in voor maillots !!!
@small bij ons is het niet mogelijk AH.. kon in lelystad ook al niet op het adres waar wij toen woonde
@kling: wauw! wat goed! en super blij voor jullie! Nu op naar de roze wolk!! @gieg: gefeliciteerd, super gedaan!!
We gaan naar hattem. Zal ik nadien ff bij je komen thee'en hihi! (ik weet helemaal niet hoe dicht bij of ver weg het bij jou is, lang leve de tom-tom! )
hattem is weet ik niet hoe dicht in de buurt ik denk iets van 25 minuten? alleen - ik ben er niet!! *edit* ander keertje zeker, maar dat was al een date he? *denkt aan open-huis-idee ' als ooit zwanger ' * @fem: over daten gesproken: ja als jij in V dan jij hier op de T
Kling, hmmmm ik is nieuwsgierig waar je dan bent.... Wanneer kun je meer laten weten waar je bent? Jammer, misschien ander keertje dan. Lijkt me erg leuk!
Ik heb het koud maar mannetje warm dus wil verwarming niet omhoog Zo maar ff dekentje zoeken, ik ben ook echt koukleum. Tis hier 21 graden of zo! Milla, hoe gaat het met jou?
Gieg: gefeliciteerd met slagen!!!! Ben je nu echt helemaal klaar? Klingel: wat een heerlijke uitslag van je hCG! Lekker genieten tot maandag de eerste echo Smallie: wat een oplossing zeg! Moet er ook maar eens aan denken als we weer eens een druk weekend hebben gehad en geen boodschappen hebbenn kunnen doen... Lautje: Finn aan het tijgeren ondanks koortssnotter, goeddddd!!! En fijn dat eerste werkdag zo fijn was! Goed geregeld zo, beetje flexibiliteit geeft ook meer afwisseling! Debs: veel plezier op 9-mnd beurs! Gabbel: gefeliciteerd peettante! Leo: toch spannend he, zo'n meeting Beetje blinddate achtig...
Idd milk, je schrijft al zo lang met elkaar maar echt ontmoeten is dan toch wel weer extra spannend! Maar wel heel leuk! Heb er echt zin in! Hoe gaat het met jou? Pix, hoe gaat het vandaag met Eva?
Leo: lijkt me leuk om voor jezelf opte schrijven hoe je verwacht dat iemand eruit ziet en dan kijken wat het echt is. Nu klingel zwanger is, moet er maar snel weer een busdeet/meet komen! Hier gaat het goed hoor, klap van niet doorgaande IUI is nog niet gevallen, misschien zag ik het toch al te lang aankomen. Ben nu aan de provera en heb daar nog niet veel last van, hooguit beetje gevoelige tepels. Maar dat kan ook komen van toch een eisprong (ovutesten niet meer gedaan). Ik moet nu dus maar weer geduldig wachten op ongi, ergens tussen 28-2 en 7-3. Dus gaat goed hier, en bevalt me ook prima om half onder het dekentje te zitten
Milk, fijn dat het goed gaat en idd misschien klap niet doordat je het beetje aan zag komen. Hoop klap niet toch nog komt als ongi komt. Ook niet meer aan de klus geweest sinds start provera? Ik vind het knap hoe je ermee omgaat!
Oh en ik heb al foto's van iedereen gezien dus je idee kan niet. Wel leuk idee, misschien kan ik het doen voor stemgeluid hihi!
@milk: jij ook zwanger seg! althans, tenzij jij (in tegenstelling tot mij) wel een date met iedereen ziet zitten als je zelf nog niet broedt. geen klap gekregen? doordat je t inderdaad letterlijk en figuurlijk aan zag komen, teveel ei? en, helemaal niet geklust dus? hm, jij hebt recht op wraak volgende ronde! SO. yep, zag zelfs dat ze daar geschreven had, toen er daar een ruzietje was ' om deze reden heb ik nou net een topic verlaten ' vind t ook een beetje jammer, het had makkelijk goed kunnen komen met ook wat toegeeflijkheid van haar zijde.. kreeg trouwens nog wel een lief feliciteerHCGkalmeermeeltje van dr vorige week. toen heb ik ook nog gezegd dat ze trug moest komen, maar ja. die ouwe taart is een koppige taaitaart. (hoort lim grijnzen die heus wel meeleest) broodje met kaas uit de oven smak
ohja, @nai: fijn dat je een baan hebt! wat doe je precies op de klantenservice? hoop dat er meer uren voor joe uitkomen. so, en nu wegwezen. ik dan he, niet jullie NOTE: melig=ZSK?