@tinkerbel: hoe is het met jou? Jij bent inmiddels toch ook alweer halverwege? edit: rond de 28 weken geloof ik gezien je buikfoto's in jouw album. Stoere kamer trouwens! Heel gaaf!
@ Natjes: Ja ik volg jullie nog steeds hoor Ben inmiddels alweer bijna op 3/4 zelfs Zwangerschap gaat niet over roosjes, heb al vanaf week 17 zware voorweeen en harde buiken, dus zit al een tijdje fulltime thuis Maar ach, de roze wolk is er nog steeds, en helemaal nu het steeds dichterbij komt
Oeh jeetje wat eng die voorweeen al zo vroeg! Fijn dat de roze wolk er wel nog steeds is! Wanneer is jouw uitgerekende datum?
Ik ben 8 mei uitgerekend, dus het komt in de buurt Kan niet wachten, ben erg benieuwd naar de kleine man! Maar verlang ook TE erg naar de lente Oh nu ik toch reageer: @ Fem: Over dat "slaapwandelen", Fenna heeft dat ook een tijdje gedaan, kroop hele stukken in haar slaap Maar is vanzelf weer over gegaan, hoop dat dat je een beetje gerust stelt. Schijnt bij de leeftijd te horen, ze zijn nu zoveel aan het leren
thnx tinkerbel! Dat is wel prettig om te horen ja! Jij heel veel sterkte met je zwangerschap. En lente...ja, ik wil OOK!
Lente, wie wil die niet? @all: jullie zijn allemaal lief. Ben weer een beetje gerustgesteld (een beetje...) over IVF en heb gisteren het formulier ingeleverd :/ knuf@all
hallo meiden even een ego vraagje ik zit nu op dag 9 na de eisprong en heb al 3 dagen ongikrampjes af en toe en vandaag allemaal slijm ik dacht eerst dat het bloed zou zijn maar dat was het dus niet. mijn lf is 12 tot 14 dagen. zou dit een innesteling kunnen zijn ? normaal heb ik na de eisprong ook zere borsten en dat heb ik nu ook nog helemaal niet.
@survivor: je krijgt ook meer slijm als je zwanger bent.. Zou geweldig zijn als het weer zover is voor je! Hoop dat de ongi uitblijft! @cin: tjee..ivf is dus definitief! Spannend maar wel eng! Ook al bijna je nod of weet je al zeker dat het een wod wordt?
Net telefonisch afscheid genomen van collega. Hij zit in andere vestiging dus vandaar telefonisch. Vind het jammer dat hij weggaat
Wie wil mij ff een schop onder mijn kont verkopen!??! (zijn altijd wel vrijwilligers genoeg hier, toch!?)
knuf voor Bow! Leuke collega's zijn zeldzaam lijkt het soms...jammer als ze dan weggaan. Ehh rem....zal ik het dan maar doen?!? SCHOP! zo...en dan ga ik nu even op bed..hopelijk slaapt die kleine nog even een uurtje zodat ik ook een uurtje heb!
Dank dank..... Heb zo geen zin om ook maar iets te doen..... *zucht* En ja, word ook moe van mezelf..
Nou ik vind dat ik eigenlijk wel weer genoeg heb gedaan vandaag. Cin hoe laat morgen bloed prikken?? Hopelijk is het hele ivf circus niet nodig.
Hey meiden, Even snel.. alles ging goed vanochtend, 24 miljoen zaadjes geplant Dus dat is 12 miljoen per eitje. moet goed komen toch Knuf voor jullie allemaal, en een extra dikke voor cin!