En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ! :)

kreeg net sms van moeder van elke (niet te verwarren met mama elke hihih :)) dat het goed is gegaan.
    ze hebben niet hoeven intuberen want de ruggeprik lukte!

PFOEH wat een opluchting.

ze blijft hele de nog aan de monitor, en mag misschien morgen alweer naar leeuwarden! :)

@lonneke en eva en marissa: knuffeltje!!!

@remmie: jeetje wat heftig zeg! ze wisten het dus niet eerder (nekplooimeting?)
    ik sluit me helemaal aan bij spirit en zou je gevoelens op kaartje zetten.
    ten eerste feliciteren met het grote mooie wonder en heel veel geluk, en dan over dat je begrijpt dat ze toch geschrokken zullen zijn, dat jij dat ook was, en dat je ze veel kracht en sterkte toewenst hieraan te wennen, en dat je hen kennende zeker weet dat ze vanuit hun grote liefde het helemaal goed gaan redden allemaal.
    zoiets, maar dan wat mooier geschreven ;) (hoewel, dat hoeft niet eens, t gaat om de boodschap en dat je niets negeert denk ik..)

ateliersmak

2. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Zo Finn net opgehaald bij oppas en op bedje gelegd. Morgen gaat hij voor t eerst naar t kdv.... eng!

Rem, naar zeg dat mensen afhaken door zoiets! Misschien iets in de trant met een extra bijzonder kindje...
    Fem, tussikind van vsm al geprobeert? En doorgesneden ui op haar kamertje leggen.
    Nadine, Fijn dat het zo goed is gegaan!
    Lonneke, Eva en Marissa beterschap!

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ik dacht dat een ui tegen verkoudheid was...maar ze heeft echt alleen kriebelhoest.
    (en luieruitslag, terwijl de poep nét weer normaal is en pijnlijke grote bulten op d'r tandvlees, KIEZEN!)

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @fem: vergeet ik zomaar nikita in mijn kindjesknuf.

KNUFFF@NIKITA!
    en ik kan je geen advies geven :( behalve google, maar ja.. boeh.. homeopathisch ietsje?
    smak!

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @klingel nog gefeliciteerd met je echo!! Vrijdag weer hé!!

@fem mooie foto's hoor.. had nikita nog last van de vliegreis??

@rem wat stom dat mensen dan opeens niet meer kaartjes sturen of bellen... Moeilijk om er een tekst op te zetten.. Maar toch iets in de trant van.. Gefeliciteerd met jullie wondertje en dat je graag langskomt om de kleine te bewonderen!!

@pix he bah eva nog niet lekker dus?? Ze heeft nog geen tandjes?? Iedereen rond Quinn zijn leeftijd krijgen ze ook al.. Hier nog niet..

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @nadine ooh wat fijn dat het zo goed is gegaan.. Nu aansterken om snel naar Leeuwarden te kunnen en dan door naar huis!!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    fem het kan ook zijn dat die kriebelhoest is omdat ze tanden krijgt
    dan maken ze meer speeksel aan wat dan kriebelt in de keel en daardoor denken ouders vaak dat kindje verkouden is omdat het hoest terwijl het eigenlijk alleen de tanden zijn (heeft ka me zo uitgelegd tenminste)

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    operatie bij nadine is goed gegaan lees ik

goed zo meid, nu vlug beter worden zodat je binnenkort naar huis kan

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

zuurtje, dat wist ik niet! Bij haar eerste 8 tanden heeft ze dat helemaal niet gehad. Verder heeft ze nu wel alle tekens van het tanden-krijgen, maar kriebelhoest kende ik nog niet!

Hoe gaat het bij jullie? Nog een beetje kunnen slapen?

Kling; ik zal de knuffel doorgeven :)

Goh, ik ben zó opgelucht dat het met Nadine goed is gegaan allemaal..ik heb echt in spanning gezeten...

Ik ga weer even verder met mijn numbers-tekening. Allemaal getallen wat te maken heeft met nikita's geboorte, best creatief al zeg ik het zelf.

Nai: vliegreis ging goed hoor! We hebben zelfs complimenten gekregen van omzittenden (is dat een NL woord?) dat ze nikita echt voorbeelding vonden :D

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ben benieuwd naar je numbers tekening fem :)

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

maar jij bent de prof! Aan jou durf ik 'm niet te showen hoor! :) Het is zo onwijs simpel idee (verschillende cijfers zoals 09022009 (geb dat) en 940 (gram) en 33 (cm) en nog veel meer - en die overlappen elkaar dan op sommige punten, en ieder apart vakje wat er daardoor ontstaat krijgt dan een eigen kleur)
    Bijna te kinderachtig voor woorden, maar wel een leuke bezigheid :p

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    fem heb nog wel kunnen slapen
    had vandaag wel een migraine aanval maar heb meds genomen en gaat wel beter nu
    mannetje en ik hebben nog een heel goed gesprek gehad
    staat op mmm in dagboek

13. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hello,

Allereerst dikke knuf voor Zuurtje....'k ga zo even bijlezen op mmm.

Wat fijn dat de operatie goed is gegaan bij Nadine.....wat een opluchting weer!! En nu hopelijke snel naar huis!!

