tsk, als limmebeeb lekker en goed eet en blij is, prima toch?? stom advies! heb/krijg sowieso het idee dat die CBs vaak een protocol na-kwaken en niet per kind kijken... weet je niet wanneer ei is gewees? niks gemerkt? geen ovutestjes deze keer? smak!
@miranke ooh spannend morgen dus weer een echo.. fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten.. Ik ben benieuwd naar je uitslag @limmeke raar mens zeg... Vriendin van me heeft een meisje net zo oud als die van jou 68cm en 10 kilo dus overgewicht.. en dan zeggen ze oohh dat loopt ze er straks weer af.. Het is nooit goed dusss... En wil je in het vervolg wel weer je ei gaan benutten?? Is het al zeker dat je voor een 2e wil gaan?? @klingen babyrinth topic ?????? Aaah gevonden!! Daar houd je dus alles wat meer bij.. Zal het in de gaten houden!! Morgen moet Quinn weer naar het cb ben benieuwd hoeveel hij weegt en gegroeit is !!!
@gaby: hoe kan dit nou... vind het zo oneerlijk!!! Hele dikke knuf meis..... @kling: TP gepland? Wauw!! Ga ik alvast duimen en kaarsjes branden, en en en... MOET goed komen dit keer! @leo alweer ziek... tis toch niet normaal meer... hoop echt dat er snel een oplossing komt voor jouw lijf! @de rest: rust in de bus ook van mijn kant.. Moet toch voor mezelf uitkomen met de balans wel/niet mee bezig zijn, en merk dat ik het dan soms te veel vind om elke dag te lezen EN te reageren. Dat eerste doe ik dus meestal wel. Maar heb op het moment even niet zoveel aan de bus te geven (misschien al best lang) Is gewoon heel veel gaande hier, nieuwe banen, mijn aankomende ontslag, iui-en, verbouwen, en dan heb ik ook nog eens niet de beste tijd van het jaar wat gezondheid betreft. Hoop dat ik toch lekker aan mag blijven tutten hier. Ook al lever ik niet echt een bijdrage de laatste tijd.. leef wel heel erg mee met iedereen.
Ik moet zeggen dat mijn cb erg rustig is qua moeten eten/op de lijn zitten etc. Maar heb ook het geluk dat er eigenlijk nog niks met meisje aan de hand is geweest dus heb nog niet echt dringend advies nodig gehad. Maar over dat meisje nu iets te klein is volgens de gemiddelde lijn, daar zeiden ze ook over is prima als er maar voor haar echt een lijntje ontstaat. Lim, idd als limbeeb niet meer wil kun je toch niet gaan proppen! Lekker doen waar jij je zelf lekker bij voelt en wat limbeeb aangeeft! Milla, zo veel veranderingen/dingen die gebeuren. knuffel!
Goedenavond Hier moe-e Bow, was van plan nog heel wat te doen vanavond maar ga ik lekker niet doen, pffff heb geen puf meer. @klingel, niet vallen @gabbel, wat ongelooflijk k*t!!!! Dikke knuff, Weet je zeker dat het niet alleen je darmen zijn??? Stomme vraag misschien maar vroeg het me af. @Leo, geen koorts Goedzo!!!! @lau, gelukkig Finn beter!!! Hoe is het met jou?? @rem, tnx voor aan me denken Uhhhhhhhh weet het effe niet meer Knuffff voor allemaal Waar is trouwens de bus gebleven?
bow: niet meer dan halve dagen werken en bowman aan t huishouden setten! de bus? tjonge das wel een tijdje gelee ja! soek soek. ohnee eerst even en dan even excollegaatje helpen. *zoeffff* uit stilbus!
