En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

*zwaai*

prettige zondag allemaal!!

zoefffffffffffffffff

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Thanks lieverds!!!
    Nu nog maar duimen dat deze laatste cyclus nog lukt (Ben zeker van niet) Klein beetje hoop moet ik altijd nog houden hé ;)

Nadine, ik duim voor je kleine meid!

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nou lau, je vertelt het allemaal heel nonchalant - maar ik heb een soortgelijke situatie gehad en vond het behoorlijk heftig! Goed, ik wist dan niet van te voren dat het een keizersnede zou worden, en ik wist ook niet of mijn kindje wel gezond was...maar als je kijkt naar wat er puur met je eigen lijf allemaal gebeurt dan...pfoee. Nou goed, ik ben gewoon meer een mietje denk ik wat dat betreft :D Migraine geeft een goeie pijngrens, maar jij bent natuurlijk echt afgehard!

Kling, morgen echo :D gaaf! Gaat klingman mee?

Nadine, kleine meis. Morgen weer een grote reis maken en dan de volgende dag al een operatie :( Tis toch wat...maar je hebt al laten zien dat ze niet klein te krijgen bent :D Dus vecht en dat je maar snel weer beter mag worden. Wij vechten met je mee hoor :) Ik hoop dat alles goed gaat! Knuffel voor jou en je papa en mama.

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lieve gabbel....:( dikke knuf! De IVF komt wel dichtbij hé. Spannend. Spannend en eng denk ik. Is het een klap voor je, ondanks dat je wist dat het er aan zit te komen? Of kan je niet wachten om ermee te beginnen?
    Sorry als ik domme vragen stel! Wil je geen zeer doen...alleen meeleven.

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    #2345 Gabbel, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    Lieve Fem,

Ik sta al meer dan een jaar te wachten op IVF, sinsdien ben ik er al klaar voor..
    Toen ik in nov.-2008 na de kijkoperatie had gehoort dat beide eileiders dicht zaten en toen hun toen al over IVF spraken was ik er al klaar voor..
    Maar toen kwam toch nog de conclusie dat ze me leiders nog willen proberen open temaken omdat ''ik zo jong '' nog ben.
    Maar toen ik na die herstel operatie hoorde dat me leiders weer open waren, tuurlijk was ik blij, maar vertrouwen had ik er eigenlijk nooit meer ''echt'' in gehad.
    Klingel weet het wel, heb het met haar ook toen over de foon over gehad hé vrouwtje ;)

Zo ik wou hier nog even op reageren, nu ga ik weer verder film kijken hahaha meneer loopt al te zeuren dat ik niks van de film zie :p

iedereen knuffels!

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Knuf voor Gabs! Ik ga nog even heel hard duimen dat stiekem die IVF helemaal niet nodig is!

Klingel: spannunnnnd!
    Ik denk jullie namen in de richting 'veronique' enzo?!

IVF: jeetje, zowel Gabbel als Cin straks mogelijk aan de IVF en klingel net zwanger van de ICSI. Ik hoop echt zo voor grote successen dit jaar!

Hellp: help, wat veel eigenlijk... brrrr.... knuf voor jullie!

7. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Gab, spannend ie ivf!!!
    Klingel, heel veel succes en veel plezier morgen bij echo!
    Fem, klinkt nochalant maar voelt ook zo, misschien idd afgehard, heb na een operatie ademhalingsstilstand gehad en een keer een anafalactische shock dat waren heftigere dingen omdat je dan bewust mee maakt dat het kantje boord is. Nu voelde ik me niet lekker maar had niet de indruk dat het kantje boord was ofzo. Eerder finn zijn gezondheid als de mijne. En na de bevalling voelde ik me nog wel ziek enzo maar weet niet hoe dat normaal is, ik heb snel de neiging om bij niet beter weten er van uit te gaan dat het bij alle mensen zo voelt... misschien wat naief ofzo of wij weten inmiddels dat we er samen wel uit komen en ik had vooraf al extra hulp geregeld.
    Nu huis opruimen want morgen waardebepaling van huis

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    #2348 Leonie27, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
    Lautje, ik was tijdens de zwangerschap ook alleen maar bezig hoe het met kleine meisje ging. Heb ruim 2 maanden op bed gelegen en iedereen zei maar dat ik ook aan mezelf moest denken maar dat deed ik niet. Alles stond in teken van die kleine in mijn buik. Dus dat gedeelte herken ik wel van je.
    Pas toen ik met spoed opgenomen werd omdat bloeddruk 198/162 was en echt HELLP geconstateerd werd was ik echt bang, maar weet je nog steeds voor de baby en niet voor mij!

Ik had in eerste instantie het geluk dat 's avonds spontaan vliezen braken en bevalling opgang kwam dus inleiden etc. was niet nodig. Uiteindelijk wel flink weeenopwekkers etc, en echt zware bevalling.

Maar wat was ik gelukkig dat kleintje was geboren en er met haar niks was. Dat ik mezelf belabberd voelde en steeds maar bleef flauwvallen keek ik niet naar. Zou vanzelf wel goed komen!

Ik heb het me lange tijd (is dom weet ik!) ook verweten dat kleine meisje door mij een week lang in ziekenhuis moest blijven. Zij was gezond maar door mij had papa zijn kindje niet thuis en was zij niet thuis. Dat vond ik echt verschrikkelijk en een falen van mij.

Ik keek echt niet naar mezelf, helaas heb ik nu nog steeds te maken met de nasleep van de zwangerschap. Maar gelukkig gaat het nu steeds beter en voor mijn lieve schatje zou ik het zo weer doen. Als het niet hoeft dan niet hoor! :D

Maar snap wel beetje jouw rustige gevoel overal bij, dat wilde ik eigenlijk met dit lange verhaal zeggen.
    Maar het blijft heel wat wat je allemaal mee hebt gemaakt. knuffel!

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Milk, inderdaad 2 hele grote stappen van Cin en Gabs! 2 busbeebs aan de IVF, ik hoop met zo'n geweldig resultaat!

Voor jou en milla hoop ik nog steeds onwijs dat IUI voor jullie de uitkomst blijkt te zijn! Dat jullie snel via IUI een beeb in jullie buik hebben!

Zuurtje, voor jou hoop ik dat nieuwe fa met een heel goed idee komt! Hoe staan jullie er tegen over om de mmm in te gaan?

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    #2350 klingel, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2010
    @gabbel: je bent er al zooo klaar voor; dat scheelt een boel. denk dat je met name de mentale kracht moet hebben; lijfje volgt wel. soms zie je meisjes die nog niet durven of willen, maar jij bent een stoertje en ik heb absoluut vertrouwen dat IVF jullie gaat helpen!! *filmsmak*

@pix: dus een jaar of 4 wachten nog? of welke school bedoel joe? geeft een stuk meer rust denk ik voor jullie, wat langer ertussen voor zover dat te plannen valt?
    nou ja, het valt in elk geval te voorkomen ;)

@leo: indien je de naam van je meisje nog wilt weghalen hier heb je nog wat tijd, moet binnen uur ;)
    enne, ik blijf het een geweldig mooie naam vinden. denk dat ie ook wel weer gaat zakken trouwens.
    t moet ook geen doel an sich zijn, geen topzoveel naam, maar als het zo uit komt (en dat komt het wel met onze smaak) vind ik het wel een pluspunt.

@milk: segt se?? ;) je denkt in de goede richting haha.

@lau: denk dat iedereen er anders mee omgaat. zoals ik al zei, combinatie van ervaring en karakter?
    als je maar zeker weet dat het 'verwerkt' is enzo?

