ja zeg, als je al die foto's al hebt gezien Maar inderdaad, er kunnen verrassende accentjes enzo tussen zitten ik heb geen probleem met deeten ondanks zelf nog niet zw, hoor. Ik ga mijn vriendinnen toch ook niet uit de weg omdat ze zwanger zijn of al kindjes hebben? klusjes: nee, gewoon niet meer van gekomen... ook weleens lekker moet ik zeggen. 3 keer blijft scheepsrechts, dus die derde poging gaan we voor! melig: nee, geen ZSK, wel gewoon een goede eigenschap klap: nee, gaat niet komen bij ongi, want die verwacht ik nu 100% zeker. nu douchen *schaam*
ik zei toch kling geen zorgen maken komt wel goed !!!! ben superblij voor je meis ik heb geen nog klachten nog beginnen meestal paar dagennaar ei dus afwachten ga snel weer aanhet werk
@milk: das waar, als 0 hoop dan minder klap... 3e x raak = deal!!! lekker toch, dagje lummelen en nu pas douchen heb je verdiend enne over meeten met zwangeren; ik vind een paar dintjes toch wel wat anders dan 30 buiken/moeders tegelijk hoor. die je kent van het ' we willen zwanger worden busje ' echter heel goed dat/als jij daar wel prima mee om kan gaan weet je wat ik t irritantste vind aan meeten met bv vriendin die beeb heeft? iedereen kan m inkoppen... het gaat NERGENS anders meer over! tweede inkopper: ' geef me op mijn kop als ik dat ook doe ' ' doe je toch wel!!! ' tjah. we waren laatst aan t eten bij vrienden. at peutertje mee. nou dan heb je dus echt 2 minuten bijpraattijd. weet wel zeker dat ik dat, zeker met mensen die ik al lang niet heb gezien, anders zal doen... kletskopkoussmak, ik ga rijden
@leo: hier gaat het wel oke. lees wel af en toe mee hier. maar merk dat ik even behoefte heb aan weinig met zw worden bezig zijn. dus vandaar minder hier. maar denk aan jullie!
WOOHOOO voor klingel HCG niet vegeten af en toe ietsje te strooien voor de ander nnnzers je bent echt zwanger dame!! en ik las dus ook dat je tepels zeer doen! WELCOME!!
ja, in 1 hand kind..met andere hand ontgrendel je het knopje (uitschuiven, indrukken en terugschuiven) dan kan je het knopje loslaten en met dezelfde hand dus het ding open doen. Je hoeft knopje dus helemaal niet vast te houden!
Nadine update: ze is weer afgevallen, spuugt veel en lijkt pijn te hebben. Neonatoloog erbij en zoals verwacht waarschijnlijk de liesbreuk de oorzaak. Maandag gaat ze naar het UMCG en dan dnsdag de operatie.
@Gieg: GEFELICITEERD! Goed gedaan hoor! @Kling: joehoe! Goede HCG-uitslag. Rustig aan en beetje bij beetje meer genieten meis! @Milk: knuff voor jou. gemiste IUI had ik even gemist, maar alsnog dus knuffels van mij. (PS: niet schamen, moet ook nog douchen...) @Nai: succes 1 mrt. En ik ga zodadelijk je PB bekijken. @Nadine: hè meisje, pittig hoor. Blijf vechten hè! Veel succes dinsdag. @Eva: knuff!
so, benk weer @nadine: getverdemme, elke helemaal in de dip. en terecht. nou moet ze misschien al wel morgen naar UMCG wat ik net begreep. ze gaan per dag kijken. klote, halsoverkop verhuizen, en dan weer terug, en dan pas huis. niet helemaal de rust(gevend)ige volgorde die de bedoeling was. @kotswas: ieuw! @segt se: segt se?
morgen al? Jeetje! Nou, we fijn dat ze zo snel handelen. Als het duidelijk is dat Nadine erg last er van heeft, en ze vinden haar blijkbaar sterk genoeg voor de verhuizing - dan wil je ook niet langer wachten eigenlijk. Maar, stress en eng en brrr en WHHAAA is het zeker!
morgen is niet zeker, maar ze willen per dag bekijken. elke heeft er behoorlijk de (&^*)&^)*&%)& *% in want ze lijken niet te kunnen beslissen onderling tussen UMCG en UMCL. tja, het moet ook gebeuren he, die liesbreuk. maar het leek zegmaar een laatste vervelende stap voor de beloning: naar huis. en nu gaat t weer even anders. maar ik hoop dat het allemaal goed komt, toch?
Ja moet!!! andere volgorde was zeker beter geweest maar ja......... maar beter dan maar direkt als nadine er zo'n last vab heeft.
wil toch eventjes reageren giegel geslaagd: gefeli kling hcg lekker hoog: gefeli en nu de eerste treden op jou laddertje richting roze (blauwe of waarom niet glitterpaarse) wolk nadine: arm lief klein meisje, zoveel last van liesbreukje hopelijk ben je snel weer beter hou je sterk lieve schat