ik=ziek zaterdag avond ziek geworden, gister ziek, vandaag naar ha geweest, hele erge keelonsteking. slikken doet pijn, kan niet praten, meer dan 2 woorden en ik moet kokhalzen/overgeven, en overal pijn, koorts (39) heb nu mega pijnstillers, 600 mg ibropofen (3x) en 1000 mg paracetamol (1x) (is virus, dus geen ab) hoop dat het snel wat dragelijker word ? vraag: hoe weetje of Smalletje echt super ziek is antwoord: als ze niet eet @ Klingel, o je hebt nog een topic, ik ben juist erg nieuwsgierig en kijk altijd naar je berichtjes uit, ondanks dat het niet herkenbaar is @ Gabbeltje, dikke knuf @ Me, snel weer naar bed
Even een snel vraagje, hoeveel betaal je een meisje van 15 jaar die op vrijdagavond oppast van 20.00-23.00 uur als Finn slaapt?
ik zou zeggen euhhhh 4 euro per uur? zal al wel hoog zijn trouwens? kweetnie? @small: lieve beterschapsknuffel voor jou! wat sielig! en nou ook niet naar paradiso gewees zeker? doe je voorzichtig aan? genoeg drinken hoor. en vitapillen anders. lief wat je zegt; ik vertel hier ook alles hoor alleen soms ga ik er daar wat dieper en dagboekeriger op in. anders wordt t hier veel te zwaar soms. theesmak.
Ohhh Smallie, ziekjes, beterschap voor jou!! Lau, hier in de gezinsagenda wordt geadviseerd (volgens Nibud) voor een scholier die 'savonds oppast 2 a 3 euro per uur. Na middernacht telt dubbel tarief. Kling segt se??
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 46502 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke 0 meisje 0 jongens 2 onbekend NOD 25 januari: Gabbel (beeb 1) 30 januari: Giegel 03 februari: MilkHd (beeb 1, ronde 27) 04 februari: Cin1979 (beeb 1) 04 februari: Limmeke (beeb 4, ronde 1) 08 februari: Klingel (beeb 1, ronde 25) 08 februari: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,ronde 15) 09 februari: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 14 februari: Milla (beeb 1) ??: Survivor (beeb 1, ronde 6) 10 waarvan 7 MMM Afspraken 26 januari: Klingel 2 awardjes ophalen in dusselpuzzeldorf 27 januari:Milla FM#1 01 februari: Nikki CB 04 februari: Niels CB 15 april: Niels CB
He daar is de bus Smal, ah ziek gadverdamme! En ook nog ontzettend ziek! Kruip maar diep onder de dekens, goed uitzieken hoor! Wie past er nu op je lieve meiden? Lautje, ik zou 3 euro per uur aanhouden denk ik. En dan misschien maar afronden naar 10 euro. Ik heb 'vroeger' ook lang opgepast en kreeg dan 25 gulden op een avond. Kling, als ik je hier niet meer spreek heel, heel erg veel succes morgen met TP! Ik denk aan je en houd je ringvinger vast! (rechts hihi!)
lautje ik was bij oppasdienst en kreeg toen 3 per uur meestal werd het dan ook naar boven afgerond door de ouders sorry dat ik er niet zoveel ben maar heb er even niet zo een behoefte aan om veel te reageren zit even een beetje half onder steen
hallo @gabbel verdorie @lim nou dan zou je cb wel wat over Eva te zeggen hebben met haar 7,2kg bij 8 maanden en begint nu pas in 68 te passen. laat ze maar lullen.. je weet wat het beste is voor je dochter. advies is advies.. en vaak (bij cb) standaard! @miranke spannend dag morgen. 8+2 echo.. toen ging het bij je vorig zwangerschap ook mis he? *knuf* morgen zien jullie een kloppend hartje en mag je tranen van vreugd laten. hoeveel testjes heb je al gedaan?? @Klingel spannend dagje voor jullie ook morgen.. mijn gedachten zijn bij jou.. want het is zeker niet niks.. ik hou je pink vast.. mag dat? @pixman en ik zijn vanavond voor het eerst sinds eva's geboorte uitgeweest zonder eva. We hebben haar bij opa en oma gebracht en we zijn naar de griek gegaan. Ging hartstikke goed ze kan sinds 2 dagen zitten zonder steun. ja ik zag dat Emily dat al kon, vroeg me toen af wanneer Eva daarmee zou beginnen. Ze is meer van praten dan doen Bekijk bijlage 46634