@leo: ach liefje toch, schuldgevoel naar je meisje? lief schatje. *huil*
    dat falen, dat hoor je vaak he. ik weet dat elke, en ook fem, het overover hadden. knuffellll (weh ik emo)

@deb: zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

*snif*

11. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Haaai!

@kling: nee, thee bij Bow was niet te doen, 't was (los van andere logistieke moeilijkheden ;)) niet echt weer om op en neer te gaan crossen.
    Klingman helemaal into babies? Geweldig toch! Ben zooooooooooooooo benieuwd naar echo morgen!

@Tisch: nu al ongi? Crisis!

@Gabbel:( Weet je al iets meer over IVF of moet je echt nog infogesprek krijgen? Eerst aan de pil zoals ik of niet?

@Pip: Pfff, 't is zo al moeilijk genoeg en dan krijg je ook nog de onzekerheid wel/niet goed erbij. Zijn ze nog aan het waken bij hem? (Wij hebben destijds in de periode rond kerst gewaakt bij m'n opa, zelfs 's nachts. Uiteindelijk knapte hij daarna nog weer kort op. Ik weet eerlijk gezegd niet wat beter is :()

@all: knufff!

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    zwangere emo-doos!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    heb trouwens vannacht (ah ja...) me eens even liggen opwinden over de volslagen niet-met-de-statistieken-meegaande feiten hier in de bus.

van het aantal helpp/zwangerschapsvergiftigingen....
    tot het aantal miskramen (20% van de vrouwen? ja daag, hier wel 70?)....
    tot het aantal NNNZers.....

het is geevee zo dat 95% binnen 2 jaar zwanger is.
    dat zou inhouden dat er nu nog maar anderhalve busbeeb niet zwanger zou zijn :x
    en over het percentage MMM, ook waanzin.

en elke die 2x onder de 26 weken bevalt, en bijna een 2e kindje verliest, laten we het maar helemaal niet over die kans hebben :( :(

en dan heb ik het ook niet over andere statistieken, die ik niet zo goed weet, maar ik heb het idee dat er meer is, bij de mamas en de beebjes?

uiteraard zijn wij een te klein groepje voor de gemiddelden, maar wel een beetje jammer dat het op moeilijke punten onze uitzondering is.

getsie wat een filosopraat weer.

iemand thee met een earl grey koekje??? :)

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    wat een misselijke opmerking van een met kutsnoepjes schietende kwartettin!! :p

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, thanks voor tip naam weg halen! Ben zo gewend om naam te gebruiken moet er hier echt aan denken. Misschien over tijdje wel naam hier gaan gebruiken omdat rechtzaak nu opgelost is maar nog even mee wachten.
    Maar uhhh haal jij naam ook even weg uit jouw bericht! :p ;)

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    beuh, segt se?

ik ben trouwens zó niet met zwanger worden/zijn bezig deze ronde dat ik helemaal mijn pregnyltest vergeten ben vrijdag/zaterdag! En nu durf ik niet meer ***********

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, thee'tje wel, koekje sla ik over!
    Moeten nog wat kilo'tjes vanaf

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Statistieken kloppen voor de bus inderdaad echt helemaal niet, stampmok!!

Cin, beginnen de zwangerschapsklachten bij jou nu al, nu al dingen aan het vergeten slimmerd!
    Wat als je nu nog zou zetten?

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Wat zou zetten? Pregnyl? Nee! Pregnyl is wel gezet, al vóór IUI natuurlijk. Maar doe normaal altijd even testje na een week ofzo, om te zien of pregnyl weg is. Straal vergeten deze keer.
    (En ja, ook al twee keer utro vergeten, schaam me diep, vooral omdat ik niet eens precies weet wanneer.)

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Haha, dan snap ik het toch nog wel maar had ik verkeerd gelezen. Ik dacht al pregnyl is toch al voor/ bij eisprong geweest.
    Ik domme doos verkeerd gelezen, tje blond he!
    Nu snap ik je goed!
    Wanneer moet je bloed laten prikken?

Deel Deze Pagina