@leo: kreeg van klingman een twitteraccount (alsof ik er nog niet genoeg over schrijf ******** ) denk dat dat de snelste manier is om te weten te komen of er 1 of 2 of geen beeb aan zit te komen! nou doehoeiiiiiiiiiiiiiiiiiii! KUS
hihi.. leo, je bent niet de enige... @ kling: gaat goed hier hoor! Nikki is serieus aan het vreten!! Geen idee waar dat kind last van heeft, maar ik vind het prima! haha.. Je wilt niet weten wat ze allemaal naar binnen werkt... (maar ook vooral waar ze het laat...) Met mij gaat t ook goed. Ben aardig bij geslapen ondertussen en zit (gelukkig) weer wat beter in mijn vel... Lief dat je het vraagt! @ Nadine: kom op meisje!! Laat maar weer eens zien hoe sterk je bent!! @ elke: heel veel succes vandaag!!! Knuff!!!
Fijn rem, dat je weer lekker in je vel zit! En dat die meid weer lekker aan het vreten is Zuurtje, sorry als ik iets heel vreemds ga zeggen, wellicht begrijp ik het niet goed. Maar je zegt dat het aan je man bijna niet kan liggen aangezien hij je al 2 wondertjes heeft gegeven. Maar dat wil toch niet zeggen dat het probleem nu ineens alleen bij jou kan liggen? Jij bent toch net zo verantwoordelijk voor die 2 wondertjes als hij. Dus er is net zoveel kans dat het probleem nu bij hem ligt als dat het bij jou ligt? Kling; ik vind dat jij ons 1 duidelijke plek moet geven waar we je kunnen volgen, want ik hou je op zwp al niet eens bij! Laat staan dat je er buiten ook nog ff aan de gang gaat Ehmm...knuffels verder all around Ik heb hier de schoonmaakkriebels even tegengehouden. Normaal MOET ik echt schoonmaken voordat er iemand langs komt. Echt een tik van me. Maar nu, ja....ik kan nu moeilijk schoon gaan maken "omdat de mogelijk nieuwe schoonmaakster langskomt!" haha...
Mag ik een stukje behang? Niet voor kleine meisje maar voor 1 van de katten! GRrrrrrrrr!!!!!!! Irritant beest, is alle kasten open aan het maken. Via de afzuigkap op keukenkastje aan het springen terwijl dat ik daar mijn brood aan het maken ben en nu aan het gillen door het huis terwijl kleine meisje ligt te slapen! Grrrr! Moe word ik vandaag van hem! *einde klaagmodus!*
Idd fem schoon gaan maken als de schoonmaakster misschien langs gaat komen is not done! Ze moet wel zien wat ze allemaal moet gaan doen
rem, fijn dat Nikki nu zo aan het eten geslagen is! Al zijn die luiers dan minder he! En jij beetje bijgeslapen dat is ook helemaal niet onbelangrijk! lekker!
@ KLingeltje, moet ik wel je twitternaam weten lieverdje *duim* lieve schatjes, hier weer even drukke week op agenda, collega op vakantie, du sextra uurtjes maken,(vanaf thuis) ik probeer bij te blijven maar reacties tikken weet, niet of dat lukt. En ik hoop niet dat jullie het erg vindne als ik alleen op Klingeltje zo reageer met uitslag echo *smak*
Small,Fem en Rem, zuurtje wees me er net op dat bij Klingel onder haar banner haar twitter staat. Kunnen we haar dus volgen!
ik heb haar twitter ook gevonden......maar snap er geen sikkepit van hahahahaha. kun je daar lezenwat zijn blog-ed..of kun je ook reageren op haar geschreven berichten?
Debs, als je wilt reageren moet je volgens mij zelf een account aanmaken. Als je geen lid bent kun je alleen lezen wat Kling schrijft. IK hoop dat ze snel iets laat weten, ben heel benieuwd!
@twitter doe ik dus niet aan @nadine succes met de verhuizing vandaag!! @klingel is er al uitslag???????? @leo onze poes heeft ons ongerust gemaakt, was er gisteravond uitgegaan en kwam nu net pas terug.. Terwijl ze normaal met een uurtje weer thuis is...
@Nai, oh ja dat is echt onwijs schrikken en ongerust ben je dan als poes ineens niet thuis komt, dan toch maar liever dat ik hem achter het behang wilde plakken. Zijn ze in ieder geval thuis!
Fem, foto's gezien! Wat leuk dat je van elke 3 maanden een hand- en voetafdruk hebt gemaakt! Nai, foto's staan op Nikita's site