succes klingelding vandaag, tuurlijk ontdooien die 2 goed. hier wallen zo groot als voetballen, weet niet waar kleine meid last van had, maar ze heeft gegild tot half 5 vanmorgen.. dus heb ik het weer kunnen doen met 1.5 uur slaap.. dat gecombineerd met snotkop maakt dat ik me toppie voel.. beterschap smallie!
goedeblijemorgen! Ken&Barbie zijn goed ontdooid, dus we gaan ervoor zometeen! @zuurtje: hm, ruzie? meer tijd voor gezin onderwerp? hm, das opzich altijd goed en fijn om (meer) te doen denk ik he? hoop wel dat jullie het weer goed maken, op EIdag
Goeiemorgen, Sorry meiden....ik kom niet echt aan een goede reactie toe . Er zouden momenteel even meer uren in een dag moeten zitten.....maar helaas.... Ook nu weer geen grote reactie...ik heb geprobeerd het meeste te lezen.. @ Kling; heel veel succes met de TP....in gedachten ben ik bij je hoor!!! @ Gabbel; lief meisje....wat vreselijk oneerlijk!! Ik weet niet wat ik moet zeggen...wat een enorme teleurstelling. Hele superdikke knuffel meis! @ Milk; klinkt al een hele goed IUI...duim, duim, duim!!! @ Pix; wat heb je toch een prachtig meidje!!! @ Miranke; gefeliciteerd met je mooie echo Verder iedereen hele dikke knuf....ik moet weer wat gaan doen!
veel succes klingel ken en barbie ga jullie maar goed vasthouden kling zal wel goed komen hoor en mannetje kan maar zien dat hij het goed maakt en op die manier dat ik het wil (denkt hierbij aan haar ei) knuf limmeke, dochter heeft misschien krampjes gehad van iets of heeft ze niets nieuws gegeten de laatste dagen
Ik wil even vanuit mijn grote steen klingel mega veel suc6 wensen! Vandaag is de grote dag! Ik duim ontzettend voor jullie! Ik wou je gister nog terug smsen maar er was wat gebeurd gister! Ik was gister de hele dag een beetje depri thuis en ging even de deur uit om maandverband en tampons halen Ik ik naar me auto terug lopen komt er een auto mega hard langs me op op scheuren (lees wel 30 a 40 km op een parkeerplaats) en ik moest gewoon naar achter springen en hij ramt zo 6 auto's !!!! 3 konden er niet meer verder rijden en 3 gewoon flinke schade.. ik zag een oude man erin zitten dus ik ren naar hem toe want ik d8 die is onwel geworden maar hij zei dat zijn gas bleef hangen.. Nou mijn hartslag voelde ik tot aan me hersenen , pff wat was ik geschrokken.. Gelukkig was er niemand gewond alleen materiele schade.. Heb aan de politie een getuige verklaring moeten afleggen.. Pffff ff stomme maandverband kopen, zoiets heb ik nog nooit mee gemaakt.. Ik ga me even klaarmaken, ga zo met me nicht mee naar de combinatietest en daarna een gesprek bij een fruitkat dichter bij mijn huis Fijne dag iedereen!
Gaby: jeetje wat een schrik! Gelukkig goed afgelopen voor jou! Succes met je gesprek straks! @kling: thinking of you barb en ken straks! Dikke knuf! Rest ook dikke knuff!! Hier nog steeds banenstress voor mannetje, moet deze week beslissen, baas wil hem desnoods terug kopen dus moet nu echt goed na gaan denken. Verder zelf niet zo lekker in velletje, nu iui nadert, terwijl het eigenlijk super fijn is. Stom he...
Zo zeg, wat stond de bus ver weg. Was even flink zoeken. @ Gabbel, knuf!!! @ Limmeke, beterschap! @ echo, spannend!!! Nog even geduld
@klingel succes vandaag!! @pixie wat een lief meisje en fijn dat ze "los" kan zitten !! @gabbel bah ben je vast van geschrokken!! @lim en small beterschap!! @miranke heb je vandaag die 2e echo?? of heb je die nu al gehad?? @milla *knuffel* jouw mannetje heeft keus tussen 2 banen?? mijn mannetje mag donderdag weer op gesprek hopelijk komt daar ook wat uit... @Quinn zo naar het cb .. kijken wat ze te zeggen hebben
Zooooo het is hier echt rustig geworden.. Quinn heeft zijn prikje weer gehad en is gemeten en gewogen.. Alles is prima in orde
Nou ja seggg.....ik dacht te lezen dat je de echo al had gehad. 't Ging over de vorige keer zeker?? Ik ben echt een beetje aan het doordraaien geloof ik ..... Hopelijk alles helemaal goed met pukkie en kan ik je straks nog een keer feliciteren met de mooie echo ! Tjee gabbel wat een schrik zeg!!! Gelukkig is het goed afgelopen! Nai; fijn dat Quinn weer is goedgekeurd ! Mill; ik snap het wel hoor...ook al heb ik er geen ervaring mee. Het lijkt me heel dubbel allemaal. Aan de ene kant heel fijn dat je hulp kunt krijgen, omdat het blijkbaar nodig is. Maar aan de andere kant verdriet omdat het niet "vanzelf" gaat. Vandaag op school hoorde ik dat er een moeder van twee jongetjes die ik altijd bij de overblijf heb zwanger is. Wat ik dus niet wist (maar ik hoef dan natuurlijk ook niet alles te weten) is dat die jongens alleen in het weekend bij papa of mama (gescheiden) wonen en doordeweeks in een pleeggezin. Dan denk ik....verdorie, ze kan niet eens normaal voor die twee mannetjes zorgen.....maar wel zwanger!! En dan moet ik meteen aan al die lieve nnz meisjes hier denken.....jullie zouden allemaal zo'n warm nestje hebben voor een beebje en dan gaat het allemaal zo moeilijk . Dikke knuf Mill!
Jahaa, alles prima!!! Volgens echo 8 weken en 3 dagen zwanger. Mooi hartje gezien, als ik tijd kan vinden zal ik even foto plaatsen van de echo. Gyn zei dat er nu nog maar 5% kans was op een miskraam! Ik ben helemaal happy
@pippa dan snap je toch niet waarom ze dan niet aan anti-conceptie denkt.. ( of het moet een ongelukje zijn geweest ).. En dan zijn er inderdaad zoveel lieve mensen die het willen en wel goed voor het kindje kunnen zorgen en die mogen het dan nog niet meemaken...
Goed Maar wel beetje druk. Op werk is het springen en vliegen om een beetje bij te komen. En denk je dat je bij bent, ligt er weer een hele stapel Pfffff. Niels gaat vandaag beter dan gister, bij opa en oma wou hij haast niet slapen. En vandaag op kdv weer buiten!!! uurtje geslapen en daarna hebben ze 'm (in de kinderwagen) maar binnen neergezet omdat het zo koud was en daar heeft ie nog een uurtje doorgeslapen!!! Maar hij had vandaag een ongelooflijke poepluier dus misschien dat hem dat dwars heeft gezeten gister. En nu ligt hij lekker in bed en gaan wij even eten. Hoe is het met jullie?? Quin weer goed gegroeid las ik.
(sorry voor even geen reacties van mijn kant! Komt wel weer..even tijd voor mezelf nodig voordat ik mezelf ,voor de zoveelste keer, voorbij ren) Kussssss voor jullie allemaal!
bow! sie nu dat niels 64 cm is en bijna 6,5 kilo. Ventje was hier umm 64 cm en 5,8 kilo! Wat een verschil!! Ieder geval wel beiden lange slungels...hihi