Rem; fijn dat de echo goed was....vond ze het niet heel gek? Leo; ik krijg er gewoon kippevel van.....wat zijn er toch idiote mensen :x. Nadine; meidje...je krijgt het ook niet voor niets zeg . Je moet wel een bikkeltje zijn, anders was het allemaal heel anders gelopen. Ik heb het zo te doen met Elke en Klaas.....hopelijk komt er heel snel een eind aan alle zorgen en slaapgebrek. Dikke knuf voor Nadine en haar pap en mam!
@ pip: ze keek der ogen uit, maar 'gaf der wel over', zeg maar. Rem en ik hebben haar vasthouden bij arm en benen. En die assistent en arts bedienden de apparatuur. En Nikki maar kijken! hihi... En elke keer met der voeten tegen dat echoapparaat aan! kregen we weer voeten in beeld.. haha... Maar ben blij dat t zo super is gegaan! (maar voel me dan aan de andere kant ook wel weer een muts... ben ik dan altijd zo gek geweest?!!? of is t wat anders? of was het reflux en is ze er idd nu echt overheen?! *zucht* )
@kling blij dat je wat mer hoop hebt @leo wat een idiote zeg! @milk wat betekenen die waardes?? @remmie fijn dat er niets bijzonders aan nikki's buik is.. heeft nikki verder nergens meer last van? met de medicijnen? @nadine wat fijn dat ze weer in UMCL ligt.. @elke en elkeman snap de verdrietboosheid. Ik heb hier op zWP ook een topic gevolgd van een mama die in juni geloof ik begonnen was met 'waarom huilt mijn zoon zo veel' en uiteindelijk in september pas geholpen werd op zijn liesbreuk. ze was naar 3 zkh geweest omdat ze steeds werd als overbezorgde ouder van een huilbaby gezien.. nou liesbreuk geopereerd .. baby een hele ander baby... @me lichaam is veel beter vandaag.. vandaag een diclofenac vrij dag gehad.. zal wel aan de 9 graden liggen @rest sorry als ik niet op je hebt gereageerd.. *knuf
@pix: heb net op je PB gereageerd! enne, weghalen goed idee hier, dit omdat je weet wel (dus ook andere dames per PB op je reageren denk ik?) @nikki: wat goed en wat een opluchting! wat zal je blij zijn remmie! @dr. milk: hee hoest met joe? hoevoeljoejoe? die waarden zijn onhandig he, door mekaar heen. @vers bed: lekker! na warm bubbeldoucheje. @all: smak, where-ever you are allemaal..
Remmie...doe niet zo gek!! Je bent helemaal geen muts, maar gewoon bezorgt om je kindje...is toch niet zo gek?! Als je als moeder het idee hebt dat er meer aan de hand is, is dat ook vaak zo....moederinstinct he . Het zou toch heel goed mogelijk kunnen zijn dat ze idd reflux had... Het zal idd wel een grappig gezicht zijn geweest....Nikki dacht vast; "daar zou ik wel eens even mee willen spelen" . Ik kan het me helemaal voorstellen. Britt wil ook alles pakken...soms een hele worsteling om alleen al haar luier aan te krijgen omdat ze net dat ene labeltje van die ene pop moet hebben, die net buiten haar bereik staat, haha.... Pix; volgens mij helemaal goed ....de rest had ik even gemist geloof ik, maar pb maar even de bedoeling als je wilt...
Jemig ik kon vanochtend toch niet bedenken wat voor een dag het was. Zat zo te denken is het dan maandag, maar kon me ook dan niet bedenken wat we 't weekend gedaan hadden dan. En de buren waren terug van wintersport maar die hadden we dan ook nog niet gesproken dus dat kon haast ook niet. Nou vond het maar raar maar goed het moest wel maandag zijn. En toen bedacht ik dat het donderdag was. Hihi en het weekend nog voor de boeg ligt
Ik monoloog nog even verder. Wat ik me namelijk ook nog afvroeg vanochtend. Toen ik mijn auto had geparkeerd hier bij werk en naar de ingang liep kwam ik een man tegen, waarschijnlijk chauffeur. Moest namelijk om een aantal vrachtwagens heen manouvreren. En dan zie je zo'n man en denk je dat is een buitenlander, kweet niet waarom maar dat zie je. En dan groet je die man met hallo. Maar de hallo voor een buitenlander klinkt anders dan een hallo voor een nederlander. Stom he, voor een buitenlander zeg je hallo met een dunne L en voor een Nederlander zeg je hallo met een dikke L. En dit speelt zich dan af in 5 seconden ofzo. Hihi Idioot he. Nu ga ik maar aan het werk. Toch nog maar wat nuttigs doen
nou haha bow... ik ben het eerste geloof ik, maar zei niks was al om 5.00 wakker... even tussen 6.00 en 7.00 weer dut en vanaf 7.00 alweer op.. al 2 kopjes koffie achter de kiezen... al 10 keer eva in bed te liggen, al haar mamaa mamaa horen zeggen. jaaa...tot nu toe was het maar dada,baba,papa en/f een variant van die 3 dingen... hahaah jij tijds disorientatie? haha
goedemorgen lieve meisjes! Wat een p**p weer he! Getver! *start ego geklaag* Hier vannacht rare beweging met hoofd/nek..hoorde 'krak' en kan vervolgens me hoofd niet meer rechthouden... Voelt als een stijve nek alleen doet elke beweging PIJN! Jemig wat ben ik toch ook een kneus he... Ga van slecht gehecht naar galsteen en van galssteen naar rare nek.. Hoop dat het minder wordt vandaag, anders morgen ofzo maar weer naar de huisarts.. *einde ego geklaag*
@bow: PROEST! wat een fijne overdenksels over dikke L-len heb jij hier zo in je eentje! @natjes: smak op krak, wat zou dat nu weer zijn? verreksel? @all: wat is beter, paracetamol of kinderparacetamol bij algehele hoofdpijn burb-heid?
Morge kling gewone mol is ok, dat mag je tijdens zwangerschap nemen haai bow niet meer weten welke dag het is heb ik soms ook pix wat ben jij vroeg zeg
@kling waardoor hoofdpijn? maar wat zuurtje zegt, gewoon pcm.. denk dat kinderpcm niks zou doen @milla is dat zo? vandaag iui.. oh meid.. succes!! @natjes hmm niet te lang mee doorlopen.. even kijken wat paracetemol voor je nek doet... anders toch HA bellen @zuurtje.. ja is sinds Eva ziek is geweest haar nieuwe wakker tijd helaas.. alweer ..voelt alsof we 3 maanden terug in de tijd zijn gegaan... opnieuw leren eten, opnieuw grotere flesjes leren drinken, opnieuw leren inslapen, opnieuw alles.... nou ja, alles sal reg kom!! toch klingeltje??
sst! ikweet niet wat ik ben. ik voel me alsof ik volgepropt zit van af huig tot tenen whiehwhehhh? komt zo een vriendin, die ik al 30 jaar ken. zal haar eens even van stoel laten vallen. hoop alleen wel dat ik het volhoud tot 1700. zij is er zo een die het liefste om 0900 komt en om 1800 weggaat..
Milla Duimmmmmm Natjes, jee ben jij de nieuwe Gabbel Voorzichtig doen hoor Pix, hihi jij toch eerst, jij bent al druk geweest vanochtend zeg, Eva uiteindelijk wel gaan slapen?