@ kling: die algehele blurb-heid blijft wel zo'n... 9 maanden...oh nee dat lieg ik..nog langer want voel me nu nog met grote regelmaat BLURB! @pix: aiiiii alles weer opnieuw...hmm hopen dat ze nu gaat leren uitslapen @milla: succes met IUI, is toch vandaag? @ bow: niels al beter slapen overdag of alleen als je um buiten laat staan? @pcm voor nekje, werkt niet..2 ibu 400 ook niet Wil gewoon niet naar ha omdat ik er momenteel al strippenkaart voor hem.. of ben ik nu gewoon weer eens stronteigenwijs? @milk: hoe voel je je vandaag? bijna nod toch? EN die progestron waarden zegt me niet zoveel..
Bij mij hielpen de eerste paar weken van die droge crackers..die namen dan gevoel weer af! (die goedkope toastjes van melba ofzo?)
Ja natjes dat is stronteigenwijs maar je hebt alleen jezelf er mee dus je kan beter gaan. Enne Niels beetje wisselvallig. Als ie zich vergist slaapt ie 2 uur achter elkaar
ik knisper wel een waaaaaasaaaaaaaaa naar binnen dan. eerst even kijken of ik kan POEPEN god waarom vertel ik dit.
HA! dank! maar volgens mij gaat t zo ook lukken. drol wil nu wel, mag oook wel na 3 dagen! VAN ONDERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!
behalwe een half slaap vanochtend tussen 6 en 7 aan mijn arm is ze nu pas om 10.15 weer naar bed. daarvoor ws het overstrekken,gillen,rood aanlopen,draaienen aan de ledikantje optrekken als ik haar inlegde ..dat een stuk of 10 keer... word je mal van!
Haha nou Kling, het is begonnen als ik dat zo zie!! MvM ook al op bezoek gehad? Gut, wat wordt het echt dan ineens allemaal . Neem aan dat jij wel mee gaat doen? Of twijfels ivm prive, en buren, en wonen pal in centrum van dorpje?? Kan ik me ook iets bij voorstellen hoor. Leo, wat een verhaal van dat jongetje Grover zeg, daar word ik spontaan verdrietig van. Milk, thx voor PB, je hebt antwoord! Allemaal: zwaai!
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 54102 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke ??-10-2010 Limmeke 20-10-2010 Klingel 0 meisje 0 jongen 4 onbekend NOD 27 februari: Cin1979 (beeb 1) 27 februari: Survivor (beeb 1, ronde 9) ?? februari: MilkHd (beeb 1, ronde 27) ?? februari: Giegel 10 maart: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? maart: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde16) 12 maart Milla (beeb 1) ?? maart :Gabbel (beeb 1) 8 waarvan 6 MMM Afspraken 25 februari: IUI Mila FM 26 februari: Klingel 2e echo: hartje zien!? 08 maart: Zuurtje FA 09 maart: Quinn CB 15 april: Niels CB
nou moe! Had ik net rea gedaan, klapt internet eruit! Kort: pix: ik nieuwsgierig! Jij pb? kling: cola en mandarijen...toch?! Mill: DUIM leo; té zielig verhaal over grover! Ik vanochtend: brak moe hoofdpijn pijnlijke schouders/nek ik nu (na 1000 mg paracetamol) gaat al iets beter. Terwijl ik gister al om half 10 op bed lag! APK: auto is er vlekkeloos doorheen JEEEJJJJ
@pix: jeetje wat onwijs klote. wat is er met zon meisje vraag je je dan af he? nu even rust in huize pix dus? @vero: ik doe SEKER mee aan MVM , ze komen dinsdag. ik moet de pieskratten zelf ergens in een bak dumpen in dichtstbijzijnde stad dus geen kans op gluurbuur-hotnews!
Pfffff daar zou je idd mal van worden. Is ze verder wel vrolijk of is het iets lichamelijks waar ze last van heeft?
Fem, jeeeej!! Jij ook al hoofdpijn en aan de pcm?? Hoop dat het gaat werken en lekker rustig aan doen vandaag.
@fem ik stuur even iedereen een pbtje met uitleg.. (allen klote dat je maar 5 personen per keer kan pbén) @kling ja gelukkig nu even rust.. maar het was alleen als ik haar in bed deed hoor.. ze heeft voor de rest wel zoetjes gespeelt en vrolijk gedaan... met tussendoor teken dat ze moe was..
@pix: ben toch wel nieuwsgierig naar pb! @ veronika: misschien brutale vraag maar vraag het me nog steeds af... Is jullie (toenmalige) kinderwens helemaal van de baan of....? @bow: okay eigenwijs dus...en indd vergissen in de tijd die ze slapen..hahaha herkenbaar! Zo sliep tygo vorige week 4 uur achter elkaar overdag! @kling: poepprobleem? Als je op staat glas lauwwarm water nemen en indd kiwi! @female: welkom bij hoofdpijn/nekpijn club! @ wehkamp: hehe eindelijk iets voor mezelf besteld ipv kleren voor die kleine (en grote) man! SO!