pff ik lees dat er ook zieke zijn in de bus. he bah.. beterschap !!! hier ook sinds vandaag weer aan het snotten, tranen en niezen.hopelijk blijft het alleen daarbij. ik heb mijn eerste naaiproject af. Bekijk bijlage 46635 oh en sinds gisteren zit ik op alleen een ochtend voeding en de rest vast voedsel /pap/fles
@ Pix, Wauw wat een mooie ogen heeft die meid van jullie! En wat ben je creatief! Zou willen dat ik dat kon! @ 8+2, inderdaad je hebt hem door pix, daar ging het verleden keer mis. Dubbel gevoel dus. Inderdaad kloppend hartje = vreugdetranen!! @ Klingel, denk aan je morgen. Succes
haai! onderweg naar bed even een knuffff in mijn lieve busje. hoest met busje? en- waar IS busje? iedereen druk en steen en dit en dat? @pix: wat kan jij mooi breien en naaien zeg! en zo die 1e projectes al zo strak: respect! gaaf dat eva kan zitten nu. en fijn voor jullie om eens even avondje te Qtimen tegelijkertijd! hou maar mijn pink vast- graag! @leo: dank je lieverd! ik hou je handje vast met mijn vinger enne, take care he. jij taket veel te veel care of andere mensen volgens mij. nu leo eerst! SO! @zuurtje: ha, mooie bus voorgereden en helemaal upgedate! super! waarom half onder steen? enne, ei gevangen trouwens? spannend! @miranke: 8.2 is een feit! blijft spannend, en eng, maar ik duim en hoop - en denk - dat het goed blijft gaan nu. broedknufffff!!! @cin: MP! @debs: hee ik zag je in de lounge, maar niet hier! ook MP! @MP: iedereen!! @hier: slapen nu in vers bedje. met spontane reunie bij excollegavriendin met excollegas. wel moeilijk om te zien hoe/dat zij NOG ' doder ' zijn nu er nog minder personeel (waaronder ik ) is. tegelijkertijd heel erg lachen. lieve mensjes! en blij dat ik weg ben... ben benieuwd of er goed nieuws is, oftewel 2 prima ontdooide cryo's. moet ik mezelf vast beschermen en struisvogelen dat er misschien 1 of wel 2 gesneuveld zijn? ja dat moet wel. maar- laat ik eens GEK doen. ik ga er helemaal vanuit dat er 2 GOED ontdooien!!! SO!!! *kijken of dat werkt* zenuwkus en liefbibber, en knuffelvirtueel@hele bus!!!
goedemorgen klingel heel veel succes en ik duim dat de 2 diepfriesjes goed ontdooien ik hou je linker ringvinger vast miranke heel veel succes en ik duim dat jullie vandaag een heel mooi beebje met kloppend hartje zien knuf voor deze moeilijke dag toch wel gabbel voor jou een hele dikke knuf hoe oneerlijk is het toch over half onder steen heb even behoefte aan meer tijd voor mezelf en gezinnetje gister gekibbeld met mannetje en geloof me dat wil je niet meemaken als je in bed ligt net voor het slapen gaan, ik heb dus heel slecht geslapen hij heeft wel een lief smsje gestuurd deze morgen maar het laatste woord is nog niet gezegd vrees ik, hoewel het misschien toch niet gaat gebeuren als ik er over zwijg (verder wens ik daar niet op in te gaan en hoop dat jullie dat begrijpen) en nee geen zorgen maken, komt wel weer goed vandaag ei zal vandaag pas springen denk ik (even gisteren en vandaag getempt voor de zekerheid en temp is voor na ei nog laag maar voor voor ei goed) en had zondag posi ovutest dus het kan wel so en nu gaak verder mama zijn en huisvrouwen en later vandaag echtgenoten(als mannetje thuis is)