Miranke, wat heerlijk dat je zo'n goeie echo hebt gehad! Op de wolk...eindelijk Pix: probeer niet teveel naar de getallen te kijken. Nikita was in 2 weken een kilo afgevallen, het zat er binnen 2 weken ook echt gewoon weer bij. Komt goed Vero: haaaai pippa: ja tis een leuk kind ze doet altijd wel wat waardoor we in een deuk liggen..
Ik maak mij ook verder geen zorgen over. whats done is done... maar dat is een maand aankomen.. is toch zonde hahahaa... nou ja, ze eet weer goed (nog niet zoals de oude, maar dat komt wel), en ik geef haar een extra fles (verdeeld over 2 momenten). Ze kan nog niet een flles van 200cc leeg drinken zoals eerst. ze moet het in 2 beurten hebben...120cc en dan een uur later drinkt ze 60 erbij... proberen steeds meer in de fles te doen. en te denken dat ze maar 20-60cc dronk een week geleden(per fles)
@eva: huil, 400 gram. maar mama klinkt kalm dus dan is het goed toch? fijn dat ze weer eet. ik maak me minder druk inmiddels, thanx @small: lekker, even alleen he! stofzuigkus
Fem, ik las ergens dat je voor Nikita iets aan met maken was met geboortedatum?? Heb ik het goed onthouden?? Leuk!! Ik heb zoiets keer gekregen van mijn zus van mijn geboortedatum. Heel erg mooi!! Milla, succes morgen Miranke, wauww fijn dat echo zo mooi was, hoe gaat het verder?? Pix, jee 400 gram, klinkt wel veel he zo. Maar hopelijk zit het er zo weer bij aan. Pippa, hoe is het bij jullie???
had ik al verteld dat kennissen (oude partyvrienden) van ons zo teleurgesteld zijn dat hun 2e kindje een jongen wordt? en de 1e een meisje is? en dat dat zo goed bevalt? een meisje, dus twee???
hey bow, wat lief van je zus Fotootje?? Hoe is het met Niels? Wil hij al een beetje liggen, of nog steeds alleen mama?
dat was niet sarcastisch of grappig bedoeld, het was serieus. en erger nog, ze deden er echt ' verslagen ' over toen ze ' het nieuws ' hoorden. nu zijn ze vast blij (kreeg net kaartje, daarom dacht ik eraan dat ik dat volgens mij niet verteld had) maar ik zal altijd denken en vinden dat het een rotreactie is en sneu voor hem. je mag best voorkeur hebben en ook wel uitspreken, maar teleurgesteld?????? ze weten niet van onze moeizame MMM. niet eens van onze kinderwens (in uitvoering nu ) maar ik heb even geen behoefte ze te zien. bah. ze hebben zich van een voor mij zo lelijke en naieve kant laten zien; dat onthoud ik nog wel even (100 jaar)
Klingel, neeeeej dat meen je niet!!!! Wat een idiote reactie zeg en het dan nog uitspreken ook!!!! Fem, ik zal eens kijken of ik fotootje kan maken. Effe denken waar ie is gebleven?? Alles staat nog in dozen nl. En Niels heeft een off-day denk ik. Beetje meneertje ongeduld vandaag en kan bijna niet wachten tot het weer flestijd is, is vandaag de drama-king
een voorkeur hebben oke.. maar teleurgesteld zijn.. jeetje.. waar doe je het dan voor? oh ja.. voor een meisje mijn moeder maakte laatst ook zo'n rare opmerking ... 'leuk zón meisje..waar je pop mee kan spelen.. je bent zeker blij dat je een meisje hebt, ben je klaar dan.. ' uhmm... nee zo wekt het niet bij mij mam!!'
