haai giegje! guts, ik zit te wachten tot de kat binnenkomt, halfslapend ik weet niet hoe ik dat gedaan heb eigenlijk. ik ben met mijn gsm naar google gegaan en heb gewoon twitter.com opgezocht. toen ben ik gaan inloggen? maar het was meer geluk dan wijsheid geloof ik theekus.
Is je kat al thuis inmiddels? Er is een andere manier om je mobiel aan twitter te koppelen, maar hoe........ Inloggen lukt namelijk niet met mijn mobiel, dus ik moet nog even verder zoeken
hm, ik weet niet gieg, ik denk dat je moet kunnen inloggen op 1 of andere manier? kan je wel berichtjes typen op ZP op je gsm? dat kan ik dan weer niet. accepteer je wel de cookies? meer weet ik niet, sorry! kat is net binnen, kletsnatkat. ga slapen nu. knuffels!
he lieve schatjes Lonneke weinig geslapen vanacht, pffff hopelijkt haalt ze het vandaag in op kdv en heeft ze aan eind van de dag weer normaal ritme. nu een drukke paar dagen tegemoet, druk op werk, collega op vakantie en ik moet SAP testen (software) en ISO Audit ondersteunen.
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier?? Ff vraagje: collegaatje van rem heeft kindje gekregen. Nu blijkt (bij de geboorte) dat t kindje downsyndroom heeft... Wat moet ik op het kaartje zetten?! Wil er nl. wel wat bij op zetten, maar kan niet uit mn woorden komen.... Rem had m gister aan de lijn en blijkt dat (veel) mensen nu ineens niet meer bellen of niets meer vragen.. (Wat ze dus eerste wel deden). Das toch gemeen!? Smakkerd!
hey Rem, wat een schrik zal dat zijn zeg. Maar inderdaad wel vreemd dat mensen ineens niks meer willen/laten weten! Ik weet ook niet zo goed wat je zou kunnen neerzetten - ik ga er nog even over nadenken.
hier staan best mooie dingen tussen...misschien dat je daar je eigen draai aan kan geven. GEBOREN MET HANDICAP GEDICHTJES
Nikita heeft al een week een kriebelhoest. Vannacht is ze de hele nacht aan het kuchen geweest - arm kind! Hebben jullie tips?
hmm ben ik vandaag alleen?? Hopelijk is Nadine nu nét klaar met de operatie en is alles goed gegaan!....pfff....wachten op nieuws...
sorry dat ik niet veel hier klets.. ik ben momenteel echt helemaal op.. moe en veel pijn.. eva was 2 dagen aan de beterende hand maar is weer van slag... heeft nu verhoging .. nachten zijn een ramp.. ze word wel elk 1 á 2 uur wakker maarr... .klingel is zwanger... Nadine word vandaag op haar liesbreuk geholpen (is vreselijk eng, maar hopelijk is ze daarna van de pijn af) en voor de rest even niet bijgehouden sorry meiden
@kling: mag ik je nog feliciteren met de goede echo? Wat een heerlijk nieuws meid! Heb je foto meegekregen? @pix: he gets wat naar dat lijf niet meewerkt! Hoop dat snel beter gaat. Werkt de diclofenac al iets? @nadine: hoe gaat het met je meisje? @hier: alles ok!
Ik snap! EN helaas werkt het weer nu ook niet mee voor je. Koud/nat/vochtig! Versterkt het toch altijd?
ik durf het niet meer te gokken... elke keer denken we.. van slag = eindelijk misschien een tandje.. nou...ik zie het wel..geloof dat Eva tandloos door het leven gaat... hihi
Pix beterschap voor Eva en jezelf!! Rem het is heel erg hard van mensen dat ze niets meer van zich laten horen maar het komt omdat ze niet weten hoe ze hiermee om moeten gaan. Ik hoop dat er iets tussen staat bij de linken die je hebt gekregen want ik weet hoe goed het voelt dat mensen toch een kaartje sturen en er iets persoonlijks inzetten, het voelt gewoon goed als mensen met je meeleven. Marissa voelt zich nog steeds niet lekker, snot loopt haar echt uit haar neus en hoest ook veel. Gelukkig slaapt ze wel veel, soms even wakker van haar gehoest maar valt dan toch weer in slaap. Vanmorgen weer een pcm gegeven en dan heeft ze gelukkig minder pijn. Ze heeft het dubbelop want er komen ook nog eens een paar tandjes door. Onder komt de 2e duidelijk door en boven zie ik ook een heel klein wit puntje. Gelukkig maar een klein beetje luieruitslag wat gelukkig niet helemaal open ligt, hoop dat het zo blijft!!! Fem helaas geen tips tegen kriebelhoest, misschien even vragen bij de apotheek of je iets kan geven?? Is er al nieuws van Nadine???