Fem; het lijkt me heerlijk om iemand te hebben die af en toe de grote klussen doet zoals badkamer en ramen (ben vanmorgen de hele ochtend bezig geweest met de ramen binnen...blehh), maar wat jij zegt over strepen, dingen op de verkeerde plek en zo.....daar gaak ook last van hebben :D. Daarbij hebben we er nu de centjes niet voor, dus ik hoef ik er ook nog niet overna te denken :p.

@ ui; een ui in de slaapkamer werkt volgens mij perfect bij een verstopte neus.

@ Rem; wat moeilijk zeg.....Ik ken verschillende gezinnen met een downtje.....ook een gezin waarbij het bij de geboorte pas bekend werd. Toevallig had ik het mannetje bij kindernevendienst (kinderdienst in de kerk) afgelopen zondag....echt een heerlijk eigenwijs ding! Hoewel zijn ouders hem echt als een geschenk zien hebben ze zeker even moeten slikken, want de toekomst zoals je die ziet voor je kind, wordt toch wel even heel anders (als in de weg naar zelfstandigheid, op eigen benen leren staan en zo...). De dominee noemde hem "een glimlach van God" bij de afkondiging van zijn geboorte in de kerk, ik vond het heel mooi en bijzonder gezegd.
    Het lijkt me als ouders vreselijk moeilijk als mensen je ineens gaan mijden...heel erg. Weet je....je kunt nog beter zeggen dat je niets weet te zeggen, dan dat je niets zegt......snappie em nog?!

Mmmm....lekker chaotisch verhaal als ik zo terug lees....maar ik laat het lekker staan :p.

Fem; ik ben heel benieuwd naar je tekening.....ik seggg...SHOWEN!
    O ja....en knuf voor kleine meis met zere toetje!!

Pix; Eva nog steeds niet lekker?! Arm kind...dikke knuf voor haar!

Small; Lonneke een beetje uit haar doen?! Hopelijk is het snel weer over!

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @nadine: wat fijn dat het goed is gegaan! maar blijft een super naar idee,
    zo'n enge prik bij zo'n klein kwetsbaar meisje :(

@iui: hij gaat door!! ze moest overleggen dus ben net pas gebeld.
    er zijn wel 2 eitjes die gaan springen, maar ze vinden het toch wel de natuur.
    voorheen heb ik ook vaak meerdere eitjes gehad en geen zs.
    dus ze hopen op deze manier op een grotere kans hoewel ze het toch eng vinden.
    maar goed, ze laten de natuur toch beslissen en hopen op 1 bevrucht eitje straks.
    en ik ook, dus ben helemaal blij! buschaffeur kun je deze data toevoegen?
    iui: 25-02. Nod: 12-03 thanks!

Sorry verder niet echt bijgelezen,
    de hele ochtend onderweg geweest van en naar ziekenhuis dus even klaar nu..
    knuf voor jullie allemaal!

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @milla wanneer mag je nu iui??

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @mil: HA wel een IUI dus?
    dus 2 mag (vanaf) nu?
    GOESO dubbele kansen! :)

@zuurtje: is t weer wat beter ja?

@mmm: durf ik daar op te komen na zeker 1 maand geleden? als niet langer? :( ;)

@fem: overlappen=leuk! doe ik ook veel in mijn schilderijen. en dat overlappende dan een andere kleur/iets.
    COBRA! :D
    ik wil m echt wel zien. geen faalangst hebben jij!
    dingen die met liefde gemaakt zijn stralen altijd mooi uit! so!

en aan je fotos te zien heb jij ook gevoel voor compositie. dus.
    so.

@koud: verwarming hoger!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

oh milla!! Wat FIJN :D
    Ja, als jij van jezelf meerdere eitjes aanmaakt is dat wel de natuur ja :) Fijn dat ze daar dan toch niet zomaar overheen gedendert zijn en er even over nagedacht hebben :D Duim Duim duim! :D

Pippa: mooi gezegd! (over down) Totaal niet warrig, ik snap joe :)

Miscshien als de tekening af is schiet ik er wel een plaatje van, maar verwacht niet teveel hoor!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    #2558 Juud, 23 feb 2010
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
    @Mill: goed zo meis! Overmorgen al... Spannend en ga voor je duimen!

@zieke, snotterige kindjes: Femke heeft RDS-virus: hevig hoesten, hoge koortsen en slechte eetzin. Eet ze wel wat, dan door hoesten vaak weer kokhalsen en braken. Gelukkig blijft het vocht er wel in... Verder doet ze niets anders dan hangen. Misschien even naar vragen...
    Niewt dat je daar veel aan hebt, want je kunt er weinig aan doen. Moet vanzelf over gaan. Heb wel Bisolvon voor kindjes gekregen (op recept). Moet vastzittend slijm beetje oplossen, zodat hoesten niet zo'n pijn meer doet.

Het arme kind. Ziekte is het hevigst tussen 6 en 12 maanden, zei HA.

@Kling: denk vaak aan je. Hoe is het? *EDIT: muts, eerst gewoon teruglezen... 1 glitterbeeb en vrijdag hartje zien? Wauw! Maar eh, koud dus, de hele tijd? Herkenbaar. Was in begin enige waar ik last van had, en was zwanger in augustus... Knuff en geniet*

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

awh, knuf voor zieke femke!

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Thanks Female!

Trouwens, wie klaagden er onlangs allemaal over sneeuw? Of dit weer beter is? Bah, ik ben die k*-regen nu al zat! Maar ja, gaat ook wel weer over. Tis iig niet meer zo koud.

Deel Deze Pagina