@ Bow; op het moment is het vrij rustig hier....heerlijk! Niels vandaag drama-king ..... lekker eigenwilletje dus ! @ Pix; wow...400 gram, is best veel. Gelukkig zit het er ook zo weer aan als ze normaal eet....maar wat gaat dat hard bij zo'n kleintje he? @ Kling; wat een opmerking....ze zouden zich weg moeten schamen :x. En daarbij....hoe dom kun je zijn?!?! Wie zegt dat het tweede meisje op de eerste lijkt ....onze twee jongens zijn behoorlijk verschillend, dus dat werkt bij meiden vast ook zo . Ik kan me voorstellen dat je nu niet echt op ze zit te wachten....je zou medelijden met het kleine mannetje krijgen.
Heb alleen laatste stukje gelezen over echt achterlijke reactie dat ze zoontje kregen, echt shocking! Maar ik heb er ook nog eentje: Ik heb aantal jaar geleden kindje in de klas gehad, heet Grover. Toen moesten ze voor een opdracht vragen hoe paps en mams bij de naam waren gekomen. Bleek zijn naam afkorting te zijn van : (hou je vast! het is echt achterlijk!) GROte VERgissing! En dat hebben ze gewoon tegen hem verteld! Het moet echt niet gekker worden! Kling, goed zo hcg flink gestegen! *grote lach* Ik reageer later meer, nu even eten!
Bow, ik gellofde het in eerste instantie eigenlijk ook niet. Maar ja dacht ook een kind verzint zoiets lijkt me niet. Dus hebben ouders gebeld om te checken en idd het klopte! Eerst wilde ze hem eigenlijk iets anders vertellen maar vonden dat ze eerlijk moesten zijn! Maar ze waren nu heel blij met hem hoor! (ja en dat kan hij zeker onthouden aan zijn naam ) Echt niet normaal he! Ik was ook helemaal stil toen moeder zei dat het klopte! Wist echt niks te zeggen!
*nadine update* nadine is weer in Leeuwarden! het gaat goed, maar ze is een erg stoertje, de breuk was toch wel groot en ook een eileider zat erin (? ik weet niet precies wat elke bedoelde maar dit stond in de sms) volgens de artsen huilen beebjes dan normaliter wel, maar nadine dus niet. elke wel een beetje verdrietigboos om. want elke roept al de hele tijd hoe though nadine is. en of die ingreep niet wat eerder kon enzo. MOK.. maargoed, ze zijn weer ' thuis ' in leeuwarden en dat voelde heel erg fijn. elke is totaal kapot. 6 uur slaap in 2 dagen. en natuurlijk de afgelopen 3 maanden beginnen ook hun tol te eisen konden we haar maar 10000 uur slaap geven.. smak
Grover: te erg! Nadine: stoertje! Liesbreuk= uitstulping of scheur in buikvlies, waardoor de organen een ander plekje zoeken en dus niet meer in de buikholte zitten. Kan dus ook de eileider zijn. hCG: super! progesteron: heb even het mol.gewicht opgezocht en de omzetting gemaakt naar de nederlandse waardes: 10 ng/ml= 32 nmol/l, 25 ng/ml=80 nmol/l Knuf voor allemaal!
Nadine, onwijs stoertje! Fijn dat alles zo goed is gegaan maar idd ook erg frusti dat Elke vaker pijn heeft aangegeven en dat het nu pas behandeld is! Maar het is nu behandeld dus dat is goed! Nu hopen dat ze zo doorgaat met herstellen en dan zo snel als mogelijk naar huis! Kunnen Elke en Elke man uiteindelijk misschien ook weer beetje rust vinden, in ieder geval hun eigen draai zoeken! Wat een grote uitputtingsslag voor hun! (gelukkig wel voor hun kanjertje!)
Heey meiden, ik hier ffies na dagje werken en ziekenhuis.. Super dat t goed is gegaan met Nadine! Maar idd, ook beetje dubbel.. Kan me voorstellen dat Elke er wel ontzettend van baalt dat t niet eerder is gedaan.... Echo van Nikki is goed gegaan. Ze heeft t barium goed opgedronken Alles leek oké, alleen bleef haar eten (t barium dus) vrij lang in der maag zitten. Ze zagen 1,2,3 verder geen bijzonderheden....! Dikke smakkerd!