En de augustusbus rijdt verder 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Ahhh fem dan krijg jij ook knuffel van mij!

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

zou je me ook de hele dag willen ronddragen? Lijkt me heerlijk!

3. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Klingeltje, sooooooo happy, mooie hartactie :)

@ Bow, Niels ziek, achgoss, betermaakknuf

@ Fem, ook dikke voel snel beter knuffels

4. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Whahaha, sorry maar ben bang dat er dan weer spontaan een hernia inschiet ;)

edit: je mag wel hier op de bank liggen, krijg je lekker dekentje van me. Zorg ik voor theetje en broodje.

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Das lief :D ware het niet dat je beetje ver weg woont.
    Mijn bedje woont wat dichterbij :) Ik ga ff plat.

6. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Hm, is die bank morgen ook vrij? *gaap*

Beterschap voor Niels en Fem!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    @ Fem, ah wat naar dat je echt brak voelt, keelpijn hebt en geen stem :x
    Hoop snel op verbetering, dit is niks zo! Knuff!

@ Miranke, mooi nieuwe –op-roze-wolk-banner! Willen jullie eigenlijk geslacht weten? En zo ja mogen wij het dan ook weten?

@Kling, geweldig jullie hebben hartje zien (misschien ook horen?) kloppen! Wat een wonder he! Ben echt ontzettend blij voor jullie! Het begin van het wonder is er en vanaf nu gaat het alleen nog maar verder groeien :D
    *schudt Klingel zachtjes door elkaar, je bent echt zwanger jeuj!*

@Bow, oh dat is niet fijn Niels ook al wat ziekjes! Spugen bij kindjes zo vervelend!

@Cin, hoe gaat het vandaag met je? Vanochtend bloed wezen prikken toch?! Ik duimmmm voor en denk veel aan je!

Zo lekker weekend! Heerlijke werkweek gehad.
    Vannacht wel echt rot-nacht gehad. Echt hele nacht, elke droom (na ja nachtmerrie!) ging kleine meisje steeds dood! Of ik vond haar dood, of ze ging dood in mijn armen of waren op haar begrafenis, was echt zo eng! Ben om 6 uur maar opgestaan. Heb in mijn dromenboek opgezocht en ‘betekenis’ werd ik wel weer blij van, als je blijven dromen over iemand die doodgaat, is hem/haar een lang leven beschoren.
    Kijk dat wil ik dan wel weer horen :D

8. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hoeraaaa voor Klingel! Hartactie is goed!

Verder beterschap voor alle zieken. Femke is weer beetje aan het opkrabbelen. Hoest echt al vanaf zondag de longen uit haar lijfje, maar heeft sinds gisteren geen koorts meer en vandaag lachte ze zelfs even!

Ik ben druk, maar gezellig. Word wel wat zenuwachtiger voor onderzoek woensdag, maar ook razend nieuwsgierig!

9. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Nai: pakket onderweg! Lees wel even PB op MMM, want ben dom geweest...:)

Liefs Juud en groeten van Siem!

10. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Miranke: ook jij klinkt goed en happy! Mooi zo! Genieten meis!

11. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @Leo: ja vandaag bloedprikken, maar wel vanavond pas. Of evt. morgenvroeg, ligt een beetje aan werk/verkeer vanavond. Voor de uitslag maakt het niet uit dus moet nog even zien.
    Klinkt alsof je een zware nacht hebt gehad, gelukkig uiteindelijk dromen met een goede betekenis.

12. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ Leonie, wat een vreselijke dromen zeg. Word je dan niet helemaal in tranen wakker of was het wel zo dat je snel door had dat je aan het dromen was geweest?

@ Cin, hoe is je gevoel over de IUI? Of heb je dat misschien al een keer gezegd en heb ik er overheen gelezen. In dat geval...sorry.

@ jongen/meisje, ja zeker dat we dit willen weten. Kan niet wachten tot het zover is. Nu sta ik regelmatig bij de babykleertjes te kijken, maar wacht toch maar met kopen tot ik weet of we een meisje of een jongetje krijgen.

@ jullie mogen weten? Tuurlijk!!!

@ iedereen, jullie gevoel wat het gaat worden? Ik zelf zeg meisje. Twee keer gedroomd over meisje.

13. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik denk meisje Mirank!

14. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Enne, morgen al weer 13 weken! Wat een mijlpaal weer!

15. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ Juud, ja gaat echt snel. Ben wel blij dat ik de 12 weken heb gehad nu. Geeft toch wat meer rust en vertrouwen in de zwangerschap.

16. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Kan ik me goed voorstellen!

@me: wilde vanavond in buurdorp Quinny Zapp gaan bekijken (via MP), wordt de afspraak weer verzet... Nou ja, dan maar morgen. Ben benieuwd of het wat wordt. Heb ook al mooie mamafiets met coole kinderzitjes op het oog en dan Zapp-fietsendrager erbij en mama is klaar voor het voorjaar!

Ga er nu vandoor. Kids worden zo weer wakkker.

Knuff!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Miranke, ik vond het echt verschrikkelijk vannacht! Dacht soms inderdaad dat het echt was gebeurt, was zelf even blij toen ze midden in de nacht ging huilen.
    Maar weet je wat stomme was, zelfs als ik tijdje wakker was geweest dan ging volgende droom toch weer over doodgaan :(
    Werd paar keer echt zo hijgend en over de zeik wakker, was blij om uit bed te gaan. Al was het echt uur te vroeg.

Leuk dat je nu echt kunt genieten van zwangerschap!
    En hoe gaat het met de banenjacht?

18. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ Leonie, kan me voorstellen dat je op een gegeven moment uit bed gaat. Wat ontzettend verschrikkelijk zijn zulke dromen!

@ banenjacht, werk nu 8,5 uur per week als schoonmaakster van kantoren. Aankomende dinsdag heb ik een sollicitatiegesprek bij Azora voor een functie in de thuishulp. Ik weet het, geen geweldige jobs. Graag zou ik toch weer als secretaresse/administratief medewerkster/telefoniste, receptioniste aan het werk gaan. Helaas liggen de banen niet voor het oprapen en zal ik het hiermee moeten doen. Aan de andere kant, het valt wel mee. De uren vliegen voorbij en leuke collega's.

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    middag meiden

kling gefeli, en nu hup die wolk op

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief